Ja beetje wel hequote:Op dinsdag 20 december 2011 11:27 schreef Barbaaf het volgende:
4 bits? Is dat niet een beetje weinig?
Jullie krijgen je kerstpakket in tig delen? Ze kunnen jullie aan het einde van de dag naar buiten rollen, als het zo doorgaat danquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:50 schreef Rewimo het volgende:
Izzy
't Is verwendag vandaag geloof ik, nu kregen we weer een zakje met chocoladelolly's
Proestquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Politie aan de deur... of wij het leven misschien niet meer zien zitten? Uhhh, wat zegt u?
Ze hadden een melding uit Epe, dat mevrouw van E. het niet meer ziet zitten en op ons adres woont. Ze hebben die man die die melding had gedaan weer gebeld, maar daar kwam niks zinnigs uit.
Wat een dag
Ja dat neem ik aan. Maar ze weten niet waar het is. Die man had een sms binnengehad van een levensmoe familielid, mevrouw van E., als we het goed begrepen hebben. Dat familielid zou hier wonen. Maar D woont hier inmiddels bijna 35 jaar zonder een mevrouw van E. te kennen, dus dat kan niet. Toen hebben ze die man gebeld en zei hij: 'misschien is het nummer 8', maar dat nummer bestaat niet. Man zal wel helemaal in de war zijn, dat geloof ik best en het is ook heel triest, maar wij stonden echt even raar te kijken toen er twee agenten uitstapten, ons van buitenaf vol verbazing aankeken, naar de kerstboom keken en toch maar aanbelden met de vraag of we levensmoe zijnquote:
Alle acties tegelijk geloof ik jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Jullie krijgen je kerstpakket in tig delen? Ze kunnen jullie aan het einde van de dag naar buiten rollen, als het zo doorgaat dan
Oh, ook nog een kerstpakket? Ik dacht dat dat kerstbrood in je kerstpakket zatquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Alle acties tegelijk geloof ik jaKerstbrood en chocomel van de afdeling, kerstpakket van het bedrijf en chocololly's van onze collega's uit Groningen
Ze hadden hem aan de telefoon, dus ze kunnen gelijk handelen... D zei al: 'jullie kunnen toch het smsje traceren?' en dat kan wel, maar dat kost geld, aldus oom agent. Alsof twee agenten die een halve dag de stad doorzoeken gratis zijnquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:40 schreef Rewimo het volgende:
Misschien is die man zelf levensmoe?
Je staat wel raar te kijken als ze zo voor je deur staan
Als dat geen echte liefde wordt, dan weet ik het niet meerquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:43 schreef Rewimo het volgende:
Onze Truus heeft een nieuw baasje gekregen
Da's toch wel een goed idee dan, sterktequote:Op dinsdag 20 december 2011 12:41 schreef miss-jones25 het volgende:
Vanmiddag toch naar de dierenarts met Kyra
ze heeft nu 2 dagen niets gegeten en wilt nu ook niet meer drinken
truus???quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:43 schreef Rewimo het volgende:
Onze Truus heeft een nieuw baasje gekregen
De Roombaquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:50 schreef ferrari_rood het volgende:
truus???
Boh is het al zaterdag ik ben moe en de kinderen ook volgens mij en dan ben ik donderdag ook pas om 23:00 thuis.
Het zit je soms ook niet mee hèquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Kersttocht en ik heb ook een klote taak gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |