Sloeber, wachten tot je de laatste restjes kan uitlikkenquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:45 schreef Drinky het volgende:
vroeger was het 5 gulden voor 250 gram, nu is het volgens mij 3,50 euro voor zelfde.
Ik ga altijd op het laatst, krijg je alles wat ze over hebben voor 1 of 2 euro, is vaak gewoon 300~500 gram
Hoho, wat zijn ze gewiekst.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:44 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Door de vis in de hogere schappen te leggen. Zodoende moet je vaak op je tenen staan om de prijs goed te kunnen lezen.
er is meer dan genoeg haring.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:48 schreef Jumparound het volgende:
Duurzame vis heeft er niets mee te maken. Overbevissing en verontreiniging zijn de schuldige...
"Vroeger" at men zalm uit de grote rivieren in nederland, toen was zalm voedsel voor de paupers.
Maar dankzij de kortzichtige inslag van "de mensch" komt dat alvast niet meer voor.
Recent voorbeeld is de paling. Door overbevissing en egoisme van de beroepsvissers (en groot schalige stroperij" gaat het kut met de paling in nederland.. (en frankrijk, en spanje en italie) enz,...
Van mij kan de vis niet duur genoeg wordengaan we vanzelf minder uit de oceaan trekken en meer uit kweek (for what it's worth)...
Omdat Japan zoveel vis vangt moeten wij meer betalen? Vrouwenlogicaquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:54 schreef Franknfurter het volgende:
Goh, boehoe. Visjes worden wat duurder. Vind je het erg gek als je kijkt hoe er met vis omgegaan wordt? Vooral Japan blijft maar vangen, terwijl ze gewoon uitsterven. Wat mij betreft mogen de visjes nog wel wat duurder.
Hihi jouw UIquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:45 schreef Drinky het volgende:
vroeger was het 5 gulden voor 250 gram, nu is het volgens mij 3,50 euro voor zelfde.
Ik ga altijd op het laatst, krijg je alles wat ze over hebben voor 1 of 2 euro, is vaak gewoon 300~500 gram
als ik jouw grafiek juist interperteer was er een kleine opleving tijdens het interbellum en WO2 maar was het zeker al sinds 1900 een aflopende zaak.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
er is meer dan genoeg haring.
Zalm is wel lastig, maar wanneer is dat voor het laatst op commerciele schaal in NL gevangen?
[ afbeelding ]
Jaren 60 dus voor t laatst
Nee, maar we zijn het wel met z'n allen aan het opvreten. Wij krijgen een hoop vis vanuit het buitenland he.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:59 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Omdat Japan zoveel vis vangt moeten wij meer betalen? Vrouwenlogica
waar mangrove-bossen voor tegen de vlakte gaan...quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:12 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Nee, maar we zijn het wel met z'n allen aan het opvreten. Wij krijgen een hoop vis vanuit het buitenland he.
Ja klagen over iets wat je niet gebruiktquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:36 schreef BrigitteFontaine het volgende:
Mensen die klagen over de prijs van vleeswaren zijn niet FOK! waardig.Dan maar geen vlees eten hoor TS.
Edit: of je gaat maar klagen over de prijs van vegetarische tofu-burgers![]()
Moeten we voortaan jou vragen waar we over mogen klagen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:36 schreef BrigitteFontaine het volgende:
Mensen die klagen over de prijs van vleeswaren zijn niet FOK! waardig.Dan maar geen vlees eten hoor TS.
Edit: of je gaat maar klagen over de prijs van vegetarische tofu-burgers![]()
Nee, klagen over een alternatief.. dat vast ook te duur is (volgens TS) en niet van een dier is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:42 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ja klagen over iets wat je niet gebruikt![]()
Tofu als alternatief, haquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:44 schreef BrigitteFontaine het volgende:
[..]
Nee, klagen over een alternatief.. dat vast ook te duur is (volgens TS) en niet van een dier is.
Nee maar ik vind het echt walgelijk als iemand gaat klagen over de prijs van vlees. Een dierenleven.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:43 schreef Lithia het volgende:
[..]
Moeten we voortaan jou vragen waar we over mogen klagen?
Smaakt naar knoflooksaus, of welke andere saus je ook maar kiest.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:56 schreef HiddenResponse het volgende:
Meestal smaakt de kibbeling ook nog nergens naar + met saus proef je de kibbeling niet eens en is het bijna altijd te vet.
Het geld niet eens waard.
Ik kreeg na het eten van een lekkerbek op de kermis vorig jaar steken in mijn borst.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:56 schreef HiddenResponse het volgende:
Meestal smaakt de kibbeling ook nog nergens naar + met saus proef je de kibbeling niet eens en is het bijna altijd te vet.
Het geld niet eens waard.
Zulke opmerkingenquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:05 schreef HostiMeister het volgende:
Boo fucking hoo.Iets op de markt is duur, heb je wel eens kaas op de markt gekocht? Of olijven? Of noten? Goede kwaliteit is meestal duurder, deal with it.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |