Het zegt me werkelijk niks. Het ziet er... apart uit.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik had eigenlijk wel verwacht dat je deze misschien had gezien Gill
...en hij heeft een 8.0?quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
Een greep uit de lijst van keywords:
Love
Cult
Plan
Panty Shot
Panty
Virgin Mary
Brainwashing
Catholic
Fight
Reference To The Virgin Mary
Japan
Lesbian Kiss
Bath
Weirdo
Penis Amputation
Schoolgirl
Deviant Sex
Henchwoman
Bible Study
SPOILER: lokaasOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Waarom zou ik die film willen zien, Sam?quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
IMDB rating: 8.0/10 2,000+ votes
Runtime: 237 min
Een greep uit de lijst van keywords:
[Bedenkelijke lijst]
Van iets als Survivor Style 5+ kan ik ook wel zo'n lijstje maken en die vond je ook leuk (toch?)quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:19 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Waarom zou ik die film willen zien, Sam?
Die heb óók nog niet gezien. Maar die wil ik wel eens zien. Duurt minder lang en lijkt me iets acceptabeler.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Van iets als Survivor Style 5+ kan ik ook wel zo'n lijstje maken en die vond je ook leuk (toch?)En het is niet de hele tijd belachelijk hoor
quote:
sands+1quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:30 schreef Sands het volgende:
Mark Wahlberg
Peter Jackson
Stanley Tucci
Love Exposure is leuker hoor en voelt niet lang aanquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:28 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Die heb óók nog niet gezien. Maar die wil ik wel eens zien. Duurt minder lang en lijkt me iets acceptabeler.
Ik had dit al verwachtquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
ik ben er al
Elf Zooey, Will Ferrell, James Caan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |