En elke neger kan bas spelen =)quote:Op woensdag 21 december 2011 09:19 schreef Geelman het volgende:
Die gothic en die blonde zijn natuurlijk best prima. Geen topmodellen, maar in welke supermarkt werken die wel? De dikke en de neger hebben ze erbij gedaan om de zwarte medemens te plezieren. Edgar is de excuusneger, en elke neger zou die dikke willen raken denk ik.
Wist ik anders ook niet hoor..quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:42 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wist de rest van de wereld dit wel?
Hoe moet ik dat nou weten?
Gast je bent niet wijs.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Te ver uit elkaar staande wenkbrauwen, zodat het daar tussenin een karakterloze leegte is.
Ogen zijn aardig, maar niet bijzonder. Beetje vissenogen ook, rare plaatsing.
Neus is stomp. Lijkt wel een kabouterneus.
Rare mond met dunne lippen en een raar gebit.
Vorm van het hoofd is vreemd. Te grote hersenpan, vreemde jukbeenderen, spitse kin.
Kapsel is saai, afgezaagd, uitgroei zichtbaar, te kort en dun haar.
Verder kijkt ze dom uit de ogen. Karakterloos gezicht. Als een doorsnee rechtenstudente. Men is gelijk verkocht als een meisje er 'leuk' uitziet en blond en slank is. Toch mag er wel meer karakter en diepgang in het gezicht zitten.
Nee, geen mooie meid. En dat maakt mij geen homo, want zoals ik al zei zou ik er gewoon overheen gaan. Doch slechts eenmalig.
De meiden/vrouwen die voldoen aan de uiterlijke kenmerken van een ideale vrouw. Dus de juiste maten enzo. Die zijn vaak om te zien saai en zonder veel uitstraling. En dat heeft zij dus juist weer wel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik. Ik zal het onderbouwen.
[ afbeelding ]
Te ver uit elkaar staande wenkbrauwen, zodat het daar tussenin een karakterloze leegte is.
Ogen zijn aardig, maar niet bijzonder. Beetje vissenogen ook, rare plaatsing.
Neus is stomp. Lijkt wel een kabouterneus.
Rare mond met dunne lippen en een raar gebit.
Vorm van het hoofd is vreemd. Te grote hersenpan, vreemde jukbeenderen, spitse kin.
Kapsel is saai, afgezaagd, uitgroei zichtbaar, te kort en dun haar.
Verder kijkt ze dom uit de ogen. Karakterloos gezicht. Als een doorsnee rechtenstudente. Men is gelijk verkocht als een meisje er 'leuk' uitziet en blond en slank is. Toch mag er wel meer karakter en diepgang in het gezicht zitten.
Nee, geen mooie meid. En dat maakt mij geen homo, want zoals ik al zei zou ik er gewoon overheen gaan. Doch slechts eenmalig.
Wat lees ik hier?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:25 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
De meiden/vrouwen die voldoen aan de uiterlijke kenmerken van een ideale vrouw. Dus de juiste maten enzo. Die zijn vaak om te zien saai en zonder veel uitstraling. En dat heeft zij dus juist weer wel.
ging naar ik dacht/hoop over die blonde. Gemiddelde model vind ik niet veel aan. Zijn wel mooi maar vind ze niet echt geilig ofzoquote:
Daar dacht ik ook net aanquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:35 schreef fathank het volgende:
Check anders even de Nederlandse speelfilm Loft.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:52 schreef Biogarde het volgende:
Het is net als het beklimmen van de Mount Everest. Zo lang je niet naar beneden kijkt is er niets aan de hand.
Not gonna lie, best geilquote:Op woensdag 21 december 2011 15:02 schreef Kamergezocht het volgende:
[..]
Speciaal voor jou nog een keer dan
[ afbeelding ]
Haha, die dikke heet zeker:quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
ik dacht atlijd dat ie jeroen van koningsbruger heette
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
Ik denk dat hij een paintoproep plaatst, dus lees je mee Dhaha?quote:
Die klotsende materie is geen voorvocht. Iets anders zie ik niet wat tot deze verwarrende conclusie kan leiden.quote:
Jij hebt altijd een hoeveelheid voorvocht waar je een zwembad mee kunt vullen?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:46 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Die klotsende materie is geen voorvocht. Iets anders zie ik niet wat tot deze verwarrende conclusie kan leiden.
Zoals ik al zei, een opvallende verwarring. Iets anders wat eventueel geil zou kunnen zijn zie ik niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij hebt altijd een hoeveelheid voorvocht waar je een zwembad mee kunt vullen?
Jij vindt voorvocht geil?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:00 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, een opvallende verwarring. Iets anders wat eventueel geil zou kunnen zijn zie ik niet.
Nog chubby's gebatst?quote:
Afhankelijk van het decorum: ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ontzettend. Vind je sperma ook geil?
Snap ik.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:11 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Afhankelijk van het decorum: ja.
Ik zie overigens liever een paar goedrijpe tarrels.
Ligt eraan of ze frequent op voorvocht of tarrels googlet.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:06 schreef rosepetals het volgende:
Ik hoop echt dat ze dit topic nooit zal lezen.
Goedrijpe tarrels.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze frequent op voorvocht of tarrels googlet.
Klots klotsquote:Op woensdag 21 december 2011 16:28 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Mijn omgeving begint nu overeenkomsten te vertonen met eerder gepost gifje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |