Dan ben je dus actrice en doe je mee in een reclame als de gezellige dikkert, en dan ben je beledigd als mensen je ook daadwerkelijk dik noemen?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:00 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Doet ze wel. Een cabaratier nam het voor haar op in een radio-uitzending en toen werd duidelijk dat ze het wel leest en dat ze er overstuur van was geworden.
veranderingquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:45 schreef Zith het volgende:
Wat vinden jullie trouwens dat het lekkere mokkeltje van de Plus+ reclames is ingewisseld? In de laatste aflevering is er een nieuwe meid die door de regisseur zo veel mogelijk buiten beeld gehouden wordt uit angst dat autisten niet tegen de verandering kunnen.
dat is heus niet deze: http://www.onuitstaanbaar.nl/wp-content/uploads/Plusreclame.jpg
Nee kutkneus. Ik heb een dochter maar kan geen kinderen meer krijgen.quote:
Kan ik toch niet ruiken.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee kutkneus. Ik heb een dochter maar kan geen kinderen meer krijgen.
Kanker gehad een paar jaar geleden.
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee kutkneus. Ik heb een dochter maar kan geen kinderen meer krijgen.
Kanker gehad een paar jaar geleden.
Die info heb ik lang geleden al op internet gegooid. Sterker nog, er zijn daarna zelfs vele topics over dit onderwerp geopend.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:13 schreef TimKuik het volgende:
[..]Beste idee, al je problemen op internet gooien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |