Are you making this a racial issue?!quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:31 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon gekeken en geschreven.
Haar wenkbrauwen zijn best mooi.
En haar ogen zeker.
Wil je negerlippen dan?
Relatief normaal. Wil je 'n dik hoofd?
Lang haar is inderdaad mooier.
Maybe.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:32 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Are you making this a racial issue?!
Nicequote:Op dinsdag 20 december 2011 17:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik. Ik zal het onderbouwen.
[ afbeelding ]
Te ver uit elkaar staande wenkbrauwen, zodat het daar tussenin een karakterloze leegte is.
Ogen zijn aardig, maar niet bijzonder. Beetje vissenogen ook, rare plaatsing.
Neus is stomp. Lijkt wel een kabouterneus.
Rare mond met dunne lippen en een raar gebit.
Vorm van het hoofd is vreemd. Te grote hersenpan, vreemde jukbeenderen, spitse kin.
Kapsel is saai, afgezaagd, uitgroei zichtbaar, te kort en dun haar.
Verder kijkt ze dom uit de ogen. Karakterloos gezicht. Als een doorsnee rechtenstudente. Men is gelijk verkocht als een meisje er 'leuk' uitziet en blond en slank is. Toch mag er wel meer karakter en diepgang in het gezicht zitten.
Nee, geen mooie meid. En dat maakt mij geen homo, want zoals ik al zei zou ik er gewoon overheen gaan. Doch slechts eenmalig.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:31 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Post eens een foto van een 'in jouw ogen' mooi meisje dan. Ik ben reuze benieuwd!
Al had ze een hazelip, zware acne, schele ogen en een snor, Levolution zou haar toch doen. Doch slechts eenmalig.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Bottom line, je zou haar toch doen.
Prachtig, de wenkbrauwen passen precies en geven een juiste vorm aan.quote:
Ben wel benieuwd naar jou trollenvriendin danquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mag ik geen oog voor detail hebben en kritisch zijn als iedereen het maar een lekker wijf vindt, omdat ze niet verder kijken dan hun neus lang is?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:27 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Zulke hoge standaarden zijn gewoon een masker voor een seksloos zolderleventje..
Welke vijver?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:43 schreef Nikmans het volgende:
Wees blij dat jullie niet uit dezelfde vijver als Levolution hoeven te vissen, boelers, anders bleef er niks meer over
Dat zie je verkeerd. Levolution is namelijk vastberaden om eeuwig maagd te bijven. Als dekmantel gebruikt hij een bijzonder hoge standaard waardoor er voor hem geen vijver meer overblijftquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:45 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Die van rechtenstudenten met vreemde wenkbrauwen
Welnee hij benoemt wat tekortkomingen, hij zou haar tenslotte ook doen staat er notabene bij. Dat de gemiddelde fok!-er maximaal een 6,5 thuis heeft zitten betekent niet dat hij dat dan ook maar een 10 moet vinden natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Levolution is namelijk vastberaden om eeuwig maagd te bijven. Als dekmantel gebruikt hij een bijzonder hoge standaard waardoor er voor hem geen vijver meer overblijft
dat lijkt haast wel een ziekte onder mannen/jongens tegenwoordig.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Levolution is namelijk vastberaden om eeuwig maagd te bijven. Als dekmantel gebruikt hij een bijzonder hoge standaard waardoor er voor hem geen vijver meer overblijft
Nog nooit gehoord hoe vrouwen onderling over elkaar praten zeker. Daar zijn jongens echt helemaal niks bij. Bij jongens blijft het doorgaans bij: "Boh, goeie tieten.""of "Beh, platte aars."quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:04 schreef n00b13 het volgende:
[..]
dat lijkt haast wel een ziekte onder mannen/jongens tegenwoordig.
verkeerd quoteje?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:32 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Onzekerheid willen compenseren met een 'perfecte' vriendin. Gratis psycho-analyse van mij(maar je bent wel een lieve user dus haat me niet om dit berichtje
)
Ze heeft trouwens wel lang haar hoor, maar draagt het vast.
Haha nee niet eens, maar ik praat tegen TS via jou, en dat is inderdaad een beetje gekquote:
Fuck no! Ik ben geen homo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:20 schreef Nikmans het volgende:
Tevens is TS gefrustreerd omdat hij geneukt wil worden door Edgar maar die whale hem voor is
Wist de rest van de wereld dit wel?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ben in ieder geval blij dat ze zijn genomineerd voor de Loden Leeuw. Dit bevestigt mijn beeld dat deze reclames irritant zijn. Dat TS niet wist dat Edgar en die dikke een koppel waren.
Wat? Gaat dat over mij? Welverdraaid! Wat is dit?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:18 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Haha nee niet eens, maar ik praat tegen TS via jou, en dat is inderdaad een beetje gekIk ga het even rechtzetten.
Ah crap nee jou bedoel ik ook niet haha. Sorry! Het gaat allemaal niet zo met mijn berichtjes vandaag.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:46 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wat? Gaat dat over mij? Welverdraaid! Wat is dit?
Ik heb helemaal geen hoge standaarden, er zijn namelijk genoeg vrouwen die ik wel kan knuffelen zonder beide schouders uit de kom te draaien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |