quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:18 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga even grotemensendingen doen. tot later allemaal
Hoezo?quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja das 100 euro heb ik me laten vertellen
Beide leukquote:
Skyradio....quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:21 schreef Symphonic het volgende:
Bruce
Dit nummer wordt een beetje teveel gedraaid op Sky radio
Desalniettemin een geniaal nummer.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:21 schreef Symphonic het volgende:
Bruce
Dit nummer wordt een beetje teveel gedraaid op Sky radio
jawel, is het ook welquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:22 schreef Bronson het volgende:
[..]
Desalniettemin een geniaal nummer.
da's intussen een gevoelig onderwerpquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil een goede FOK! actie. Net als die van SHE. Alleen die liep kut af.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
da's intussen een gevoelig onderwerp
want?quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat verhaal is wel mooi.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oh, begin er niet aanquote:
Ja boeiend.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh, begin er niet aanMensen die denken dat er bij Ajax in Amsterdam een soap gaande is... Dat was slechts een trailertje, vergeleken met SHE en SR.
zoietsquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh, begin er niet aanMensen die denken dat er bij Ajax in Amsterdam een soap gaande is... Dat was slechts een trailertje, vergeleken met SHE en SR.
Toch is het er wel goed stil over dit jaar!quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
FMquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom horen jullie bounce en waarom ik nog niet?
OK nu wel
Je stream loopt achter?quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom horen jullie bounce en waarom ik nog niet?
OK nu wel
SHE was de beste actie, dat IEMAND daar geld aan heeft uitgegevenquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:25 schreef Symphonic het volgende:
De mooieste actie ooit was van ElisaB en mij, de FOK! voor FOK actie
Dat is BounceR, niet Bouncequote:Op dinsdag 20 december 2011 12:26 schreef Symphonic het volgende:
Is Bounce dan de nieuwe anthem ofzo, die wordt best veel gedraaid
Nope, dat was een naaistreekquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
SHE was de beste actie, dat IEMAND daar geld aan heeft uitgegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |