Alleen al het Engels is al tenenkrommend.quote:
it's not normaal how fast it isquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Alleen al het Engels is al tenenkrommend.
Wie? Jij?quote:
http://nl.hardware.info/f(...)r-poort-instellingenquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:49 schreef Klaproosje het volgende:
Geen flauw idee.. hij hangt aan de muur tussen heel veel kabels... kan er niet eens bij!
maar moet er sowieso geen netwerkkabel in zitten dan vanaf mijn modem?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja mazzel he. Dit gaat te ver.
Ja maar dit gaat over de SII niet over de helpdeks van sweex hoe ik in een router kom.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:54 schreef Klaproosje het volgende:
Nou sorry hoor maar ik kom niet in dit topic als ik een grandioos techneut was!Ik ook van jou!
Hoeveel antennes zitten er op dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:55 schreef Klaproosje het volgende:
eerlijk ik heb de netwerkkabel wel in de router gehad, maar dan doet ie het alsnog niet hè..
En van jou hou ik ook!
Mijn SII ging niet op mijn wifi, had net zo goed aan de instellingen op mijn telefoon kunnen liggen toch?quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja maar dit gaat over de SII niet over de helpdeks van sweex hoe ik in een router kom.
En als je niet de moeite wilt nemen om het exacte type op te zoeken hoe wil je dan geholpen worden?
Hoezo? de SII connect ook gewoon met een g router hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:07 schreef Co_OL het volgende:
Dan is dat het probleem denk
Moet minimaal 2 of 3 hebben (300N type router)
Nee joh dat maakt geen bal uit.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:07 schreef Co_OL het volgende:
Dan is dat het probleem denk
Moet minimaal 2 of 3 hebben (300N type router)
Hij ging toch elders wel op de Wifi? Dan weet je dus dat het niet aan de S2 ligt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:36 schreef Klaproosje het volgende:
[..]
Mijn SII ging niet op mijn wifi, had net zo goed aan de instellingen op mijn telefoon kunnen liggen toch?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:05 schreef static het volgende:
Ben het gezeik met dat toestel nu flink zat, is een Galaxy S II een goed alternatief?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |