abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 december 2011 @ 23:32:46 #1
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_105845279

De Samsung Galaxy S2 is officieel aangekondigd op 13 februari 2011 op het Mobile World Congress 2011 en is momenteel verkrijgbaar.

Scherp: 4,3" Super AMOLED Plus

____________________________________________________________________________________

De Samsung Galaxy S II beschikt over een helder en haarscherp scherm.

- 4.3” Super AMOLED Plus scherm.
- Verbruikt tot 18% minder batterij dan een Super AMOLED scherm.
- Uitstekende zichtbaarheid in direct zonlicht.

Snel: 1.2Ghz Dual core processor
____________________________________________________________________________________

De Samsung Galaxy S II beschikt over een 1.2Ghz Dual core processor die zorgt voor ongekende snelheden.

- High-speed multitasken en navigeren door je telefoon.
- Speel je favoriete games in topkwaliteit.
- Maak en bekijk je foto’s en filmpjes in HD.

Dun: 8,49 mm design

De Samsung Galaxy S II is dankzij het indrukwekkende display en ultradunne design een stijlvolle verschijning.

- Met een 8,49 mm design, is het de dunste smartphone ter wereld.
- Ultralicht; slechts 116 gram.
- Geen vette vingers meer en een perfecte grip dankzij de batterij cover met anti-slip profiel.

Swype; 1,5x snellere tekstinvoer

Swype razendsnel tekstberichten op de Samsung Galaxy S ll.

- Creëer woorden met één vingerbeweging zonder je vinger van het scherm te halen.
- Typ 1,5 keer sneller berichten dan op een regulier Qwerty toetsenbord.
- Swype denkt met je mee en vormt na het typen van een paar letters al woorden.

Best of Google: Android 2.3

Met de Samsung Galaxy S ll heb je automatisch beschikking over the Best of Google.

- Zoek snel en eenvoudig naar informatie via Google Search met Voice Search. Of zoek op basis van foto’s met Google Goggles.
- Nooit meer de weg kwijt met Google MapsTM navigatie 5,0 (Beta).
- Je sociale leven onder controle met Gmail, Google Talk en Google Calendar.
- Ontdek de wereld met Google Earth.
- Weet waar je vrienden zijn met Google Latitude.

Samsung Live Panel

De Samsung Galaxy S II is dankzij het Live Panel geheel aan te passen naar je eigen stijl.

- De slimme interface selecteert voor jou de content die je het meest gebruikt en geeft dit weer op het homescreen in een magazine stijl lay-out.
- De lay-out van je homescreen kun je aanpassen naar je eigen stijl. Bepaal je eigen look & feel.

8MP full HD (video) camera

Leg je mooiste momenten vast met je Samsung Galaxy S II via de 8MP full HD (video) camera met LED-flitser .

- De 8MP full HD camera met LED-flitser heeft oog voor detail en legt zelfs de minuscule elementen van je foto’s haarscherp weer.
- De 2 megapixel front camera geeft extra resolutie bij zelf portretten en video chat.
- Met de videorecorder maak je video’s in Full HD kwaliteit (1 920 x 1 080 pixels @30 fps).
- Via de AllShare functie kun je al je foto’s en video’s draadloos delen op je Samsung TV met AllShare.

Blijf verbonden

De Samsung Galaxy S ll sta je altijd in contact.

- Profiteer van de snelste internet netwerken via HSPA of Wi-Fi.
- Met Wi-Fi Direct kun je connecten met andere Wi-Fi Direct apparaten in de omgeving zonder daarvoor internet nodig te hebben. Bijv. om snel iets te printen of te delen.
- Via Microsoft Exchange blijf je altijd op de hoogte van de laatste e-mails die op je zakelijke adres zijn binnengekomen. Of download bestanden van de server van de zaak via een VPN verbinding.

Samsung Hubs

De Samsung Galaxy S II heeft vier nieuwe unieke Hubs waarmee je het maximale uit je telefoon kunt halen.

- Social Hub; al je sociale netwerk-, Instant Messaging en e-mailcontacten naadloos geïntegreerd in één overzichtelijke contactenlijst.
- Readers Hub; al je favoriete magazines, kranten en boeken bij elkaar. Kies uit duizenden items in 47 verschillende talen.
- Music Hub; organiseer je muziek, stel je eigen playlists samen of download snel en eenvoudig nieuwe tracks.
- Game Hub; een premium game service waarbij je games kunt spelen en delen.

Voorgeinstalleerde MMM-Widget

Op de Samsung Galaxy S ll is de MMM-Widget pre-installed. Met deze widget ervaar je je favoriete muziek, films en media waar en wanneer je maar wilt.

- Bekijk youtube filmpjes in hoge resolutie.
- Mis nooit meer een uitzending dankzij uitzendinggemist.
- Blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws via Nu.nl.
- Bekijk de laatste tweets van bekende Nederlanders op het laatste nieuws!
- Door de geïntegreerde Buienradar haal je nooit meer een nat pak en vermijd je files met FileIndex.

Kortom, verrijk je multimedia ervaring met de Samsung Music, Movies and Media widget!

Full HD video gemaakt met de Samsung Galaxy S2

De details en beelden van de omgeving zijn haarschep terug te bekijken.
Deze video bewijst wel dat deze smartphone een volwaardige vervanger kan zijn voor een echte camera.
Om deze beelden in HD te bekijken, moet je tijdens het afspelen de kwaliteit schakelen naar 1080p (rechtsonder).

Specs
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Reviews

Hardware.info
http://nl.hardware.info/r(...)s-ii-gt-i9100-review

Phone Arena
http://www.phonearena.com(...)y-S-II-Review_id2728

Techradar.com
http://www.techradar.com/(...)axy-s2-930907/review

Tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)-kracht-vooruit.html

Mobile-Review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-2-en.shtml

Engadget - Samsung Galaxy S II review
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/

CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review
http://reviews.cnet.co.uk(...)s-2-review-50002442/
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 20 december 2011 @ 23:36:31 #2
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_105845519
Wanneer komt de SIII volgens de geruchten?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 20 december 2011 @ 23:37:19 #3
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_105845575
is nog niets concreets over bekend. q2 2012 op zijn vroegst gok ik
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_105855723
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 23:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zal wel tijdens de Mobile World Conference in Barcelona ergens in februari aangekondigd worden.....
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  woensdag 21 december 2011 @ 09:11:46 #5
189216 netolk
maar dan andersom
pi_105856433
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 23:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat dan wil je die hebben??
Beware of the Raping Zebra's
pi_105856892
Wie niet? QuadCore Exynos met een helpercore, lijkt me leuk speelgoed...
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_105858205
quote:
11s.gif Op woensdag 21 december 2011 09:33 schreef Catch22- het volgende:
Wie niet? QuadCore Exynos met een helpercore, lijkt me leuk speelgoed...
Ik niet. Ik weet zeker dat ik nu de volledige specs van de SII als niet gebruik.
pi_105859740
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 10:31 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ik niet. Ik weet zeker dat ik nu de volledige specs van de SII als niet gebruik.
Zo lang er geen apps zijn die de volledige functionaliteit benutten is het overkill. Leuk specs, maar ik blijf lekker bij m'n S2.
Ik wacht wel op de S4 of 5 met 16 cores.
pi_105859761
En ik haal vandaag de note. O+
pi_105860373
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:24 schreef MetBas het volgende:
Krijg je er ook een aanhangwagen bij? :o
pi_105861583
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:41 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Hij is groter, maar niet overdreven veel. Qua bellen houdt het niet zo heel lekker vast, maar qua internetervaring is het super!
pi_105861666
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:41 schreef Rekkie het volgende:

[..]

:D
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_105861745
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:21 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

Hij is groter, maar niet overdreven veel. Qua bellen houdt het niet zo heel lekker vast, maar qua internetervaring is het super!
Dit dus. De media- en internetervaring met dat ding is echt ongekend. Dat scherm. O+ En voor bellen gewoon een headset gebruiken.
pi_105861802
Ik vind hem toch veel groter hoor!! Haha. Mijn S2 verzuipt als je hem erop legt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  woensdag 21 december 2011 @ 12:40:05 #15
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_105862182
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:24 schreef MetBas het volgende:
Veel plezier :) Ik heb hem nu bijna een dag en ben onwijs tevreden
quote:

[..]

Kan ik onderschrijven.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_105863340
quote:

[..]

Dus een telefoon waarmee je onhandig belt? Oke.
Nou ieder zijn ding zeg maar.
  woensdag 21 december 2011 @ 13:25:22 #17
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_105863775
quote:
12s.gif Op woensdag 21 december 2011 13:13 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Dus een telefoon waarmee je onhandig belt? Oke.
Nou ieder zijn ding zeg maar.
Het is niet onhandig (ik heb grote klauwen) maar ik bel misschien een half uur per maand ( :X ) en ben er meer op aan het internetten enzo.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_105863817
quote:
11s.gif Op woensdag 21 december 2011 13:25 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Het is niet onhandig (ik heb grote klauwen) maar ik bel misschien een half uur per maand ( :X ) en ben er meer op aan het internetten enzo.
Zoals gezegd, ieder zijn ding. Ik gebruik een telefoon met name voor bellen en heb geen grote poten.
  woensdag 21 december 2011 @ 13:28:36 #19
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_105863915
Dan is een Note een onhandig ding inderdaad :)
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_105866838
NIemand die me helpen kan? ;(
Leef je eigen leven en laat de ander in zijn waarde, geloof dat je dan best een tof leven leidt!
  woensdag 21 december 2011 @ 14:34:18 #21
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_105866985
Met wat?

O, je dataverbruik. Installeer 3G watchdog.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 21 december 2011 @ 16:52:56 #22
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_105872349
quote:
11s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:34 schreef Catch22- het volgende:
Met wat?

O, je dataverbruik. Installeer 3G watchdog.
3G Watchdog meet alleen het totale dataverbruik, niet per app. De app 'TrafficInfo' meet het wel per app, maar splitst het dan weer niet op tussen Wifi en mobiel. Hoe goed deze app meet, durf ik ook niet te zeggen.
pi_105875228
Oh wist niet dat je dat zocht, droidstats meet 3g, wifi, en per app, dus die moet je hebben :P
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  woensdag 21 december 2011 @ 21:28:51 #24
189216 netolk
maar dan andersom
pi_105885473
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 10:31 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Beware of the Raping Zebra's
pi_105887276
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 22:44 schreef rcco het volgende:
Ik heb als complete noob mijn telefoon ook maar geroot. Ik wou die MIUI rom dus erop zetten, maar ik ben nu al iets van 2 uur bezig.. :')

[ afbeelding ]
Net weer 2,5 uur gekloot. Vandaag ging ik er wel even Cyanogenmod op zetten. :7

Dit zorgde er echter voor dat ik in een bootloader loop terecht kwam. Helemaal niets leek te werken, maar uiteindelijk heb ik er een stock 2.3.3 op kunnen zetten en van daaruit kon ik CWM Recovery weer bereiken. Daarin gelukkig nog een back up terug gevonden die ik gisteravond had gemaakt voor ik aan al deze ellende begon.

Nu ben ik weer terug bij het 2.3.6 drama. De reden dat ik hieraan begon. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')