Met geld toe had ik die foto's niet willen hebbenquote:
Ik heb daar geld aan uitgegeven. Omdat ik toch al ging doneren, vond het wel grappig.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
SHE was de beste actie, dat IEMAND daar geld aan heeft uitgegeven
Neequote:Op dinsdag 20 december 2011 12:27 schreef LovelyLady het volgende:
fuuuuuuuuck
heb ik weer bouncer gemist
maar zijn ze er uit eindelijk nou nog gekomen dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Meld geld toe had ik die foto's niet willen hebben
wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar zijn ze er uit eindelijk nou nog gekomen dan?
En je dacht laat ik iemand maar naaktfoto's publiceren.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb daar geld aan uitgegeven. Omdat ik toch al ging doneren, vond het wel grappig.
Je zin klopt niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:28 schreef themole het volgende:
[..]
En je dacht laat ik iemand maar naaktfoto's publiceren.
Dat bedrag.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:29 schreef themole het volgende:
Die lijst met donateurs.
[FOK! serious request actie] naaktreportage van SHE! - # 9
Ik snap niet dat mensen niet kunnen snappen dat anderen iets anders leuk vinden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je zin klopt niet.
En ik snap niet dat mensen dit nummer leuk vinden.
Goed verhaal ouwe, vertel het nog een keer!quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen niet kunnen snappen dat anderen iets anders leuk vinden.
En En En ...?quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
OK ik weet welk nummer ik ga aanvragen.
Ik snap niet dat mensen niet kunnen snappen dat anderen iets anders leuk vinden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Goed verhaal ouwe, vertel het nog een keer!
eerder een poliepquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de lopende strepsil reclame, of was het nou bel je schor?
Rigby had de themesong twee jaar terug geschreven dacht ik.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:33 schreef Yurithemaster het volgende:
ken volgens mij niemand van wie net binnenkwam
Chemical Brothers - Swoon. Maar ik wil slechts 5 euro doneren (heb al meer gedoneerd) en dat kan niet.quote:
I'm flabbergasted.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen niet kunnen snappen dat anderen iets anders leuk vinden.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben weggelopen bij Bruce op Pinkpop en ik heb er eeuwig spijt van.
Moest je pissen ofzoquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar zijn ze er uit eindelijk nou nog gekomen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |