Ik de image hierboven sneeuwt het ook. Het had mijn aandacht niet te pakken bij Google. Dus nee, niet moeilijk, maar dan moet ik het wel opmerken!quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou je tikte in: Let it snow
En het ging sneeuwen. Leek mij geen rocket science....
Neuh, valt mee vandaagquote:
kijk aan, dat scheelt weerquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neuh, valt mee vandaagOndanks dat rotoog
Uhuh, idd. Het enige wat irriteert is dat ik zo slecht zie nu.quote:
Maar dat ben je al gewend, daarbij gaat het weg.. dus komt goed schatjequote:Op dinsdag 20 december 2011 10:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, idd. Het enige wat irriteert is dat ik zo slecht zie nu.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat ben je al gewend, daarbij gaat het weg.. dus komt goed schatje
Je hebt het al eerder gehad! En gister ook al!quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:23 schreef missbehavin het volgende:
Nee joh, dit ben ik niet gewend! De sterkte van mijn bril (die ik nu dus op moet) is zo slecht, niet te vergelijken met mijn lenzen normaal.
En idd, het gaat wel weer over.
Ik was te eigenwijs en heb mijn lenzen te snel weer ingedaan, ik weet het. Ja, zodra ik eens iets geld over heb wil ik een nieuwe bril.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt het al eerder gehad! En gister ook al!![]()
Wordt dus toch even nieuwe glazen halen
Niks toffer dan quantummechanica om 10:30...quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:28 schreef stbabylon het volgende:
Wisten jullie dat geen enkel elektron dezelfde plaats qua energieniveau in een atoom inneemt als welk ander elektron in het universum dan ook?
En dat als er dus energie wordt toegevoegd aan een atoom, waardoor een elektron iets van energieniveau verandert, er ergens in het universum, direct, ongeacht de afstand, een elektron dat daar al zat van plaats verandert.
Cool toch
Chicagoquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:32 schreef 100% Tukker het volgende:
Outkast die hoger staat dan Chicago in de Veronica Top 1000...
WTF?
Ik ook hoorquote:
Ja maar Veronicaquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:32 schreef 100% Tukker het volgende:
Outkast die hoger staat dan Chicago in de Veronica Top 1000...
WTF?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |