quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben weggelopen bij Bruce op Pinkpop en ik heb er eeuwig spijt van.
Dit jaar kan je het goed maken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben weggelopen bij Bruce op Pinkpop en ik heb er eeuwig spijt van.
Er gebeurt niet heel veel idd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:41 schreef charmed_angel het volgende:
het is tot nu toe een beetje saai
Mja zo'n grote fan ben ik nou ook weer niet. Het was meer dat ik er toen toevallig wsa en dat ik het graag had willen zien. Ik ga er niet speciaal voor betalen.quote:
Hmm. Ik dit jaar toch echt wel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mja zo'n grote fan ben ik nou ook weer niet. Het was meer dat ik er toen toevallig wsa en dat ik het graag had willen zien. Ik ga er niet speciaal voor betalen.
quote:
zal wel iets van een automatische incasso wordenquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:46 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hoe moet je eigenlijk betalen als je via 0909-1336 een plaat aanvraagt?
Dat was vorig jaar idd een eenmalige automatische incasso, nu weet ik nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:46 schreef franklop het volgende:
[..]
zal wel iets van een automatische incasso worden
Ik ookquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:47 schreef Swomp het volgende:
Ah, ik heb gisteravond/vannacht Rinus dus gemist
Kan het wel online zetten hoor, ben alleen nog aan het downloaden van mijn receiver.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:47 schreef Swomp het volgende:
dat idee van VEENSTRA VEENSTRA was wel geniaal natuurlijkquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:47 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
huiskamerconcert van Rinus, echt benieuwd of en hoeveel geld dat gaat opleveren
Ik bied 10 euro, maar dan gaat hij wel optreden op een societeit.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:47 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
huiskamerconcert van Rinus, echt benieuwd of en hoeveel geld dat gaat opleveren
Als je dat wilt doenquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kan het wel online zetten hoor, ben alleen nog aan het downloaden van mijn receiver.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:47 schreef franklop het volgende:
[..]
dat idee van VEENSTRA VEENSTRA was wel geniaal natuurlijk
hij was ongekend goed wat een talent is rinusquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:47 schreef Swomp het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |