Ja echt niet spontaan ontstaan, maar een nummer dat vooral door Gerard ontzettend wordt gehyped en luisteraars volgens trouw met aanvragenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:26 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Dit lied heeft al een te hoge piek gehad, zo'n anthem moet echt herinneren aan een Serious Request, zoals een Verliefdheid, een Hello... Maar dit..
Ik stond daar ook gister zegt er z'n wijf tegen dr vriendin 'is dat Giel?'quote:
NEEEEEquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik stond daar ook gister zegt er z'n wijf tegen dr vriendin 'is dat Giel?'
quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik stond daar ook gister zegt er z'n wijf tegen dr vriendin 'is dat Giel?'
zo onbewust hequote:Op dinsdag 20 december 2011 19:27 schreef Mr.Houdoe het volgende:
"Als dit de anthem wordt"... Zeg dat nou niet Gerard
Psies, het wordt ietwat te geforceerd, dat kerstlied is veel leuker bv, maar nee, ze gaan alleen helemaal los, naja Gerard vooral dan, op Bouncer, omdat hij dat zo wilquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ja echt niet spontaan ontstaan, maar een nummer dat vooral door Gerard ontzettend wordt gehyped en luisteraars volgens trouw met aanvragen
Dat moet echt een grap zijn. Dit is het saaiste publiek in alle jaren SRquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:27 schreef DeLuna het volgende:
Leiden studentenstad. Dat is een grap zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |