Ja, maar ze waren nog niet gecastreerd en gingen plassen in huis en waren wat te sloperig naar de zin van de baasjes dus toen moesten ze weer naar het asiel.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:40 schreef Hilzillah het volgende:
Waarschijnlijk een stomme post... Maar Joe en Odie waren toch al geadopteerd?
Ik heb het nog niet gezien, maar volgens mij weet ik wat er anders isquote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:04 schreef Oognip het volgende:
Zo ik heb de foto maar gewijzigd, voel me daar toch iets beter bij
Aaahwquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, maar ze waren nog niet gecastreerd en gingen plassen in huis en waren wat te sloperig naar de zin van de baasjes dus toen moesten ze weer naar het asiel.![]()
Staat een stukje verderop in Oognips topic en ook in hun eigen topic, als je terug wil lezen.
Hopelijk is het perfecte mandje voor Evi nu heel dichtbij!
Zou je denken he? Maar goed daar dachten de vorige baasjes anders over helaas. Nu is het zaak dat ze alsnog een goed blijvend huisje krijgenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:54 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
AaahwEn dan zomaar naar het asiel.. dan probeer je toch eerst van alles? Mijn Furr monster heeft mijn gloedjenieuwe laminaat vloer met piesen totaal verziekt. Maar toch hou is van dat chagrijnige vloerslopende monster
Ik hoop het zo!!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zou je denken he? Maar goed daar dachten de vorige baasjes anders over helaas. Nu is het zaak dat ze alsnog een goed blijvend huisje krijgen
Lijkt mij idd ookquote:Op maandag 16 januari 2012 15:09 schreef oh-oh het volgende:
Die gaan toch niet serieus een nieuw konijn kopen voor de kat?
Kans is zo minimaal dat dat nog es zo goed gaat gaan
Nee ze zijn aan het werk dus ik zal het vanavond wel horenquote:Op maandag 16 januari 2012 15:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Zijn ze er al uit? Kitten vs. konijn?
Maar goed, daar ben je dan zo achter, en zo duur is een knijn nou ook weer nietquote:
Tja ik weet hetquote:Op maandag 16 januari 2012 15:09 schreef oh-oh het volgende:
Die gaan toch niet serieus een nieuw konijn kopen voor de kat?
Kans is zo minimaal dat dat nog es zo goed gaat gaan
En als het niet gaat heb je alvast een goed stukje vleesquote:Op maandag 16 januari 2012 15:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar goed, daar ben je dan zo achter, en zo duur is een knijn nou ook weer niet
Fixedquote:Op maandag 16 januari 2012 15:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En als het niet gaat heeft je kat alvast een goed stukje vlees
Jezus oh ohquote:Op maandag 16 januari 2012 15:20 schreef oh-oh het volgende:
Toen ik alleen Frits had dacht ik ook dat 1 hond wel zat was en kocht in een konijn voor hem als speelvriendje, dat liep echt niet goed af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |