Komt door de tekst, ze snappen het een beetje.quote:
lucille zag ik ook niet zo snel paradise by the dashboard light zingenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Irene zie ik niet zo snel sensueel dansen eigenlijk, net zoals ik bejaarden niet zo snel hoor rappen.
Als we nou van tevoren weten dat je er bent kunnen we er op letten. Maar achteraf is het moeilijk herinneren of je iemand met een groene jas hebt gezien.quote:
Ah, ik zie het ja.quote:
Oh neem maar FB, ik mis ze voor geen centimeterquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik mis je in de scdit was mijn chantagemiddel.
Lucille was ook al eens bij Ekstra Weekend geweest en die is echt zo gek als een deurquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
lucille zag ik ook niet zo snel paradise by the dashboard light zingen
Nouja zegquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:43 schreef marcodej het volgende:
Ondertussen bij de Belgen:
[ afbeelding ]
Schleckquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:43 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Jamaar ik haat FBquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh neem maar FB, ik mis ze voor geen centimeter
Andy en Frankquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:43 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Dat blijkt ook wel soms bij Lingo. Wat ze soms zegtquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:44 schreef alors het volgende:
[..]
Lucille was ook al eens bij Ekstra Weekend geweest en die is echt zo gek als een deur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |