Ja dat viel even vies tegen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:26 schreef TheVulture het volgende:
White Lies... zo zonde dat die een ongenadig kutalbum hebben afgeleverd na dat fantastische debuut
spoiler much?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:26 schreef Ooku het volgende:
Sparta-GVVV 1 -1 bijna einde verlenging met penaltys voor de mensen die niet buiten dit topic kijken
Nah ik had het over wat statistieken, maar sommige zijn nogal postcount geil en gaan meteen een hele discussie aanquote:
Idd de eerste plaat was zeer goed en die tweede plaat was echt niet te verdragen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:26 schreef TheVulture het volgende:
White Lies... zo zonde dat die een ongenadig kutalbum hebben afgeleverd na dat fantastische debuut
Eensquote:
Dat nummer is ookquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Eens![]()
Ik heb To lose my life al een jaar als wekker, verveelt ook nog steeds niet
Er zullen wat tissues doorheen gaan deze weekquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:26 schreef Swomp het volgende:
[..]
Nah ik had het over wat statistieken, maar sommige zijn nogal postcount geil en gaan meteen een hele discussie aan
Ik herinner me nog een legendarisch optreden tijdens een aflevering van Jensen een paar jaar geleden. Zal me altijd bijblijven.quote:
500 miles van The Proclaimers?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
Dit klonk als ' when i wake up.. ' geen idee welk nummer maar klonk hetzelfde..
Om 22.30?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:29 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga maar eens mijn avond eten op warmenbrb
Mooi op tijdquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:29 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga maar eens mijn avond eten op warmenbrb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |