ik is kokkiequote:Op dinsdag 20 december 2011 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
http://verkiezingen.fok.nl/
Nr-tje 49
quote:
Ik heb wel Cobra4 genomineerd als beste newbie mod, maar niet aan de liefste FOK!ker gedachtquote:
had toch weinig stemmen gekregen, zijn er wel 6 op fok die mij kennenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb wel Cobra4 genomineerd als beste newbie mod, maar niet aan de liefste FOK!ker gedacht
Ik heb geloof ik tot nu toe 3 stemmen gekregen, 4 met die van jou erbijquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
had toch weinig stemmen gekregen, zijn er wel 6 op fok die mij kennen
ook niet bekend genoeg dusquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik tot nu toe 3 stemmen gekregen, 4 met die van jou erbij
Ik vond het al een hele eer om genomineerd te worden
En dat vindt ik wel best zoquote:
ik ook nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ben![]()
25,5 uur werken in 2 werkdagen kan ik niet zo goed meer tegen
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
Ga je toch lekker slapen
moet keuzes maken, als je denkt dat je naar begrafenis moet, zou ik dat wel doen. kan maar een keerquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ben nog te opgefokked. Had morgen ook eigenlijk naar begrafenis gewild, maar gaat nu echt niet lukken (tenzij ik er nóg een tot diep in de avond doorwerken dagje aan vast plak)
Ik kan er nog een nachtje over slapen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
moet keuzes maken, als je denkt dat je naar begrafenis moet, zou ik dat wel doen. kan maar een keer
zou ik maar doenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kan er nog een nachtje over slapen.
doe maar, Ceetje is aan de praat vandaagquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga slapen, twitter gaat mij nu ook te snel
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:52 schreef superkokje het volgende:
wakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakwakwakwakwakerwordenwakkerwordenwakkerworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |