Ik ga hier niet op in.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij werkt ook voor het Rode Kruis dus?
Nieuwe volgers willen krijgen op deze manier.quote:OosterpoortLes Wij steunen Serious Request! Voor elke nieuwe volger doneren wij €1,00 en voor elke RT €0,50! Kom ook in actie! #SR11 11:35
het zag er ook heel intelligent uitquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:35 schreef djkoelkast het volgende:
Miss Montreal deed VeilingTV? Langste editie ooit denk
Uiteindelijk komt het toch niet 100% ten goede van de actie, maar komt het in de centrale pot van rode kruis, het alleen maar om mensen bewust te maken waaraan rode kruis haar geld besteed.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:34 schreef themole het volgende:
Die naam van die actie vind ik vervelend.
Meters voor Mamma's
Die na SR net zo hard ontvolgenquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:36 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nieuwe volgers willen krijgen op deze manier.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:35 schreef djkoelkast het volgende:
Miss Montreal deed VeilingTV? Langste editie ooit denk
dat dus, en al die retweet verzoeken, beetje jammer welquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:36 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nieuwe volgers willen krijgen op deze manier.
Lees heel triest er zit ook geen controle op dat het ook gestort wordt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat dus, en al die retweet verzoeken, beetje jammer wel
dat wordt nooit gestortquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Lees heel triest er zit ook geen controle op dat het ook gestort wordt.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:39 schreef 3rdRock het volgende:
niemand die het boeit, maar ik ga maar eens even douchen! mijn goddelijke lichaam helemaal inzepen en dan afspoelen!
Nou ik voel hier anders toch een klein bobbeltje opkomen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:39 schreef 3rdRock het volgende:
niemand die het boeit, maar ik ga maar eens even douchen! mijn goddelijke lichaam helemaal inzepen en dan afspoelen!
Ik baal ook dat ik zo sollicitatie heb en niet kan luisterenquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:39 schreef Swomp het volgende:
Mexicaantje is er weerjeuj
Bah ik heb zo TTT examen, daarna kan ik weer SR volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |