Soms wel? Misschien vandaag..quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:19 schreef themole het volgende:
Meedansen, dat kunnen mensen in Leiden niet altijd goed.
Maak je nu kans?quote:
Die ouwe pillenslikkert?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De gast van afgelopen nacht wordt toch niet overtroffen
niets mis met met Simply Red en UB40 hoor...quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
ik ben toch blij dat ik qua muziek niets van mijn ouders heb overgenomen....Volendam, Simply Red en UB40.....
ik ben 29 joh.....maar ehm....zullen wij neuken?quote:
Haten op Nick en Simonquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
ik ben toch blij dat ik qua muziek niets van mijn ouders heb overgenomen....Volendam, Simply Red en UB40.....
Ik stopte al met lezen na Volendam, goed dat je je eigen smaak hebtquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind het zeikmuziekquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
niets mis met met Simply Red en UB40 hoor...
Ik ook hoor, Nirvana, Foo Fighters, Pink Floyd, Jimmy Hendrix, M&S, Coldplay...quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sommige van S&G zijn best wel mooi vind ik.. Ik heb ook een hele brede muzieksmaak.
Dit dusquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
niets mis met met Simply Red en UB40 hoor...
uit de 90s toch? dat waren iig de hoogtijdagen......Grungequote:Op dinsdag 20 december 2011 23:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ook hoor, Nirvana, Foo Fighters, Pink Floyd, Jimmy Hendrix, M&S, Coldplay...
Gister Soundgarden ontdekt, ook een hele toffe rockband uit de jaren '80
De plaat Superunknownquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Beetje jammer, dat Coldplay aan het einde erbijquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
vooral het oude werk van UB40 vind ik erg goed. UB40 was één van mn eerste concerten. Geweldig waren ze live. Simply Red is gewoon ookquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind het zeikmuziekmaar dat ben ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |