Ik kan er nooit warm of koud van wordenquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:30 schreef 3rdRock het volgende:
damn, wakker worden, pc aanslingeren en vervolgens die reportage van Corton horen. was de naarste die ik tot nu toe gehoord heb
Speltip 7; weet wanneer te stoppenquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ongesteld zijn tijdens SR is niet fijn.
too much informationquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ook niet, maar ik heb dan ook geen ziel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kan er nooit warm of koud van worden
Het lijkt me sowieso nooit echt fijn.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Je bedoelt stuk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dat dus!quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
Het lijkt me sowieso nooit echt fijn.
dat zou ik een paar jaar geleden ook hebben gehad, maar ik merk dat ik langzaamaan wat gevoeliger begin te worden. Tis niet dat ik hier nu zit te janken of meteen een complete inzameling wil gaan houden, maar ik moest wel even slikkenquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Herkenbaar hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ach ik kan het wel aan, maar keihard beginnen te janken ibj de eerste tonen van Let It Be..
ik luister expres niet naar Cortonquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ach ik kan het wel aan, maar keihard beginnen te janken ibj de eerste tonen van Let It Be..
Denk dat het een te ver van mijn bed show is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zou ik een paar jaar geleden ook hebben gehad, maar ik merk dat ik langzaamaan wat gevoeliger begin te worden. Tis niet dat ik hier nu zit te janken of meteen een complete inzameling wil gaan houden, maar ik moest wel even slikken
Jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor
Jij zat trouwens toch ook ooit in nagel topics?
ik de eerste keer ook niet, maar tegenwoordig wel op een of andere manier.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik dacht je al te herkennenquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja
[..]
ik de eerste keer ook niet, maar tegenwoordig wel op een of andere manier.
Jij werkt ook voor het Rode Kruis dus?quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Denk dat het een te ver van mijn bed show is.
Uit die balk? Die zie ik momenteel niet maar volgens mij wordt het wel uitgezochtquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:33 schreef Symphonic het volgende:
Kunnen ze die retweet zooi er niet uit filteren?
Zou een hoop tweets schelen ja.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:33 schreef Symphonic het volgende:
Kunnen ze die retweet zooi er niet uit filteren?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij werkt ook voor het Rode Kruis dus?
Ik ga hier niet op in.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij werkt ook voor het Rode Kruis dus?
Nieuwe volgers willen krijgen op deze manier.quote:OosterpoortLes Wij steunen Serious Request! Voor elke nieuwe volger doneren wij ¤1,00 en voor elke RT ¤0,50! Kom ook in actie! #SR11 11:35
het zag er ook heel intelligent uitquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:35 schreef djkoelkast het volgende:
Miss Montreal deed VeilingTV? Langste editie ooit denk
Uiteindelijk komt het toch niet 100% ten goede van de actie, maar komt het in de centrale pot van rode kruis, het alleen maar om mensen bewust te maken waaraan rode kruis haar geld besteed.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:34 schreef themole het volgende:
Die naam van die actie vind ik vervelend.
Meters voor Mamma's
Die na SR net zo hard ontvolgenquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:36 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nieuwe volgers willen krijgen op deze manier.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:35 schreef djkoelkast het volgende:
Miss Montreal deed VeilingTV? Langste editie ooit denk
dat dus, en al die retweet verzoeken, beetje jammer welquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:36 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nieuwe volgers willen krijgen op deze manier.
Lees heel triest er zit ook geen controle op dat het ook gestort wordt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat dus, en al die retweet verzoeken, beetje jammer wel
dat wordt nooit gestortquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Lees heel triest er zit ook geen controle op dat het ook gestort wordt.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:39 schreef 3rdRock het volgende:
niemand die het boeit, maar ik ga maar eens even douchen! mijn goddelijke lichaam helemaal inzepen en dan afspoelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |