Ik vind dat je zeurt. Een telefoon neemt enorm volume niet fantastisch op nee. Maar dat doen je oren ook niet. Het is gewoon te hard.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:03 schreef JeanVe het volgende:
[..]
Het spijt me heel erg maar noem je dat gekraak 'prima'? Je hoort hier precies wat ik in mijn eerdere post omschreef!
Onzin! Zie de vergelijking met filmpjes van andere telefoons op de vorige pagina. Fijn dat jij geen hoge eisen stelt, anderen doen dat wel!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik vind dat je zeurt. Een telefoon neemt enorm volume niet fantastisch op nee. Maar dat doen je oren ook niet. Het is gewoon te hard.
Overigens kan ik met VirtualRecorder gewoon perfect opnemen(audio dan) zonder gekraak, omdat er een Limiter (tot 30 DB) in zit!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:12 schreef -Techno- het volgende:
[..]
[..]
Ik vroeg om filmpjes die niet gemaakt zijn met een SGS2. Welke telefoon doet het beter? En welk filmpje laat dat duidelijk zien.
Ik had een N97 voordat deze op alle gebieden begon te falen en ik ben overgestapt naar de Galaxy. (Wat een verademing.) En die N97 gaf ontzettend slecht geluid bij harde muziek.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nokia N82, Nokia N95, Nokia N96, Nokia N97, iPhone 4.
Bedankt voor de tip! Alleen jammer dat het puur een audio recorder is.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Overigens kan ik met VirtualRecorder gewoon perfect opnemen(audio dan) zonder gekraak, omdat er een Limiter (tot 30 DB) in zit!
Hoe kan je daar nou een vergelijking mee maken als ze allemaal wat anders opnemen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:46 schreef JeanVe het volgende:
[..]
Onzin! Zie de vergelijking met filmpjes van andere telefoons op de vorige pagina. Fijn dat jij geen hoge eisen stelt, anderen doen dat wel!
Ik heb diverse opnames bekeken, opgenomen vanuit verschillende afstanden, hoeken, omgevingen etc. En bij alles geldt; bij het minste of geringste volume of bas begint alles te kraken. Bij de iPhone gebeurt dit gewoon veel minder!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hoe kan je daar nou een vergelijking mee maken als ze allemaal wat anders opnemen?
Als je, op dezelfde afstand van de boxen gezeten, hetzelfde opneemt en er dan bij de ene alleen maar gekraak is en bij de andere niet, dan weet je wat. Niet met dit.
Is dat een app? En neem je daar bijv. optredens mee op?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Overigens kan ik met VirtualRecorder gewoon perfect opnemen(audio dan) zonder gekraak, omdat er een Limiter (tot 30 DB) in zit!
Is een appquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:57 schreef JeanVe het volgende:
[..]
Is dat een app? En neem je daar bijv. optredens mee op?
Koop je lekker een iphone.quote:
En is een Fisher Price telefoon dan misschien niet meer iets voor jou? Just an idea?!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Koop je lekker een iphone.
Ja wat wil je er nog meer van maken dan? Jij vindt dat het opnamegeluid niet goed is en die van de iphone wel en je vindt dat blijkbaar erg belangrijk dus koop je dat ding. Simpel zat.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:10 schreef JeanVe het volgende:
[..]
En is een Fisher Price telefoon dan misschien niet meer iets voor jou? Just an idea?!
Gelukkig maar! Laten we het vooral niet te moeilijk maken! Toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja wat wil je er nog meer van maken dan? Jij vindt dat het opnamegeluid niet goed is en die van de iphone wel en je vindt dat blijkbaar erg belangrijk dus koop je dat ding. Simpel zat.
Jij wilt het graag heel moeilijk maken allemaal?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:13 schreef JeanVe het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Laten we het vooral niet te moeilijk maken! Toch?
Autolader?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:04 schreef metromuis het volgende:
Weet iemand of er een externe click-on accu bestaat voor de SII, of een andere oplossing voor als de batterij weer eens leeg is als je op reis bent ?
Misschien geen snelle telefoon, en dat scherm was rond uit bagger, maar qua videoopname(Audiowise) heb ik nog niks beters gezien, nee ook geen iPhone 4squote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:08 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik had een N97 voordat deze op alle gebieden begon te falen en ik ben overgestapt naar de Galaxy. (Wat een verademing.) En die N97 gaf ontzettend slecht geluid bij harde muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |