Al bij Sala aangeklopt?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:58 schreef krioro het volgende:
Ik moet nog even voor de 31e zorgen dat ik een manier vind om geen vermogensbelasting te hoeven betalen.
Hard knock life.
Zo ver ben ik nog net niet.quote:
Ja toch.quote:Thanks voor die clip trouwens, ik blijf bij mijn standpunt, en 't is nog luisterbaar ook!
Que?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Al bij Sala aangeklopt?
Thanks voor die clip trouwens, ik blijf bij mijn standpunt, en 't is nog luisterbaar ook!
Heyyyyquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:58 schreef krioro het volgende:
Ik moet nog even voor de 31e zorgen dat ik een manier vind om geen vermogensbelasting te hoeven betalen.
Hard knock life.
Niet wanneer jij mij sponsort.quote:
Hotwings halen en met jezelf afspreken dat je vanaf morgen weer gezonder gaat eten?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:04 schreef Sala-adin het volgende:
Trouwens, ik heb echt zin om hotwings te gaan halenmaar ik heb serieus de afgelopen paar weken niets anders dan rotzooi gegeten en zo blijf ik maar aan de gang
Wat te doen
Das een goeie!quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hotwings halen en met jezelf afspreken dat je vanaf morgen weer gezonder gaat eten?
DM adres en contact gegevensquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Breng als bedankje ook gelijk wat langs mij
Als jij dan allerlei klusjes komt doen bij me in je olifantenslurf-slipjequote:Op dinsdag 20 december 2011 18:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niet wanneer jij mij sponsort.
Wedden dat je fucking veel x6 haalt en gaat invriezen en weer ontdooien + in de oven gooien als je weer wiltquote:
Daar zijn wel manieren voor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:58 schreef krioro het volgende:
Hard knock life.
Zo zat ik dus vanochtend ook zonder iets om er overheen aan te doen. Dus toen is het maar een broek gewordenquote:
Als je het kan hebben moedig ik het alleen maar aan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind legging zonder iets eroverheen ordinairVooral deze cameltoe
Hehehe, dan moet je wel een goedgevulde ass hebbenquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:30 schreef Sinji het volgende:
[..]
Als je het kan hebben moedig ik het alleen maar aan.
Dat het ordinair is laat ik maar in het midden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |