Verkeerd gekeken. Sorryquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is toch op een andere dagAnders kon dat mooi in 1 topic idd.
quote:
Fuck Ajax?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga niet kijken. Fuck de beker.
nee. Die beker kan me geen reet schelen. vind het maar een kutprijs. Ga pas daadwerkelijk interesseren bij een finale waarin ons aller ajax staat.quote:
Okequote:Op woensdag 21 december 2011 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga niet kijken. Fuck de beker.
Geldt dat ook voor de competitie? Dat het je alleen interesseert als Ajax kans heeft op de titel?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee. Die beker kan me geen reet schelen. vind het maar een kutprijs. Ga pas daadwerkelijk interesseren bij een finale waarin ons aller ajax staat.
nee. Die beker vind ik wat minder 'sfeermakend' en 'aantrekkelijk'quote:Op woensdag 21 december 2011 18:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor de competitie? Dat het je alleen interesseert als Ajax kans heeft op de titel?
Je zet jezelf hier een beetje te kijk als successupporter...quote:Op woensdag 21 december 2011 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee. Die beker vind ik wat minder 'sfeermakend' en 'aantrekkelijk'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |