Een workaround is nooit goed. Zeker niet op lange termijn.quote:
Ik wilde ook zeggen: Vast goed met je walgelijk verleifde hoofd.quote:
Vriendelijk van je. Het is niet alleen de liefde, het gaat op veel vlakken erg goed.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wilde ook zeggen: Vast goed met je walgelijk verleifde hoofd.
Maar ik trad je open tegemoet.
Mooi om te horen. Dat is heel fijn.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Vriendelijk van je. Het is niet alleen de liefde, het gaat op veel vlakken erg goed.
Prima! Ik was zojuist nog in je stad, maar ee hadden weer geen afspraak staan. Ben dus maar blijven zitten in de trein.quote:
Op doorreis? Ik zat aan de champagne bij de kapper vermoed ik.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prima! Ik was zojuist nog in je stad, maar ee hadden weer geen afspraak staan. Ben dus maar blijven zitten in de trein.
En met jou?
Yup, paar dagen in Amsterdam gezeten voor studie.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Op doorreis? Ik zat aan de champagne bij de kapper vermoed ik.
Dus het gaat goed
Ah, en niet over schiphol?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, paar dagen in Amsterdam gezeten voor studie.
Nope, dan had ik een kwartier moeten wachten op een trein die vier minuten sneller is. Niet handig....quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ah, en niet over schiphol?![]()
Kennelijk niet anders zou niet je niet zeggen dat je in mijn stad bent.
Leuke studie?
Ik hou er ook van! Dat lange leren is zo 1989quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, dan had ik een kwartier moeten wachten op een trein die vier minuten sneller is. Niet handig....
Studie is leerzaam. Ik leer een heleboel in korte tijd. Da's lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |