quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:25 schreef Dimens het volgende:
Vorig jaar vondt ik de vis ook al duur.
Groetjes terugquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:27 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Terechtenklacht: zalm is nu ook al 4 euro voor 2 stukjes van de AH. ( vriezert ) Vorig jaar was dit 2,50.
Zal wel te maken hebben dat de vissen ook een beetje in crisis leven en daardoor niet meer veel gaan shoppen in vissenland. Ze blijven liever thuis en kan meneer de visser hunnie niet vangen ok groetjes
Zal wel met vraag en aanbod te maken hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:35 schreef DeBiekseBeuker het volgende:
Terechte klacht. Vis is veel te duur geworden... en het is gewoon te lekker om het niet te kopen... stelletje afzetters..![]()
Tijdje terug in Noorwegen geweest, echt een vis land, en daar is het gewoon betaalbaar.. het kan dus wel.. waarom hier niet? (overigens is alle andere dingen daar vaak wel duur in de supermarkt)
Ik denk dat de prijzen kunstmatig hoog gehouden worden, naar mijn idee.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zal wel met vraag en aanbod te maken hebben.
Hoe?quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:42 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik denk dat de prijzen kunstmatig hoog gehouden worden, naar mijn idee.
en omdat Zalm en Haring daar gevangen wordt (in grotere aantallen)quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:35 schreef DeBiekseBeuker het volgende:
Terechte klacht. Vis is veel te duur geworden... en het is gewoon te lekker om het niet te kopen... stelletje afzetters..![]()
Tijdje terug in Noorwegen geweest, echt een vis land, en daar is het gewoon betaalbaar.. het kan dus wel.. waarom hier niet? (overigens is alle andere dingen daar vaak wel duur in de supermarkt)
Door de vis in de hogere schappen te leggen. Zodoende moet je vaak op je tenen staan om de prijs goed te kunnen lezen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |