Ze hebben het natuurlijk niet allemaal, maar die BeyerDynamic heeft een flakke Frequency Response (En een bereik van 5HZ tot 35KHZ)quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:15 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
hmm goed punt, een zuiver natuurgetrouw geluid lijkt me wel wat
zal erover nadenken =D
Nog erger zijn van die mensen die zeggen "Waarrom heb je geen Beats man, zien er veel vetter uit en klinken echt ziek "quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:57 schreef replay11nl het volgende:
En als je met die Shure dingen op school aankomt is het opeens: hahaha kkr sukkel wolla je hebt neppe beats nerdje(ja, zelfs op havo heb je dit soort uitschot)
Opzich klinken die dingen ook niet echt verschrikkelijk hoor. T is ook echt verbazingwekkend hoeveel nepnegers er met neppe oplopen en zich gedragen alsof ze net 20 turken hebben geklapt en 10000000 euro op hun pinpas hebben staanquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nog erger zijn van die mensen die zeggen "Waarrom heb je geen Beats man, zien er veel vetter uit en klinken echt ziek "
En als ik dan reageer met "Ja, ik heb liever goed geluid, dan opgepompte bas" is de standard reactie "Hij heeft geen opgepompte bas, hij klinkt echt goed hoor"
'zelfs op havo'quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:57 schreef replay11nl het volgende:
En als je met die Shure dingen op school aankomt is het opeens: hahaha kkr sukkel wolla je hebt neppe beats nerdje(ja, zelfs op havo heb je dit soort uitschot)
Zou nu gefixed moeten zijn.quote:
En na ctrl + F5?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:14 schreef replay11nl het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds dezelfde melding zomg!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |