Uit die balk? Die zie ik momenteel niet maar volgens mij wordt het wel uitgezochtquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:33 schreef Symphonic het volgende:
Kunnen ze die retweet zooi er niet uit filteren?
Zou een hoop tweets schelen ja.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:33 schreef Symphonic het volgende:
Kunnen ze die retweet zooi er niet uit filteren?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij werkt ook voor het Rode Kruis dus?
Ik ga hier niet op in.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij werkt ook voor het Rode Kruis dus?
Nieuwe volgers willen krijgen op deze manier.quote:OosterpoortLes Wij steunen Serious Request! Voor elke nieuwe volger doneren wij ¤1,00 en voor elke RT ¤0,50! Kom ook in actie! #SR11 11:35
het zag er ook heel intelligent uitquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:35 schreef djkoelkast het volgende:
Miss Montreal deed VeilingTV? Langste editie ooit denk
Uiteindelijk komt het toch niet 100% ten goede van de actie, maar komt het in de centrale pot van rode kruis, het alleen maar om mensen bewust te maken waaraan rode kruis haar geld besteed.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:34 schreef themole het volgende:
Die naam van die actie vind ik vervelend.
Meters voor Mamma's
Die na SR net zo hard ontvolgenquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:36 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nieuwe volgers willen krijgen op deze manier.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:35 schreef djkoelkast het volgende:
Miss Montreal deed VeilingTV? Langste editie ooit denk
dat dus, en al die retweet verzoeken, beetje jammer welquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:36 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nieuwe volgers willen krijgen op deze manier.
Lees heel triest er zit ook geen controle op dat het ook gestort wordt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat dus, en al die retweet verzoeken, beetje jammer wel
dat wordt nooit gestortquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Lees heel triest er zit ook geen controle op dat het ook gestort wordt.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:39 schreef 3rdRock het volgende:
niemand die het boeit, maar ik ga maar eens even douchen! mijn goddelijke lichaam helemaal inzepen en dan afspoelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |