Data verbruik heb ik kunnen verklaren.. eigen schuld..quote:Op woensdag 21 december 2011 14:34 schreef Catch22- het volgende:
Met wat?
O, je dataverbruik. Installeer 3G watchdog.
Wat was het nu?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:26 schreef Klaproosje het volgende:
[..]
Data verbruik heb ik kunnen verklaren.. eigen schuld..en heb My Data Manager.. ook erg duidelijk! (heb geen creditcard om andere dingen aan te schaffen)
Maar met mn wifi thuis... hij zegt dat ik vol bereik heb enzo.. maar ik kan niks doen..
Welke router heb je?quote:Op woensdag 28 december 2011 08:16 schreef Klaproosje het volgende:
ooooke... hoe kom ik ook alweer op mijn router.......
Mac adres heb inmiddels!
Zou je mij kunnen helpen?
Meestal via 192.168.1.1 en dan een accountnaam en wachtwoord.quote:Op woensdag 28 december 2011 08:16 schreef Klaproosje het volgende:
Mac adres heb inmiddels!
Gewoon erop gaan zittenquote:Op woensdag 28 december 2011 08:16 schreef Klaproosje het volgende:
Mac adres heb inmiddels!
Volgens mij wel... Maar ik heb geen idee meer wie dat is van hierquote:Op woensdag 28 december 2011 10:04 schreef valek het volgende:
Heeft iemand al ervaring met de extra grote batterij van de Samsung s2?
Zie deze link.
http://www.samsunggalaxy-(...)alaxy-s2-in-aantocht
Als je een sweex hebt is de standaard inlog sweex en wachtwoord mysweexquote:Op woensdag 28 december 2011 12:08 schreef Klaproosje het volgende:
zou er een kabel van mijn modem naar de router moeten?
Ik heb hem sinds zaterdag en hij werd al geleverd met 2.3.5.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:10 schreef Quannum het volgende:
Heb mijn S2 nu 2 weken en ben er erg tevreden over.![]()
Ik ben ook overgeschakeld van provider (naar Mobile Vikings, België). 125 min bellen, 2000 sms'jes en 2GB data (wat ik nooit opkrijg).
Gisteren van 2.3.3 naar 2.3.6 gegaan en nog geen issues hier. Hout vasthouden.
Oh het was Youtubequote:Op donderdag 22 december 2011 13:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat was het nu?
Bij een MAC filter kan je MAC adressen invoeren in je router en dan hebben alleen die adressen toegang op internet. Sta je niet in zo'n filter, dan heb je idd verbinding met je router, maar heb je geen internet-toegang. Als je inlogt op je router, dan kan je dat wel terugzien.
http://www.samsunggalaxy-(...)es-voor-de-galaxy-s2quote:De feestdagen staan voor de deur, dus wordt het tijd voor kadootjes. Voor de Samsung Galaxy S2 stellen de Koreanen maar liefst 16 games beschikbaar die nu gratis te downloaden zijn uit Samsung Apps – Samsung’s eigen app omgeving.
Het gaat om de volgende spellen:
Air Penguin
Air Attack HD
Artillery Brigade
Bang Bang Racing
Bubble Fish
European War
Flip Flip Flip
Grow
Guru Planet
Paladog
Riptide GP HD