Hoe harder vrouwen 'nee' roepen...quote:
Ja, prachtig plan, im inquote:
Dan had ik hem vandaag wel aangeraaktquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hoe harder vrouwen 'nee' roepen...
Ja je kan ook alleen op mijn stemmen, dus nummer 83 alleen invullen en klikken op versturen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:24 schreef Moonwalk het volgende:
Heloef kan ik ook gewoon alleen op jouw amandelstaafje stemmen of moet ik die hele waslijst dan ook doen, het is echt teveel
Okequote:Op dinsdag 20 december 2011 21:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja je kan ook alleen op mijn stemmen, dus nummer 83 alleen invullen en klikken op versturen.
* Strani accepteert zijn jaloezie-straf als een man.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:25 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dan had ik hem vandaag wel aangeraakt
Stem dan ook allemaal op mij bij nummer 58, ja?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:24 schreef Moonwalk het volgende:
Heloef kan ik ook gewoon alleen op jouw amandelstaafje stemmen of moet ik die hele waslijst dan ook doen, het is echt teveel
Nee want jij hebt stijl. Niet op de eerste date enzoquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:25 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dan had ik hem vandaag wel aangeraakt
Ik heb net uitgelegd waaromquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:25 schreef Myraela het volgende:
Waarom hebben jullie geen luchtje? Ik vind dat best belangrijk bij een man hoor.
Hij wilde jequote:Op dinsdag 20 december 2011 21:22 schreef Moonwalk het volgende:
Hij had geen ring om, hij vroeg of ik nog bleef voor een drankje, maar dat deed ik niet. Want ik deed daar wel als een baws enzo he.
Wat nou?quote:
Personal Shopping Coach? Nah ik luister niet graag naar vrouwen als het op dat soort dingen aankomt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hop, personal shopping coach mee en gaan met die banaan
Ik gebruik daar deo voor, voor de rest gebruik ik niks.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:24 schreef clevy het volgende:
[..]
iedereen heeft luchtjes.. en soms moet je dat goed verstoppen met luchtjes uit flesjes
Goede vraag, geen zin om te kopen denk ik.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:25 schreef Myraela het volgende:
Waarom hebben jullie geen luchtje? Ik vind dat best belangrijk bij een man hoor.
Ik heb 2 luchtjes.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:25 schreef Myraela het volgende:
en wie lekker wil lijden moet ruiken?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet aanstellen. Wie lekker wilt ruiken moet lijden.
Ik heb er een paar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:25 schreef Myraela het volgende:
Gast! Advies uit het kamp van de vijand is áltijd goedquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat nou?
[..]
Personal Shopping Coach? Nah ik luister niet graag naar vrouwen als het op dat soort dingen aankomt.
Ik zoek er zelf wel een keer een uit.
[..]
Ik gebruik daar deo voor, voor de rest gebruik ik niks.
Iedere wasbeer heeft een staart, maar niet iedere staart heeft een wasbeer.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:28 schreef clevy het volgende:
[..]
en wie lekker wil lijden moet ruiken?
In mijn geval wel waar, dusquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:28 schreef clevy het volgende:
[..]
en wie lekker wil lijden moet ruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |