Misschien wat lucratievere prijzen geven? Voor bijv. een iPad of een vakantie zou je meer en betere verhalen krijgen. Voor zo'n prijs zou ik wel meedoen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:06 schreef iteejer het volgende:
En de volgende keer moeten we meer aandacht zien te genereren.
Moeten we iets op verzinnen
Wordt een beetje duur denk hé, en dan kan er ook maar 1 winnaar zijn, i.p.v. 5. En veel mensen doen denk niet mee vanwege de prijzen maar omdat ze het leuk vinden om te doen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:41 schreef zeriouzly het volgende:
[..]
Misschien wat lucratievere prijzen geven? Voor bijv. een iPad of een vakantie zou je meer en betere verhalen krijgen. Voor zo'n prijs zou ik wel meedoen.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:41 schreef zeriouzly het volgende:
[..]
Misschien wat lucratievere prijzen geven? Voor bijv. een iPad of een vakantie zou je meer en betere verhalen krijgen. Voor zo'n prijs zou ik wel meedoen.
Feedback voor hoe het in de toekomst anders zou kunnen en hoe we meer aandacht kunnen genereren voor de wedstrijd, kan in het feedbacktopic: Kerstverhalenwedstrijd 2011 - Wedstrijdtopic en feedback. Dan houden we het hier wat zuiverder voor het stemmen en houden we de feedback een beetje overzichtelijk bij elkaarquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:44 schreef BlackLodge het volgende:
[..]
Wordt een beetje duur denk hé, en dan kan er ook maar 1 winnaar zijn, i.p.v. 5. En veel mensen doen denk niet mee vanwege de prijzen maar omdat ze het leuk vinden om te doen.
Ik vond het geen slecht verhaal, maar ik snap alleen het einde niet. Of ligt dat gewoon aan mij?quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:42 schreef Mainport het volgende:
Bizar dat Zij zoveel stemmen krijgt. Die flauwekul had niet eens door de jury onder de beste tien gerekend mogen worden
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:44 schreef BlackLodge het volgende:
[..]
Ik vond het geen slecht verhaal, maar ik snap alleen het einde niet. Of ligt dat gewoon aan mij?
Als je ook had gestemd, dan had je andere verhalen punten kunnen geven, natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:42 schreef Mainport het volgende:
Bizar dat Zij zoveel stemmen krijgt. Die flauwekul had niet eens door de jury onder de beste tien gerekend mogen worden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |