Ze loooooopt!quote:
Ja het past gewoon niet voor mij. Een baby van die maat hoort nog door haar hoefjes te zakken voor mijquote:Op woensdag 21 december 2011 22:28 schreef Claudia_x het volgende:
Nou ja, Lena loopt nog niet. Vanyel, als je eigen kind nog niet loopt kunt je je daar heel weinig bij voorstellen, hè?Terwijl ik me bij Ivan juist weer niet voor kon stellen dat kinderen van zijn leeftijd nog niet liepen.
Welk dilemma is dat? Ik heb inmiddels een cadeau.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Och die eerste verjaardag. Zo groot gewoon, mijn mooie mannetje![]()
Maar ik zit met hetzelfde cadeau dilemma als jij Claudia...
Blokken en verder alles wat van ons is en op de salontafel ligtquote:Op woensdag 21 december 2011 22:50 schreef Claudia_x het volgende:
Wat voor soort dingen vindt Puck nu leuk om mee te spelen, DML?
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Puck heeft geen interesse in de boom maar wel bijvoorbeeld in het windlicht op de vensterbank maar hij is heel vatbaar voor nee dat mag niet en luistert ook echtHij zakt door zijn knieën en gaat wat anders doen.
Claudia! die hebben we hier ook staan.. en dat was t ding dat genegeerd werd door Lucas ...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:53 schreef Claudia_x het volgende:
Zoiets, DML?
[ afbeelding ]
Die bak is zo fijn om met zijn blokken in te rommelen.
Of heb je hier eigenlijk geen ruimte voor?
Hihi dat deed Sarah ookquote:Op woensdag 21 december 2011 22:53 schreef danic het volgende:
Eva begrijp 'nee' en 'uhuh' ook wel. Maar dan kijkt ze je bedenkelijk aan, lacht dan heel lief naar je en probeert het nog eens![]()
Ze is nog klein, dus meestal leidt ik haar af met iets anders.
Haha, ze probeert je al uit en kan dus al bewust ja zeggen!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Magniet is het enige moment waarop ik kan voorspellen wat er uit Dottirs mond komt. Dan volgt steevast Ja met een enorme grijns. En dan terwijl ze je aankijkt nog een klein beetje dichterbij. Ik vind het nu al moeilijk om niet te lachen.
Geweldigquote:Op woensdag 21 december 2011 22:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik merk dat Ivan en Lena al samen beginnen te spannen. Zijn ze samen kasten aan het plunderen waar ze niet in mogen komen. Als ik dat ontdek geeft Ivan Lena de schuld en Lena doet op haar beurt weer alsof ze de onschuld zelve is.
Deze is wel geweldig hoor. Ik heb hem onder een tafeltje staan.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:53 schreef Claudia_x het volgende:
Zoiets, DML?
[ afbeelding ]
Die bak is zo fijn om met zijn blokken in te rommelen.
Of heb je hier eigenlijk geen ruimte voor?
Dat deed tijn ook al vanaf een maand of 9,was toen altijd heel verbaasd.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Puck heeft geen interesse in de boom maar wel bijvoorbeeld in het windlicht op de vensterbank maar hij is heel vatbaar voor nee dat mag niet en luistert ook echtHij zakt door zijn knieën en gaat wat anders doen.
Ik had het niet verwacht maar dit past wel bij een kind met mijn genen, dat redelijke.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb twee keer een keizersnee gehad, maar herken dit niet.. Anders even vragen op je nacontrole. Ik kon beide keren vrijwel meteen na die tijd mijn spijkerbroeken weer aan, dit deed ik niet omat het niet lekker zat, maar het had gekuntquote:Op donderdag 22 december 2011 11:22 schreef TimeJumper het volgende:
Het is nu bijna 5 weken geleden dat ik een keizersnee heb gehad, maar ik heb nog een hele dikke, opgezwollen, vette? buik.
Het lijkt wel of ik nog (een paar maanden) zwanger ben.![]()
Hoe lang duurt dit voordat dat wegtrekt? of terugtrekt. Fee-nix jij had toch ook "vroeger" een keizersnee gehad?
Ik zou zo graag weer mijn spijkerbroeken aantrekken, maar dat gaat dus zo niet lukken.
Ik denk dat ik toch maar moet gaan shoppen om nieuwe broeken, zonde wat ik heb er genoeg liggen
Ja bij mij moeten er ook nog heel wat kilo's vanaf, dat wel.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb nog een steeds een buikje TJ. Maar dat komt volgens mij meer door mijn eet gedrag na mijn zwangerschap. Maar toch is het niet zo strak als eerst en ik vraag mij af of dat ooit nog goed gaat komen.
Maar dan was je vast niet zoveel aangekomen, denk ik?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:25 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Ik heb twee keer een keizersnee gehad, maar herken dit niet.. Anders even vragen op je nacontrole. Ik kon beide keren vrijwel meteen na die tijd mijn spijkerbroeken weer aan, dit deed ik niet omat het niet lekker zat, maar het had gekuntIk heb nog weken mijn zwangerschapsbroek gedragen.
Over 2 weken mag ik pas buikspieroefeningen doen, dus of ik last heb van dat litteken, moet ik nog ondervinden.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik pas wel in mijn eigen spijkerbroeken maar niet in al mijn rokken. Ik moet gewoon op mijn eten gaan letten en mijn buikspieren weer meer trainen dat deed ik eerst elke dag en nu niet. Maar als ik het doe voel ik wel mijn litteken.
Nou als ik een beetje buik overhou maakt me dat niet zo uit. Maar momenteel is het eigenijk nog tamelijk bol.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:29 schreef danic het volgende:
Ik heb ook nog een buikje hoor en dat gaat waarschijnlijk nooit helemaal weer weg.
Tja, met buikspieroefeningen, maar die mag ik niet doen door mijn verzakking. Dus ik heb nog steeds zo'n flubbertje![]()
Ach, ik merk wel dat mijn lichaam langzaam weer in oude staat herstelt, op een klein detail na dan
Mijn vrouw heeft 3 maanden na de KS ook nog altijd een flink buikje, als ware ze nog zwanger. Helemaal abnormaal lijkt me dat dus niet. Totdat haar buik weer wat normalere proporties heeft hebben we op mijn advies dan ook een paar pantalon-achtige broeken met elastische broekband gehaald zodat ze wat warmers aan kan trekken dan leggingsquote:Op donderdag 22 december 2011 11:22 schreef TimeJumper het volgende:
Jeej Cleany, zonde voor dat kleintje en voor jullie gezinnetje, jammer hoor mocht de eerste vakantie voor jullie in het water vallen.
Cynthiaa wat een mooie haartjes heeft jullie kleineIk vind die laatste foto echt om op te vreten
![]()
Het is nu bijna 5 weken geleden dat ik een keizersnee heb gehad, maar ik heb nog een hele dikke, opgezwollen, vette? buik.
Het lijkt wel of ik nog (een paar maanden) zwanger ben.![]()
Hoe lang duurt dit voordat dat wegtrekt? of terugtrekt. Fee-nix jij had toch ook "vroeger" een keizersnee gehad?
Ik zou zo graag weer mijn spijkerbroeken aantrekken, maar dat gaat dus zo niet lukken.
Ik denk dat ik toch maar moet gaan shoppen om nieuwe broeken, zonde wat ik heb er genoeg liggen
Helaas passen de opa en oma die daarvoor in aanmerking komen ook al op mijn twee neefjes, wij gingen nl met mijn broer en zijn vriendin. Alle kids mee willen we (en ze) ook niet mee... Misschien volgend jaar!quote:Op donderdag 22 december 2011 11:43 schreef Jipster het volgende:
Wow cleany veel beterschap en sterkte gewenst! Hoop dat het snel beter gaat!
Isis, neem haar dan mee?? (en een oppas)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd niet veel aangekomen en ik had altijd al een buikquote:Op donderdag 22 december 2011 11:37 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Maar dan was je vast niet zoveel aangekomen, denk ik?
Bij mij moet er nog zeker 15 kilo af. Mijn stretchbroeken krijg ik gedeeltelijk wel aan, zit wel keistrak door die extra kilo's maar als ik de broek maar niet dicht doe, want dat gaat dus gewoon niet lukken.
Dat was inderdaad ook al pittig, maar ging bij ons wel goed. Alleen toen ze vorige week ziekjes was vond ik het wel zwaar om niet de hele dag bij haar te zijn... Komt goed!quote:Op donderdag 22 december 2011 12:02 schreef Jipster het volgende:
Ow Isisheel goede keuze, dat is anders ook niks. Ik kan me ook nog niet voorstellen dat ik zonder mannetje wegga op vakantie.. Eerst over een paar weken sowieso maar eens beginnen met weer werken. Ik vind dat an sich wel leuk, maar niet het idee dat ik niet meer met mijn mannetje ben hele dagen..
![]()
We hadden geluk, meneer heeft niet geplast tijdens de shoot ;-)quote:Op donderdag 22 december 2011 12:02 schreef Jipster het volgende:
En zeker mooie foto's Lb! Ging hij niet plassen of had hij nog een broekje aan? Ik wilde voor de opa's en oma's thuis op het bed een mooie foto maken van J naakt (zo puur), maar toen ging ie gelijk plassen uiteraardgelukkig wel een plastic tas tussen dekbed en dekbedhoes gelegd..
Ja, fijn dat je niet de enige bent met een flubberbuik hequote:Op donderdag 22 december 2011 11:29 schreef danic het volgende:
Ik heb ook nog een buikje hoor en dat gaat waarschijnlijk nooit helemaal weer weg.
Tja, met buikspieroefeningen, maar die mag ik niet doen door mijn verzakking. Dus ik heb nog steeds zo'n flubbertje![]()
Ach, ik merk wel dat mijn lichaam langzaam weer in oude staat herstelt, op een klein detail na dan
Ja, dit!quote:Op donderdag 22 december 2011 14:54 schreef Poezebeest het volgende:
Ik lig hier prinsheerlijk op de bank serious request te kijken met een klein jongetje op mijn borst die de meest lieve geluidjes maakt en gekke gezichtjes trekt in zijn slaap
Dit hielp bij mijn zus ook, maar bij mij werkte het averechts schijnbaarquote:Op donderdag 22 december 2011 17:07 schreef bitterend het volgende:
danic mijn vk heeft tijdens het persen haar vingers gedrukt tegen de plek waar ik naartoe moest persen...in het begin perste ik te hoog maar na dat ze met haar vingers aan gaaf waar ik ernaartoe moest persen ging het veel beter
Ze ligt nu ookprinsheerlijk bij d'r vader op de arm een flesje te drinken. Ik denk dat haar vorige fles gewoon te groot was en dat het teveel er uitgekomen is. Ze was ook niet huilirig ofzo dus ik vond het ook niet zielig. Ze leek zelfs opgelucht te zijn na het spugen, rustiger.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:45 schreef wickie het volgende:
Dank allemaal![]()
Ze ligt momenteel uitgeteld van de dag bij haar vader in zijn armen te slapen, natuurlijk slaapt vaders gezellig mee![]()
SB, als ze wil drinken, gewoon geven. Dat is wat de verloskundige en de dokter me hebben verteld. En ja er is een kans dat ze er weer wat uitgooid, maar zo neemt ze toch wel steeds wat op.
Wat grappig om steeds m'n eigen naam te lezen
Hier ook nog even BJ, succes morgen!
Het is volgens mij wel een lief en knap naamgenootje (voor en achternaam!!)quote:Op donderdag 22 december 2011 23:54 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ze ligt nu ookprinsheerlijk bij d'r vader op de arm een flesje te drinken. Ik denk dat haar vorige fles gewoon te groot was en dat het teveel er uitgekomen is. Ze was ook niet huilirig ofzo dus ik vond het ook niet zielig. Ze leek zelfs opgelucht te zijn na het spugen, rustiger.
En ik wist niet dat hier zo veel Mariekes rondliepen. Kan me voorstellen dat het voor jullie (ik heb er inmiddels al 3 geteld hier) best apart moet zijn om een mini-naamgenootje te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |