abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105889128
hahaha heerlijk! Eva heeft dat pas 2x gedaan en beide keren tijdens het logeren bij opa en oma hihi.
Ze is iig goed met timen :P

Die bakjesset vind ik een goeie tip. Ik heb zoiets, maar daar zitten de raarste vormen bij en maar een paar kleine bakjes. Misschien dit set er eens bij gaan halen.
Vind alleen dat het zoveel ruimte in beslag neemt als je ze niet gebruikt. Nou ja, dan maar flink eten klaarmaken voor muppet :P
pi_105889745

mn baby-geen-baby-meer mini
:)
  woensdag 21 december 2011 @ 22:23:11 #103
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_105889993
Heerlijk grietje Mignonne!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_105890106
quote:
17s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:20 schreef mignonne het volgende:

mn baby-geen-baby-meer mini
Ze loooooopt! :o
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_105890189
Ooooh Mignonne O+ O+ Wat is het toch een mooi meiske. Je ziet aan alles aan haar dat ze heel lief is. Ze zal vast ook heel goed weten wat ze wil, maar boven alles is ze heel lief denk ik O+ (tuuurlijk zeg jij dan ;) )
pi_105890276
Owww wat heerlijk Mignonne O+ En zo leuk, Puck doet echt precies hetzelfde. Zo duidelijk dat ze even oud zijn. Ik herken er veel in.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 21 december 2011 @ 22:27:43 #107
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_105890349
Heerlijk, wat een meiske al! O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_105890406
Vind ik ook, DML! Heel grappig om te zien. Sterker nog, ook wel fijn om dat 'bevestigd' te zien. In mijn beleving was Ivan zoveel verder op deze leeftijd, maar waarschijnlijk is mijn herinnering wat vertroebeld.

Nou ja, Lena loopt nog niet. Vanyel, als je eigen kind nog niet loopt kunt je je daar heel weinig bij voorstellen, hè? :D Terwijl ik me bij Ivan juist weer niet voor kon stellen dat kinderen van zijn leeftijd nog niet liepen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_105891005
Dat vind ik dan weer herkenbaar Claudia.
Tijdens de meet in Utrecht afgelopen november waren The Tankgirl en ferrari_rood er ook. Ean is even oud als Eva en Larissa 4 dagen jonger.
Dus we leggen die 3 bij elkaar op een speelkleed. Ean en Larissa lagen lekker om zich heen te kijken en Eva denderde er vandoor, zo door een groep dreumesen/peuters die aan het spelen waren.
Zo verbazend om te zien hoe dat kan verschillen :)

Ik ga even verder met opscheppen: Eva stond vandaag los! :o Ze had zich opgetrokken aan de salontafel en had de afstandsbediening te pakken gekregen. Die had ze met beide handjes vast en stond er gebiologeerd naar te kijken en besefte toen ineens dat ze de tafel niet vast had, dus *bom* zo op d'r pamperkont.
Daarna trok ze zich op aan de wipstoel (die van ons is vrij hoog) en stapte ze zo over naar het tv-meubel wat er naast stond. Is niet ver, maar toch een stapje of 3 :o

Oh ja, en had ik al verteld hoe geweldig ze is O+
Sorry hoor daarvoor, maar mijn roze wolk is me toch aan komen denderen hier. Ik ben echt helemaal verliefd op d'r. O+
pi_105891073
Mignonne; wat een mooi meisje die dochter van je O+ Ze heeft idd een heel lief en zachtaardig uiterlijk.

Danic; lekker trots zijn op je meisje en genieten van de roze wolk :Y

Wat eten betreft kan ik nog niet meepraten :+ Eerst maar eens zorgen dat hij al zijn flessen leeg drinkt en de hoeveelheid omhoog gaat, we blijven een beetje steken op 80/90 cc per keer. Maar hij lijkt te groeien, dus zorgen maak ik me niet.
pi_105891150
Die Eva dendert ook keihard door zeg :o Puck doet dat net dat los staan en een stapje hier en daar richting een ander meubelstuk.
The way you rock'n'roll
pi_105891185
Wat heerlijk dat ze zich zo goed ontwikkelt en jij daar op jouw beurt weer van geniet, danic!

Ik geniet ook zo, met volle teugen. En ik verheug me erg op Lena's eerste verjaardag. O+
pi_105891273
Ja genieten doe ik ook volop. Ik krijg nu open mond kusjes als ik hem ophaal op het kdv O+

Och die eerste verjaardag. Zo groot gewoon, mijn mooie mannetje :o
Maar ik zit met hetzelfde cadeau dilemma als jij Claudia...
The way you rock'n'roll
pi_105891282
Ja bizar is het. De buurvrouw was hier vanavond heel even en die schrok gewoon. Zegt ze: 'dat is toch wel heel snel' (ging over staan) en prompt doet ze dit.
Volgens mij heeft ze een spoedcursus gevolgd ofzo.
Als ze zo haar hele leven gaat leiden ben ik bang dat wij haar niet bij kunnen houden, wij hebben niet zo snel haast :+ :@
pi_105891473
En die kusjes zijn ook zo O+ Eva geeft ze ook af en toe, van die volle kwijllebbers met grote open mond, heerlijk. Nooit geweten dat onderkwijlen zo fijn was haha.

Opa en oma zijn haar aan het leren zwaaien. Dus maandagavond ging ze daar naar bed, ik papa een kus laten geven, oma ook en ging vervolgens met Eva naar opa. Die kreeg geen kus, wel een dagdag met d'r handje. Echt lachen.

En dan nog zo heerlijk onbeholpen. Ze doet het ook nog niet op commando, zoals die kleine van Mignonne :+
pi_105891609
Die van mij doet ook weinig op commando. Hij klapt bij voorkeur midden in de nacht in zijn handjes :')

Maar hij blijft van de kerstboom af :o
The way you rock'n'roll
pi_105891774
_O- Midden in de nacht, pffff lekker dan!

Knap zeg, dat ie van de kerstboom afblijft! ^O^ Eva niet hoor, die had vanmiddag weer een bal in d'r handen op een onbewaakt moment. (tja, ik moet toch af en toe ook wat drinken). Gelukkig hangen er onderin pluchen ballen, dus er kan niets kapot.
Die boom heeft toch wel zo'n aantrekkingskracht. Maar ze zal het toch moeten leren.
pi_105892032
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:28 schreef Claudia_x het volgende:
Nou ja, Lena loopt nog niet. Vanyel, als je eigen kind nog niet loopt kunt je je daar heel weinig bij voorstellen, hè? :D Terwijl ik me bij Ivan juist weer niet voor kon stellen dat kinderen van zijn leeftijd nog niet liepen.
Ja het past gewoon niet voor mij. Een baby van die maat hoort nog door haar hoefjes te zakken voor mij :)

De rest is wel herkenbaar. Het klappen zodra er gezongen wordt vooral. Of andersom, klappen zodat er gezongen wordt.
Dot kust niet. Die pakt als ik haar middenvoor vast heb heel bedachtzaam mijn hoofd en legt dan haar voorhoofd tegen het mijne terwijl ze me indringend aankijkt O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_105892096
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

Och die eerste verjaardag. Zo groot gewoon, mijn mooie mannetje :o
Maar ik zit met hetzelfde cadeau dilemma als jij Claudia...
Welk dilemma is dat? Ik heb inmiddels een cadeau. *O*
pi_105892106
Eva :o jij snelle *O*
En Danic wat een heerljk gevoel he zo een (verlate) roze wolk, ik zit er ook op hoor!

En Mignonne, ook hier vele herkenning ook in de manier van bewegen enzo, wat een moppie heb je toch!! O+

Hier vandaag een op zijn ouderwets krijsende Sarah en ze wilde alleen maar bij mij, ze krijste werkelijk tot ze ging kokhalzen, dat was heel lang geleden ;( Maar gelukkig is de oorzaak bekent, ik roep het al een tijd die tanden... Nou er zitten in haar onderkaakje 3 of 4 megabulten, maar er is dus nog steeds neits door en die bulten worden maar groter en groter en ik vind het zo sneu. Hopelijk breken ze snel door! (Ik ken dit helemaal niet want J had gewoon opeens tanden :+ )
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_105892140
Eva is ook nog wel heel jong terwijl ze al mega veel kan qua motoriek.

Puck heeft geen interesse in de boom maar wel bijvoorbeeld in het windlicht op de vensterbank maar hij is heel vatbaar voor nee dat mag niet en luistert ook echt :o Hij zakt door zijn knieën en gaat wat anders doen.
Ik had het niet verwacht maar dit past wel bij een kind met mijn genen, dat redelijke.

Het dilemma van geen cadeau weten Claudia :+
The way you rock'n'roll
pi_105892182
Wat voor soort dingen vindt Puck nu leuk om mee te spelen, DML?

Ik heb voor Lena dit voor kerst:

En dat redelijke herken ik erg van Ivan! Is ook altijd zo gebleven.
pi_105892334
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:50 schreef Claudia_x het volgende:
Wat voor soort dingen vindt Puck nu leuk om mee te spelen, DML?
Blokken en verder alles wat van ons is en op de salontafel ligt :+ Dvd hoesjes zijn leuk om mee te smijten en de houten trein is om in je mond te proppen.
En de pas gekregen trommel vindt hij geweldig!
The way you rock'n'roll
pi_105892395
Zoiets, DML?

Die bak is zo fijn om met zijn blokken in te rommelen. O+

Of heb je hier eigenlijk geen ruimte voor?
pi_105892452
Nou de blokken zit al in een blokkenkar en emmer en dat ding is helaas te groot voor bij ons in huis. 60m2, ik zou niet weten waar ik dat ding moet laten -O-
The way you rock'n'roll
pi_105892461
En daar verbaas ik me dus ook zo over DML, zo klein en dan al zoveel kunnen. Ik zou niet weten van wie ze het heeft, wij zijn allebei niet zo. Ik kon zelf pas zitten toen ik een maand of 10 was, dus.....

Ze is ook echt een pietjepulk. Kan gerust met een hoekje van een vloertegel gaan zitten friemelen, of kruimeltjes brood proberen te pakken. Er steekt bij ons een draaitje uit de leuning van de bank en daar is ze nu al 2 dagen mee bezig, om die te pakken te krijgen. En dan dus met duim en wijsvinger. Als ik dat zie, denk ik echt 'doe ff normaal jij, eerst maar je grove motoriek hoor 8)7

Eva begrijp 'nee' en 'uhuh' ook wel. Maar dan kijkt ze je bedenkelijk aan, lacht dan heel lief naar je en probeert het nog eens :')
Ze is nog klein, dus meestal leidt ik haar af met iets anders.
pi_105892520
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Puck heeft geen interesse in de boom maar wel bijvoorbeeld in het windlicht op de vensterbank maar hij is heel vatbaar voor nee dat mag niet en luistert ook echt :o Hij zakt door zijn knieën en gaat wat anders doen.
:D
Magniet is het enige moment waarop ik kan voorspellen wat er uit Dottirs mond komt. Dan volgt steevast Ja met een enorme grijns. En dan terwijl ze je aankijkt nog een klein beetje dichterbij. Ik vind het nu al moeilijk om niet te lachen.
pi_105892563
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:53 schreef Claudia_x het volgende:
Zoiets, DML?
[ afbeelding ]

Claudia! die hebben we hier ook staan.. en dat was t ding dat genegeerd werd door Lucas ...
heel zwaar ding voor n 1 jarige ... wel mooi om te zien O+
pi_105892623
Niels (van Twinkly) heeft ook zoiets, en Noortje (van becky) ook. Die zijn er allebei heel blij mee.
pi_105892678
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:53 schreef danic het volgende:
Eva begrijp 'nee' en 'uhuh' ook wel. Maar dan kijkt ze je bedenkelijk aan, lacht dan heel lief naar je en probeert het nog eens :')
Ze is nog klein, dus meestal leidt ik haar af met iets anders.
Hihi dat deed Sarah ook :) Komt vanzelf hoor, Sarah snapt nu heel goed nee.
pi_105892681
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:54 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:D
Magniet is het enige moment waarop ik kan voorspellen wat er uit Dottirs mond komt. Dan volgt steevast Ja met een enorme grijns. En dan terwijl ze je aankijkt nog een klein beetje dichterbij. Ik vind het nu al moeilijk om niet te lachen.
Haha, ze probeert je al uit en kan dus al bewust ja zeggen!
Bij Puck is dat nog altijd gewoon een kreet in zijn kreten genre. Jajajajaja zegt hij dan.
The way you rock'n'roll
pi_105892767
Ik merk dat Ivan en Lena al samen beginnen te spannen. Zijn ze samen kasten aan het plunderen waar ze niet in mogen komen. Als ik dat ontdek geeft Ivan Lena de schuld en Lena doet op haar beurt weer alsof ze de onschuld zelve is.
pi_105892845
hihi, heerlijk die drakenstreken, ik hou er van.

Ik ga mijn bedje in, is al voorbij bedtijd, maar dit zijn zulke leuke verhalen altijd, als ze aan het uitproberen zijn. Ik kan niet afsluiten hier. Maar nu ga ik echt.
pi_105892863
quote:
17s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik merk dat Ivan en Lena al samen beginnen te spannen. Zijn ze samen kasten aan het plunderen waar ze niet in mogen komen. Als ik dat ontdek geeft Ivan Lena de schuld en Lena doet op haar beurt weer alsof ze de onschuld zelve is.
Geweldig :D

Tijd voor bed. Trusten :*
The way you rock'n'roll
pi_105893183
lief jullie comments O+ dankje :*
ik ben zo trots op mn kleinste meiske O+ ze doet het zo goed ondanks alles en ze is zo lief. Dat blije snoetje als we 's morgens beneden komen en ze ziet haar zus, helemaal geweldig <3
pi_105893624
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:53 schreef Claudia_x het volgende:
Zoiets, DML?

[ afbeelding ]

Deze is wel geweldig hoor. Ik heb hem onder een tafeltje staan.

@danic, wat is je meisje mooi en groot geworden zeg, had lang geen foto gezien.
pi_105905345
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

Ik had het niet verwacht maar dit past wel bij een kind met mijn genen, dat redelijke.
Dat deed tijn ook al vanaf een maand of 9,was toen altijd heel verbaasd.
Is nog Zo,nooit wat weg hoeven zetten ook tafel.
Zat met verjaardagen ook nooit aan wat op tafel stond e.d.
Joep is een héél ander verhaal.
Of hij doet of hij doof is of hij kijkt me aan en gaat schattig lachen en verder waar hij mee bezig was.
Totaal verschillend maar wel leuk ;)

En verder is joep vandaag alweer 11mnd!
Vanmi naar t cb.
Zal wel goed zijn.
Gewicht is ie aan t inhalen,niet normaal wat ie naar binnen werkt....zonder tanden! En t is een blij en ondeugend ei.

[ Bericht 7% gewijzigd door het-is-mij op 22-12-2011 08:07:04 ]
pi_105907517
Gisteren heeft m'n vrouw toch voor de zekerheid met de huisarts gebeld nadat ze geconstateerd had dat hij op 38,4 zat en niet dronk en ze kon langs komen.
Net voordat ze naar de huisarts ging heeft ze Evan weer getemperatuurd en bleek dat hij op 39,8 zat.
Bij de huisarts werd meteen geadviseerd om een echo te laten maken in het ziekenhuis en hem te laten onderzoeken.

In het ziekenhuis moesten ze nog 40 min. extra wachten (waarschijnlijk omdat ie er toch al zo vrolijk keek naar iedereen). Hij werd onderzocht, foto's gemaakt, bloed geprikt (kwam ook nog eens weinig bloed uit) en keken in eerste instantie naar Evan en m'n vrouw alsof ze geen idee hadden waarom ze er waren. Hij is zo lief en vrolijk tegen iedereen ondanks dat hij zich heel erg beroerd voelt en van afdeling naar afdeling gezeuld wordt.

Conclusie was een dubbele longontsteking en het RS virus. Ene long was zwaarder ontstoken dan het andere, maar toch...
We zouden volgende week naar een vakantiehuisje gaan (eerste keer dat we met hem weg gaan), maar als hij vrijdag nog steeds koorts heeft, weinig drinkt en niet erg beweeglijk is, valt ook zijn eerste kerst (net als zijn eerste Sinterklaas) en vakantie in het water.
pi_105907604
jeumig wat kut zeg.. voor jullie natuurlijk net zo hard. Hoe gaat het nu met hem?
pi_105908065
hij is nu aan het slapen...oh hij wordt net wakker.
pi_105908275
Jeetje Cleany, das heftig, arm manneke.
Beterschap en sterkte voor jullie drietjes :*

KD hoe is het met jou? Gaat het alweer een beetje beter?
pi_105908969
Bah, wat heftig Cleany. Sterkte en beterschap
To err is human, but to really foul things up requires a computer.
pi_105909035
Pfff Cleany das even schrikken. Ze zijn ook zo vatbaar die ukkies, sterkte! Hopelijk knapt hij snel op!
pi_105909274
Heftig Cleany, sterkte!

Zo, Cas heeft net "gesmuld" van banaan :Y)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105909408
Die tweede foto Cynthiaaa!!! Ik hou echt van kindergezichtjes als ze nieuwe smaakjes en structuurtjes proeven :D Hij was eerst toch meer rossig??
  donderdag 22 december 2011 @ 11:07:54 #146
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_105909457
Och Cleany, wat balen... Heel veel beterschap voor jullie manneke! :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  donderdag 22 december 2011 @ 11:08:44 #147
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_105909492
Mijn roze wolk is trouwens zo groot, dat ik gisteren de geplande wintersport heb gecancelled... Ik kan mijn lieve kleine prulleke echt niet achterlaten :'( O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_105909828
Cleany veel beterschap voor Evan.

Hier een spooknacht ean was al de hele avond zo nu en dan aan het huilen in d'r slaap en om 03:00 was ze echt aan het huilen. Vriend er heen geen vieze luier oid. Ze was even vrolijk maar 5min later was het toch weer huilen. Toen ben ik er heen gegaan. Heel erg vrolijk en aan het brabbelen na een kus en een aai is ze toch gaan slapen. En vervolgens begon mijn vriend te snurken. Dus vanaf 03:00 ben ik wakker en ik moet tot 23:00.
  donderdag 22 december 2011 @ 11:22:26 #149
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_105909916
Jeej Cleany, zonde voor dat kleintje en voor jullie gezinnetje, jammer hoor mocht de eerste vakantie voor jullie in het water vallen.

Cynthiaa wat een mooie haartjes heeft jullie kleine O+ Ik vind die laatste foto echt om op te vreten O+

Het is nu bijna 5 weken geleden dat ik een keizersnee heb gehad, maar ik heb nog een hele dikke, opgezwollen, vette? buik.
Het lijkt wel of ik nog (een paar maanden) zwanger ben. :{
Hoe lang duurt dit voordat dat wegtrekt? of terugtrekt. Fee-nix jij had toch ook "vroeger" een keizersnee gehad?
Ik zou zo graag weer mijn spijkerbroeken aantrekken, maar dat gaat dus zo niet lukken.
Ik denk dat ik toch maar moet gaan shoppen om nieuwe broeken, zonde wat ik heb er genoeg liggen ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_105910012
Ik heb nog een steeds een buikje TJ. Maar dat komt volgens mij meer door mijn eet gedrag na mijn zwangerschap. Maar toch is het niet zo strak als eerst en ik vraag mij af of dat ooit nog goed gaat komen.
pi_105910013
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:22 schreef TimeJumper het volgende:

Het is nu bijna 5 weken geleden dat ik een keizersnee heb gehad, maar ik heb nog een hele dikke, opgezwollen, vette? buik.
Hoe lang duurt dit voordat dat wegtrekt? of terugtrekt. Fee-nix jij had toch ook "vroeger" een keizersnee gehad?
Ik zou zo graag weer mijn spijkerbroeken aantrekken, maar dat gaat dus zo niet lukken.
Ik denk dat ik toch maar moet gaan shoppen om nieuwe broeken, zonde wat ik heb er genoeg liggen ;)
Ik heb twee keer een keizersnee gehad, maar herken dit niet.. Anders even vragen op je nacontrole. Ik kon beide keren vrijwel meteen na die tijd mijn spijkerbroeken weer aan, dit deed ik niet omat het niet lekker zat, maar het had gekunt ;) Ik heb nog weken mijn zwangerschapsbroek gedragen.
pi_105910078
Ik pas wel in mijn eigen spijkerbroeken maar niet in al mijn rokken. Ik moet gewoon op mijn eten gaan letten en mijn buikspieren weer meer trainen dat deed ik eerst elke dag en nu niet. Maar als ik het doe voel ik wel mijn litteken.
pi_105910156
Ik heb ook nog een buikje hoor en dat gaat waarschijnlijk nooit helemaal weer weg.
Tja, met buikspieroefeningen, maar die mag ik niet doen door mijn verzakking. Dus ik heb nog steeds zo'n flubbertje }:|
Ach, ik merk wel dat mijn lichaam langzaam weer in oude staat herstelt, op een klein detail na dan :+
  donderdag 22 december 2011 @ 11:37:33 #154
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_105910418
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb nog een steeds een buikje TJ. Maar dat komt volgens mij meer door mijn eet gedrag na mijn zwangerschap. Maar toch is het niet zo strak als eerst en ik vraag mij af of dat ooit nog goed gaat komen.
Ja bij mij moeten er ook nog heel wat kilo's vanaf, dat wel.
En het is ook geen "flubberbuik" maar wel stevig. Maar kan me niet voorstellen dat dit allemaal bij de extra kilo's hoort.
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:25 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

Ik heb twee keer een keizersnee gehad, maar herken dit niet.. Anders even vragen op je nacontrole. Ik kon beide keren vrijwel meteen na die tijd mijn spijkerbroeken weer aan, dit deed ik niet omat het niet lekker zat, maar het had gekunt ;) Ik heb nog weken mijn zwangerschapsbroek gedragen.
Maar dan was je vast niet zoveel aangekomen, denk ik?
Bij mij moet er nog zeker 15 kilo af. Mijn stretchbroeken krijg ik gedeeltelijk wel aan ;( , zit wel keistrak door die extra kilo's maar als ik de broek maar niet dicht doe, want dat gaat dus gewoon niet lukken.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik pas wel in mijn eigen spijkerbroeken maar niet in al mijn rokken. Ik moet gewoon op mijn eten gaan letten en mijn buikspieren weer meer trainen dat deed ik eerst elke dag en nu niet. Maar als ik het doe voel ik wel mijn litteken.
Over 2 weken mag ik pas buikspieroefeningen doen, dus of ik last heb van dat litteken, moet ik nog ondervinden.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:29 schreef danic het volgende:
Ik heb ook nog een buikje hoor en dat gaat waarschijnlijk nooit helemaal weer weg.
Tja, met buikspieroefeningen, maar die mag ik niet doen door mijn verzakking. Dus ik heb nog steeds zo'n flubbertje }:|
Ach, ik merk wel dat mijn lichaam langzaam weer in oude staat herstelt, op een klein detail na dan :+
Nou als ik een beetje buik overhou maakt me dat niet zo uit. Maar momenteel is het eigenijk nog tamelijk bol.
Als je tegen iemand zou zeggen dat ik 3 maanden zwanger ben zouden ze het ook geloven ;(

Nou ik wacht maar met spanning af of het nog gaat verminderen :+

goh Danic is het verzakt door die keizersnede dan? Of gewoon pech?
Rayen 2½ jaar!
pi_105910570
Bij mij is mijn buik nu weer helemaal weg eigenlijk. maar de eerste 2-3 weken na de ks vond ik mijn buik ook zo dik! Maar er heeft een tijd nog veel vocht gezeten, ook rondom de wond. Ik heb nog wel een klein laagje vet extra na de zwangerschap, op mn heupen en buik (mijn navel ligt dieper dan voorheen) maar toch is ie wel weer zo goed als plat.

Ik doe ook weer buikspieroefeningen met nagym, dat voel ik ook wel, en bepaalde doen ook echt nog wel pijn aan de wond, evenals hardlopen, dat gaat echt nog niet.. :X
pi_105910627
Wow cleany veel beterschap en sterkte gewenst! Hoop dat het snel beter gaat!

Isis, neem haar dan mee?? (en een oppas ;))
pi_105910939
TJ, ik heb geen keizersnee gehad.
Waarschijnlijk (mijn interpretatie) is het niet goed gegaan tijdens het persen. Ik had leren persen en puffen tijdens zwangerschapsyoga, maar mocht van de verloskundige niet zo 'werken'. Dus iedere keer als ik dat wel deed, omdat het veel logischer en natuurlijker aanvoelde, riep ze nééé.
Waardoor ik verkeerd ging ademhalen en persen.
Heb nog tot een dag erna heel gejaagd ademgehaald, ws toch een soort hyperventileren.

Daarbij heb ik van mezelf zwak bindweefsel, dus het is voor een groot deel ook domme pech denk ik.
pi_105910977
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:22 schreef TimeJumper het volgende:
Jeej Cleany, zonde voor dat kleintje en voor jullie gezinnetje, jammer hoor mocht de eerste vakantie voor jullie in het water vallen.

Cynthiaa wat een mooie haartjes heeft jullie kleine O+ Ik vind die laatste foto echt om op te vreten O+

Mijn vrouw heeft 3 maanden na de KS ook nog altijd een flink buikje, als ware ze nog zwanger. Helemaal abnormaal lijkt me dat dus niet. Totdat haar buik weer wat normalere proporties heeft hebben we op mijn advies dan ook een paar pantalon-achtige broeken met elastische broekband gehaald zodat ze wat warmers aan kan trekken dan leggings :+
  donderdag 22 december 2011 @ 11:55:02 #159
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_105911061
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:43 schreef Jipster het volgende:
Wow cleany veel beterschap en sterkte gewenst! Hoop dat het snel beter gaat!

Isis, neem haar dan mee?? (en een oppas ;))
Helaas passen de opa en oma die daarvoor in aanmerking komen ook al op mijn twee neefjes, wij gingen nl met mijn broer en zijn vriendin. Alle kids mee willen we (en ze) ook niet mee... Misschien volgend jaar! :) Voor nu ben ik opgelucht en is er echt een loodzware last van m'n schouders gevallen. Ik was echt wekelijks, soms dagelijks helemaal overstuur van het vooruitzicht. :N
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_105911097
Cleany beterschap voor jullie kleine man!
Wow Mignonne wat een knappe meid heb je toch.
Danic wat goed van die Snelle Jelle!

Uhm nu 22 weken na de ks draag ik nog steeds mijn zwangerschapsbroeken/rokken. Mijn eigen broeken zitten gewoon echt niet lekker (oke sommige willen niet meer dicht O-) ) En ik heb ewoon nog geen puf om nieuwe broeken te kopen. al heb ik afgelopen weekend een broek van p_iglet gepast die wel goed valt en geen pijn doet op het litteken.

Net toch hele leuke foto's van Floris van een fotoshoot bij fotostudio Na-Zen teruggekregen (wel onder spoiler).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105911159
Prachtige foto's LB en wat een mooi mannetje ^O^
pi_105911318
Ow Isis :* heel goede keuze, dat is anders ook niks. Ik kan me ook nog niet voorstellen dat ik zonder mannetje wegga op vakantie.. Eerst over een paar weken sowieso maar eens beginnen met weer werken. Ik vind dat an sich wel leuk, maar niet het idee dat ik niet meer met mijn mannetje ben hele dagen.. :{

En dat filmpje van Mignonne, wat een lekker ding jouw jongste!

En zeker mooie foto's Lb! Ging hij niet plassen of had hij nog een broekje aan? Ik wilde voor de opa's en oma's thuis op het bed een mooie foto maken van J naakt (zo puur), maar toen ging ie gelijk plassen uiteraard :') gelukkig wel een plastic tas tussen dekbed en dekbedhoes gelegd.. ;)
pi_105912232
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:37 schreef TimeJumper het volgende:
[..]

Maar dan was je vast niet zoveel aangekomen, denk ik?
Bij mij moet er nog zeker 15 kilo af. Mijn stretchbroeken krijg ik gedeeltelijk wel aan ;( , zit wel keistrak door die extra kilo's maar als ik de broek maar niet dicht doe, want dat gaat dus gewoon niet lukken.

Idd niet veel aangekomen en ik had altijd al een buik :+ Wat ik wel weet is dat na een keizersnee je baarmoeder veel minder snel zakt.Maar die zou na 5 weken toch al wel goed gezakt moeten zijn volgens mij ;) (Ik kon mijn baarmoeder heel lang nog voelen)

Wauw LB wat een manneke O+
pi_105912365
lb leuke foto's O+

Cleany :o wat een schrik!! pff, gelukkig maar dat je vrouw goed naar haar gevoel luisterde. Beterschap voor de kleine man.

TJ, je zegt dat je 15 kilo zwaarder bent dan vóór je zwangerschap, en je bent pas 5 weken geleden bevallen. Niet ál 5 weken geleden, maar pás 5 weken... 9 maanden op, 9 maanden af hè... echt niet teveel willen van je lijf. Natuurlijk wil je graag je oude broeken weer aan, maar je buikspieren hebben een behoorlijke opdonder gekregen van de zwangerschap, én van de keizersnede. Die zijn niet meer de oude wat hun functie betreft, als je dan ook nog eens best wat aangekomen bent dan is het niet zo heel gek dat je oude broeken niet passen.

My two cents, koop gewoon een nieuwe broek die je lekker zit, eet normaal en gezond en loop een extra rondje met die kinderwagen, en vooral, wacht een paar maanden af.
pi_105913178
Mooie fotos LB!!!

ik heb geen ervaring met buiken na een ks..bij mij zit het net zoals voor de zwangerschap uit plus de strepen :P

trouwens ik heb nog aambeien aan de bevalling over gehouden en die zijn nog niet weg }:| heb creme gekregen van de HA al 3 weken geleden maar die rot dingen zitten dr nog

net een poging gedaan om aan te kleden maar ukkie was daar niet mee eens :') op mama slapen is veel te gezellig
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_105914875
Heb je curanol zalf? Ik heb na beide bevallingen last gehad en curanol zalf met curanol pillen hebben me er snel af geholpen.
pi_105915034
Ik heb Lidocaine gekregen...maar het helpt dus niet
Curanol? is het vrij verkrijgbaar of moet ik de HA ervoor bellen?
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_105915133
lidocaine? dat doet ook weinig voor je aambei qua genezing an sich lijkt me. Lidocaine verdooft het alleen, waarschijnlijk hoofdzakelijk zodat jij gewoon normaal poept en de boel niet op gaat houden want pijnlijk en daardoor meer moet persen om het eruit te krijgen met nieuwe aambeien tot gevolg.

www.curanol.nl
pi_105915169
}:| nou handig dan van mijn HA en verklaart waarom die kreng daar nog zit 4 weken na de bevalling....

dank voor de link ga nu kijken
pi_105915386
Noteert curanol.. hier ook nog steeds last..

Cleany, jeetje! Beterschap voor jullie kleine mup

LB, mooie foto's

Ik moet ooit ook weer eens beginnen met sporten. 2 kinders krijgen heeft een mooie zwemband gegeven..
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  donderdag 22 december 2011 @ 14:27:56 #171
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_105916639
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 12:02 schreef Jipster het volgende:
Ow Isis :* heel goede keuze, dat is anders ook niks. Ik kan me ook nog niet voorstellen dat ik zonder mannetje wegga op vakantie.. Eerst over een paar weken sowieso maar eens beginnen met weer werken. Ik vind dat an sich wel leuk, maar niet het idee dat ik niet meer met mijn mannetje ben hele dagen.. :{
Dat was inderdaad ook al pittig, maar ging bij ons wel goed. Alleen toen ze vorige week ziekjes was vond ik het wel zwaar om niet de hele dag bij haar te zijn... Komt goed!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_105916645
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 12:02 schreef Jipster het volgende:
En zeker mooie foto's Lb! Ging hij niet plassen of had hij nog een broekje aan? Ik wilde voor de opa's en oma's thuis op het bed een mooie foto maken van J naakt (zo puur), maar toen ging ie gelijk plassen uiteraard :') gelukkig wel een plastic tas tussen dekbed en dekbedhoes gelegd.. ;)
We hadden geluk, meneer heeft niet geplast tijdens de shoot ;-)
  donderdag 22 december 2011 @ 14:39:12 #173
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_105917051
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:29 schreef danic het volgende:
Ja, fijn dat je niet de enige bent met een flubberbuik he :P * The_Tankgirl denkt terug aan meeting
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_105917581
Cleany; beterschap voor de kleine man!
LB; wat een mooie foto's O+

Buik-technisch pas ik ook nog niet in mijn broeken. Zit ook nog 15 kg boven mijn gewenste gewicht, na de feestdagen ga ik er iets aan doen, nu zou ik mezelf alleen maar kwellen aangezien ik ontzettend van lekker eten en lekkere dingen houd. Hoop dat ik voordat de zomer begint weer een beetje in model ben. En als dat niet zo is, helaas pindakaas, ben toch al getrouwd en heb een kind.

Ik lig hier prinsheerlijk op de bank serious request te kijken met een klein jongetje op mijn borst die de meest lieve geluidjes maakt en gekke gezichtjes trekt in zijn slaap O+
pi_105917738
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 14:54 schreef Poezebeest het volgende:

Ik lig hier prinsheerlijk op de bank serious request te kijken met een klein jongetje op mijn borst die de meest lieve geluidjes maakt en gekke gezichtjes trekt in zijn slaap O+
Ja, dit! :D Pyjamadagje vandaag en serious request kijken samen is zo gezellig! O+
pi_105918534
Alleen een beetje jammer dat ik zojuist ondergespuugd ben en de kleine man vervolgens last van opstoten heeft en hard moet huilen.
  donderdag 22 december 2011 @ 15:41:29 #177
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_105919162
Danic nou daar ben je ook lekker mee met zo'n verloskundige :{
Ik heb geen idee wat voor last van een verzakking je kan krijgen maar ik hoop dat het meevalt voor je.

Nou Isis als je overstuur word met het vooruitzicht van een vakantie dan kan ik me voorstellen dat je het liever afzegt :Y

Mignonne, ik zal niet te ongeduldig zijn :P , maar kreeg veel verbaasde reacties in mijn omgeving dat mijn buik nog zo opgezwollen was en natuurlijk vond ik dat zelf ook :9 . Niemand in mijn omgeving met een keizersnee.
Maar heb net een nieuwe spijkerbroek gekocht die "buikproof" is.
Zitten doe ik dan nog wel met m'n broek open :+ want dat is me nog te gevoelig.
Nu nog wat andere broeken vinden.

Maar het is goed om andere "buik"ervaringen te lezen :Y :+ :9

Wat een mooie foto's LB O+
Rayen 2½ jaar!
pi_105919187
Curanol O+
Nooit gedacht dat je zo blij kon zijn met aambeienmedicijn ;)
pi_105919766
Lieve foto's LB :)
Die met de stropdas O+

Hier vanaf 3 uur pyamadag, moest eerst wat post afleveren en dat is wel genoeg beweging voor mn baarloedertje. (maar t gaat al stukken beter hoor) (en ik ga zo prolly toch nog wel naar de supermarkt voor snaai)

Laks heeft zijn handjes ontdekt hoor.. en maar zwiepen met zijn armpjes voor zijn toet en dan grijnzen O+ En hij kletst ook zo schattig..whuuus, whoeees en ooohws.
  donderdag 22 december 2011 @ 16:07:29 #180
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_105920086
Ik heb de eerst 4 weken na mijn KS gewoon een joggingbroek aangetrokken als ik thuis was. Ik mocht toch geen autorijden dus kwam bijna de deur niet uit. Als dat al eens moest trok een een zwangerschapsbroek aan. :D

Na zes weken ging ik naar de stad en toen heb ik bij C&A voor een tientje ofzo een soort spijkerbroek met elastiek gekocht, strakke pijpenen zonder gulp...
Vooral de gulp kreeg ik bij mij eigen broeken de eerste tijd niet dicht, dat deed zeer.

Nu pas ik al minstens 10 weken alles weer, na 3 maanden was het eerste van mijn buik weg. Maar ja wat huid en vetjes doe je niet zoveel aan, daar maak ik me eerlijk gezegd ook niet zo druk over, dat is heeeel moeilijk weg te trainen. Daar heb ik dan maar een beeldschoon kind voor teruggekregen. :)
pi_105920797
ook pyjama dag hier...maar de afwas is wel gedaan! draagdoek O+
morgen ga ik het anders aanpakken...dan leg ik kleding alvast klaar en voor dat ik haar uit ons bed naar beneden meeneem ga ik aankleden :D
pi_105921344
TJ, nou mijn verloskundige hield gewoon vast aan het standaard verhaal, handen onder je knieën, diepe hap adem, kin op de borst en persen.

Ik had bij de yoga hetzelfde geleerd alleen vertelde ze daar dat je tijdens het persen zachtjes moest uitblazen. Anders ging je op je buik persen i.p.v. op de onderkant. We hebben dat toen geoefend en ik merkte duidelijk verschil.
Maar iedere keer als ik dus uitademde, werd er hard door de verloskundige én de verpleegkundige 'néé' geroepen en haalde ik snel adem. Dat ging dus helemaal fout.

Ik heb nu geen last meer van de verzakking. Hij is er nog wel, maar in lichtere mate. Er zit dus nog steeds iets 'voor de ingang/uitgang (tis maar hoe je het bekijkt)' maar dat voel ik alleen onder de douche zeg maar. In het begin voelde ik echt constant druk.

Maar nogmaals, ik denk niet dat als ik anders had geperst, ik het helemaal had kunnen voorkomen.
pi_105922221
Ach Cleany, wat sneu voor je kleine man.

KD, heb je nou medicijnen/pijnstillers tegen die ontsteking, of gebruik je die niet ivm de borstvoeding?

Over buikjes: ik vind zelf mijn buik nog dik, maar de mensen in mijn omgeving zeggen dat mijn buik minder groot is dan voor de bevalling. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Wel zie ik duidelijk dat mijn heupen/zadeltassen groter zijn. Zodra het mag (zal na de nacontrole van 6 jan wel zijn) misschien toch maar eens sporten, Heb dat mijn hele leven nog niet echt gedaan, maar ik heb er nu gewoon zin in om te doen. Zwangerschap/moederschap doet rare dingen met me. Ik pas overigens mijn eigen broeken nu 4 weken na de ks wel weer, maar ze zitten niet lekker. De broekband geeft niet mee bij het bukken en dat is aan zwanegrschapsbroeken (die ik dus nog steeds draag) juist zo lekker.
pi_105922708
danic mijn vk heeft tijdens het persen haar vingers gedrukt tegen de plek waar ik naartoe moest persen...in het begin perste ik te hoog maar na dat ze met haar vingers aan gaaf waar ik ernaartoe moest persen ging het veel beter
  donderdag 22 december 2011 @ 18:04:09 #185
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_105924819
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:07 schreef bitterend het volgende:
danic mijn vk heeft tijdens het persen haar vingers gedrukt tegen de plek waar ik naartoe moest persen...in het begin perste ik te hoog maar na dat ze met haar vingers aan gaaf waar ik ernaartoe moest persen ging het veel beter
Dit hielp bij mijn zus ook, maar bij mij werkte het averechts schijnbaar :')
Maar goed, uiteindelijk bleek ik ookeen vernauwd bekken te hebben dus keizersnede gehad
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_105929372
Misschien heeft ze het bij mij ook wel gedaan, ik kan me daar helaas weinig meer van herinneren. Toch wel eens jammer.
Het ging ook niet om het persen naar de goede plek, het ging om de ademhaling tijdens het persen.
pi_105935074
Ff klagen...

We zijn gisteren overgeschakeld op de nieuwe voeding en ik heb nu al een schijthekel aan dat spul. Het zit in een onhandige bus, het klontert als een gek, dus moet je schudden om het te laten mengen wat weer meer lucht in de voeding opleverd.
En dan arme Wiesje die er niet erg goed op reageert. Tot nu toe alleen maar huilen. Als het omhoog komt is het heel dik en heeft ze er zichbaar veel last van. Het komt nog steeds evenveel omhoog als voorheen..
Ik weet dat ze 2 weken moeten wennen aan dat spul, maar voor nu heb ik er even een pokkepest hekel aan }:|
(rellende peuter die een anti-Wies dag had en vooral niet wilde luisteren hielp ook niet echt mee..)

[ Bericht 0% gewijzigd door wickie op 22-12-2011 21:46:39 ]
pi_105936156
Ach arme Wicks, een rotdag dus.. die zijn echt slopend. En zul je idd neet zien dat de grote dan ook net zo,n peuterpuberdag heeft.. bleuh. Wat naar dat die voeding tnt echt geen succes is... hoop dat het de komende dagen beter met jullie mupke mag gaan. Dikke knuf.

Hier een iets rustiger dag voor Liene, hoop dat de nacht ook wat beter verloopt. Morgen naar de kinderarts, zo slapen want we worden vroeg verwacht..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_105938870
Wickie :*
pi_105939921
Och Wicky, klinkt inderdaad echt niet fijn. *knuf*
Ik hoop dat Wies niet de volledige twee weken nodig heeft om aan de nieuwe voeding te wennen en dat er snel verbetering in het spugen zit.
  donderdag 22 december 2011 @ 22:49:54 #191
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_105940637
Wij zijn solidair met je Wicky en hebben met jou voorlopig een rothekel aan die nieuwe voeding.
Een dikke :* Ik hoop dat het snel beter gaat!
Rayen 2½ jaar!
pi_105941723
Wickie :*

Succes morgen bij de kinderarts BJ
  donderdag 22 december 2011 @ 23:28:29 #193
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105943311
Ach gos, arme Wies! Hoop dat ze snel went Wickie!

Ik wil slapen, maar kan niet slapen? Lag ook tussen 2 snurkende mensen in, dus ben er maar weer uit gegaan. Alhoewel ik Anouk al wat andere geluidjes hoor maken. Ze had niet echt goed gedronken, dus ben benieuwd wanneer ze weer komt.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_105943339
Zo, net weer een extra baddersessie gehad. Marieke had zichzelf helemaal ondergespuugd (het zat in d'r oren en in de haren op haar achterhoofd). Wassen heeft ze een hekel aan (denk dat ze het te koud krijgt) dus hebben we een laag water in het grote bad gezet en ik heb haar bij me in bad gezet. Ik vraag me nu alleen af of ik haar nu weer eten moet geven of niet.
pi_105944357
Dank allemaal :*
Ze ligt momenteel uitgeteld van de dag bij haar vader in zijn armen te slapen, natuurlijk slaapt vaders gezellig mee :+

SB, als ze wil drinken, gewoon geven. Dat is wat de verloskundige en de dokter me hebben verteld. En ja er is een kans dat ze er weer wat uitgooid, maar zo neemt ze toch wel steeds wat op.
Wat grappig om steeds m'n eigen naam te lezen :D

Hier ook nog even BJ, succes morgen!
pi_105944939
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:45 schreef wickie het volgende:
Dank allemaal :*
Ze ligt momenteel uitgeteld van de dag bij haar vader in zijn armen te slapen, natuurlijk slaapt vaders gezellig mee :+

SB, als ze wil drinken, gewoon geven. Dat is wat de verloskundige en de dokter me hebben verteld. En ja er is een kans dat ze er weer wat uitgooid, maar zo neemt ze toch wel steeds wat op.
Wat grappig om steeds m'n eigen naam te lezen :D

Hier ook nog even BJ, succes morgen!
Ze ligt nu ookprinsheerlijk bij d'r vader op de arm een flesje te drinken. Ik denk dat haar vorige fles gewoon te groot was en dat het teveel er uitgekomen is. Ze was ook niet huilirig ofzo dus ik vond het ook niet zielig. Ze leek zelfs opgelucht te zijn na het spugen, rustiger.

En ik wist niet dat hier zo veel Mariekes rondliepen. Kan me voorstellen dat het voor jullie (ik heb er inmiddels al 3 geteld hier) best apart moet zijn om een mini-naamgenootje te hebben.

En BJ, succes morgen bij de KA. En met vroeg opstaan natuurlijk
pi_105944976
*knip*

Moet ik wel op de editknop drukken ipv op de quote.
pi_105945032
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:54 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Ze ligt nu ookprinsheerlijk bij d'r vader op de arm een flesje te drinken. Ik denk dat haar vorige fles gewoon te groot was en dat het teveel er uitgekomen is. Ze was ook niet huilirig ofzo dus ik vond het ook niet zielig. Ze leek zelfs opgelucht te zijn na het spugen, rustiger.

En ik wist niet dat hier zo veel Mariekes rondliepen. Kan me voorstellen dat het voor jullie (ik heb er inmiddels al 3 geteld hier) best apart moet zijn om een mini-naamgenootje te hebben.
Het is volgens mij wel een lief en knap naamgenootje (voor en achternaam!!) O+ (doe nog eens een fototje?)
*poef* nu is het weg
pi_105945230
Omdat je het zo lief vraagt KJ

Niet heel recent (alweer twee weken geleden genomen)

En een foto van eergisteren bij mij in de draagdoek
pi_105945336
O+ O+ O+
*poef* nu is het weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')