Gezellig!quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik wil weg, mo nietAls er nu nog iets gebeurd wat niet oke is, vetrek ik.
Ik ga morgen wel naar Venlo ofzo
Ja, jij vetrek jijquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oh ja, want als je een oppepper nodig hebt is Venlo the place to be.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zo diep als Q nu zit... zou dat best eens kunnen kloppen!quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh ja, want als je een oppepper nodig hebt is Venlo the place to be.
jij bent in maastricht geweest, is dat wat?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh ja, want als je een oppepper nodig hebt is Venlo the place to be.
De envelopquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ing schrijft tenminste nog een totaal nieuwe dan
Ik heb nu 17 kaarten
Nou ik zou niet naar Venlo gaan om vrolijk van te worden andersquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is venlo zo kut dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:17 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou ik zou niet naar Venlo gaan om vrolijk van te worden anders, eerder naar Maastricht of zo .
Is gewoon Duitsland maar dan in eigen landquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
jij bent in maastricht geweest, is dat wat?
Is Venlo helemaal niks dan?
nijmegen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:18 schreef Cat22 het volgende:
Ligt er ook aan wat Q zoekt. Venlo is best aardig shoppen. Maar wil je iets van kerstsfeer en veel cultuur dan kun je beter naar Mestreech.
Nee, na 29 januari graagquote:
Ken ik niet zo goed, wel studentenstad dus veel bier.quote:
Ik wilde een grapje maken; iets met een granaat enzoquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:17 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou ik zou niet naar Venlo gaan om vrolijk van te worden anders, eerder naar Maastricht of zo .
nijmegen is maar 36 minquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ken ik niet zo goed, wel studentenstad dus veel bier.
Maastricht is topquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
jij bent in maastricht geweest, is dat wat?
Is Venlo helemaal niks dan?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik wilde een grapje maken; iets met een granaat enzo![]()
Maar ik doe het niet hoor
Lush!quote:
Mooie stad iddquote:
Of een dagje skieen in de Ardennen , maar dat is niet zo goed voor je pootje, anders naar Arcen of Valkenburg naar de thermen lekker relaxen en heel propere handdoekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |