abonnement Unibet Coolblue
pi_106586921
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 22:02 schreef zarGon het volgende:
Welk van de onderstaande toestellen prefereren jullie met het oog op de toekomst?

- Samsung Galaxy S Plus i9001
- Motorola Defy+
- LG Optimus 2X Speed
- Sony Ericsson Xperia Pro
niemand die de defy + juist aanraad? leek mij een erg fijn toestel.
Heb momenteel zelf de 2x speed maar vind lg toch een beetje tegen vallen. Met andere heb ik zelf geen ervaring, dus zit zelf nog te twijfelen
  maandag 9 januari 2012 @ 00:18:17 #202
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_106587643
quote:
14s.gif Op zondag 8 januari 2012 17:42 schreef Devolution het volgende:
Om apps die er standaard op staan te verwijderen moet je je telefoon "rooten". Om de Sense schil eraf te halen moet je een "custom rom" erop zetten. Bij de tweede handeling wordt je telefoon helemaal leeg gegooid, bij de eerste handeling hoeft dat niet per se (afhankelijk van het model telefoon).

Hoe je moet rooten en/of een custom rom erop moet zetten ga ik hier niet uitleggen omdat dat vrij uitgebreid is. Je kunt het wel overal op internet vinden (met name op http://forum.xda-developers.com) dus gebruik Google, de begrippen die ik net noemde en een beetje fantasie, en je komt er wel uit :)

Mocht je ergens vastlopen, dan kun je natuurlijk altijd vragen stellen hier, maar ik heb niet zo'n zin om een uitgebreide handleiding te typen hier ;)
Wat een gedoe zeg, enne zat al te kijken maar voor de xl zijn er bijna geen custom roms
pi_106588343
gta 3 werkt op mijn nexus s na de update
:D
Chuck Norris threw a grenade & killed 10 people. Then the grenade exploded.
pi_106599340
http://www.androidpolice.(...)2-weeks-122311-1812/

Android police heeft toch altijd wel een van de beste app "aanraders"

Vaak leuke lijstjes, ze hebben ook game posts

Dit filmpje is leuk :P
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  maandag 9 januari 2012 @ 23:26:28 #205
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_106625240
Welke navigatie-app gebruiken jullie?
Ik heb Navigon even geprobeerd maar die gebruikt automatisch de Engelse stem omdat mijn systeem ook op Engels staat, en bij de instellingen kan ik hem niet omzetten naar Nederlands :')
Nu maakt het normaal niks uit, maar aangezien de straatnamen ook worden uitgesproken is het toch niet super :+
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_106626745
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:26 schreef MacorgaZ het volgende:
Welke navigatie-app gebruiken jullie?
Ik heb Navigon even geprobeerd maar die gebruikt automatisch de Engelse stem omdat mijn systeem ook op Engels staat, en bij de instellingen kan ik hem niet omzetten naar Nederlands :')
Nu maakt het normaal niks uit, maar aangezien de straatnamen ook worden uitgesproken is het toch niet super :+
Sinds twee weken gebruik ik Sygic op mijn Nexus S, Sygic heeft helaas (nog) geen TTS-functie, waardoor 'ie (of eerder: "zij") alleen snel- en rijkswegen (A2, N571) uitspreekt. Sygic staat wat mij betreft op gelijke hoogte met Co-Pilot voor wat betreft gesproken instructies, grafisch vind ik het echter een toppertje. Veruit de mooist vormgegeven navigatie-app voor Android. Navigon beviel me qua gesproken instructies beter als welke navigatie-app dan ook, maar draaide indertijd zeer slecht op mijn HTC Hero. (constant verlies van de GPS-fix, wanneer ik tijdens het navigeren gebeld werd sloot Navigon zichzelf compleet af)

Gezien de slechte ervaringen van diverse mensen op tweakers.net met het verhuizen van Navigon van hun oude naar hun nieuwe toestel (Navigon's support-afdeling reageerde vaker niet dan wel, of gaf doodleuk aan dat mensen de software dan maar opnieuw moesten aanschaffen) heb ik ook niet meer geprobeerd om de software van mijn Hero naar mijn Samsung Galaxy S te verhuizen.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_106626832
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:26 schreef MacorgaZ het volgende:
Welke navigatie-app gebruiken jullie?
Ik heb Navigon even geprobeerd maar die gebruikt automatisch de Engelse stem omdat mijn systeem ook op Engels staat, en bij de instellingen kan ik hem niet omzetten naar Nederlands :')
Nu maakt het normaal niks uit, maar aangezien de straatnamen ook worden uitgesproken is het toch niet super :+
Ik rij zelf geen auto maar ik gebruik regelmatig gewoon google maps navigatie. Nog nooit teleurgesteld.
Maar goed, de andere zullen wel beter zijn in genoeg opzichten :@
  dinsdag 10 januari 2012 @ 00:39:56 #208
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_106628006
DDDDDaaf: Oke, ik zal Sygic eens nakijken, CoPilot probeer ik zo even. :)
En Iemand91, ik ben zo'n loser zonder internet-abo dus is navigatie met offline maps veel handiger voor mij :P
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_106639058
Komt ICS nou nog voor de Nexus S? Ik krijg een paar weken geleden al een bericht dat ik hem kon updaten. Die was toen ineens weg en tot nu toe nog niet terug.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:34:00 #210
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_106639280
er zat een bugje in en die is blijkbaar nog niet opgelost.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_106683057
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:34 schreef Catch22- het volgende:
er zat een bugje in en die is blijkbaar nog niet opgelost.
Lekker dan.

Andere vraag; ik heb een chique homescreen gemaakt in Launcherpro. Wanneer ik deze echter als default instel met Home Switcher en ik druk op de homeknop gaat ie weer gewoon naar het standaard homescreen.. Iemand de oplossing?
  woensdag 11 januari 2012 @ 16:26:59 #212
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_106685912
bij de standaardlauncher de standaardinstellingen terugzetten. Die homeswitcher doet dat blijkbaar niet, ze werken niet voor alle OS'en
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_106717773
Ik heb nu de ideale wekker-app gevonden voor mensen (zoals ik) die hun nest niet uit kunnen komen. *O*

Sleep as Android (2 weken trial, daarna te koop voor ¤ 1,69).

Deze app heeft de optie om het alarm uit te zetten door het scannen van een QR-code (Barcode Scanner benodigd).
Dus ik heb een QR-code met de tekst "Wakker worden!" gegenereerd, die uitgeprint en in de badkamer aan de binnenkant van het deurtje van het medicijnkastje geplakt.

Ik heb ingesteld dat ik 1x een kwartier mag snoozen en als de wekker dan weer gaat dan moet ik dus mijn bed uit en naar de badkamer om de QR-code te scannen, anders blijft ie 40 min. doorjengelen. :')
  donderdag 12 januari 2012 @ 11:57:45 #214
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_106717811
Om vervolgens weer net zo hard naar je bed toe te rennen en er weer in te duiken _O-
pi_106717968
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 11:56 schreef swollywood het volgende:
Ik heb nu de ideale wekker-app gevonden voor mensen (zoals ik) die hun nest niet uit kunnen komen. *O*

Sleep as Android (2 weken trial, daarna te koop voor ¤ 1,69).

Deze app heeft de optie om het alarm uit te zetten door het scannen van een QR-code (Barcode Scanner benodigd).
Dus ik heb een QR-code met de tekst "Wakker worden!" gegenereerd, die uitgeprint en in de badkamer aan de binnenkant van het deurtje van het medicijnkastje geplakt.

Ik heb ingesteld dat ik 1x een kwartier mag snoozen en als de wekker dan weer gaat dan moet ik dus mijn bed uit en naar de badkamer om de QR-code te scannen, anders blijft ie 40 min. doorjengelen. :')
Bij gentle alarm heb je ook zo iets, kan je een herinnering puzzel doen of een paar sommen maken voordat hij uit gaat, ideaal!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  donderdag 12 januari 2012 @ 12:03:25 #216
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_106717991
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:02 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Bij gentle alarm heb je ook zo iets, kan je een herinnering puzzel doen of een paar sommen maken voordat hij uit gaat, ideaal!
Instellingen>Apps>Actief>Kill
pi_106718142
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:02 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Bij gentle alarm heb je ook zo iets, kan je een herinnering puzzel doen of een paar sommen maken voordat hij uit gaat, ideaal!
Heb ik geprobeerd met sommen maken, en het wakkere schaap tussen de slapende schapen aantikken (opties in Sleep as Android), maar dat is het niet voor mij. Dan blijf ik onder mijn warme dekbed die sommen maken en zet de wekker een half uur vooruit, waardoor ik weer moet haasten om op tijd op mijn werk te komen. :')

Nu moet ik mijn bed uit en het licht in de badkamer aandoen, dan ben ik wakker en duik ik niet weer mijn bed in.
pi_106718159
quote:
6s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:03 schreef Visitor.Q het volgende:

[..]

Instellingen>Apps>Actief>Kill
Helaas, je krijgt de app niet weg uit je scherm ;) dus kan nooit bij instellingen komen
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  donderdag 12 januari 2012 @ 12:10:13 #219
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_106718219
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:08 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Helaas, je krijgt de app niet weg uit je scherm ;) dus kan nooit bij instellingen komen
Uitzetten. Anders batterij eruit.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_106718231
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:08 schreef swollywood het volgende:

[..]

Heb ik geprobeerd met sommen maken, en het wakkere schaap tussen de slapende schapen aantikken (opties in Sleep as Android), maar dat is het niet voor mij. Dan blijf ik onder mijn warme dekbed die sommen maken en zet de wekker een half uur vooruit, waardoor ik weer moet haasten om op tijd op mijn werk te komen. :')

Nu moet ik mijn bed uit en het licht in de badkamer aandoen, dan ben ik wakker en duik ik niet weer mijn bed in.
Dan moet je de moeilijkheidsgraad hoger zetten. Als het echt moeilijk genoeg is moet je zo hard denken dat je wakker bent, dan kan je daarna niet meer slapen, echt waar het werkt! Bij gentle alarm heb ik een optie dat ik uit een 5x5 grid 5 puntjes moet aanklikken die heel snel verlicht zijn achter elkaar. Als je het fout doet blijf je eeuwig bezig, dus ga je jezelf wakker schudden, erg goed concentreren, en dan lukt het! Ideaal echt waar!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_106718252
quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:10 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

Uitzetten. Anders batterij eruit.
Als je zo erg bent zal je dus nooit opstaan met geen enkele wekker :P
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_106719069
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:10 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Dan moet je de moeilijkheidsgraad hoger zetten. Als het echt moeilijk genoeg is moet je zo hard denken dat je wakker bent, dan kan je daarna niet meer slapen, echt waar het werkt! Bij gentle alarm heb ik een optie dat ik uit een 5x5 grid 5 puntjes moet aanklikken die heel snel verlicht zijn achter elkaar. Als je het fout doet blijf je eeuwig bezig, dus ga je jezelf wakker schudden, erg goed concentreren, en dan lukt het! Ideaal echt waar!
Mijn bed uit komen en naar de badkamer lopen is makkelijker/sneller dan moeilijke sommen maken waarbij ik na moet denken en waarbij ik nog steeds in mijn warme bedje lig. ;)


quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:11 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Als je zo erg bent zal je dus nooit opstaan met geen enkele wekker :P
Idd!
pi_106737251
quote:
11s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:26 schreef Catch22- het volgende:
bij de standaardlauncher de standaardinstellingen terugzetten. Die homeswitcher doet dat blijkbaar niet, ze werken niet voor alle OS'en
Dit snap ik niet, kun je duidelijker zijn? ;) Welke instellingen?
pi_106750616
Ik vind de games voor Android tegenvallen. Het zijn meestal van die simpele en grappige spelletjes. Ondanks het enorme aanbod aan apps, is het erg moeilijk iets te vinden wat ik leuk vindt.

Maar ik heb wel iets interessants gevonden: Labyrinth of the Goblin

Het is 3D first person view. Je bevindt je in een labyrinth en je moet op zoek naar de uitgang. Maar in het labyrinth is ook een goblin die je achterna zit en je moet die ontwijken.

Volgens mij is dit concept afgeleid van een heel oud spelletje met een labyrinth en een olifant geloof ik.

Maar deze game heeft mooie maar vooral creepy graphics en geluidseffecten. In de stijl van The Ring en The Grudge. Je kan het gratis op de market downloaden.
pi_106751307
Ik heb mijn sensation ingesteld op een zakelijke exchange account. Zodra ik een mail wil forwarden, pakt ie de oorspronkelijke mail en zet deze als bijlage in mn forward. Ik wil gewoon de mail forwarden zoals hij is, dus inclusief voorgaande tekst en eventuele bijlagen.

Iemand enig idee hoe dit in te stellen is?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')