Je went er zo aan, tof speelgoedquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:51 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Het gaat héél langzaam als je het niet gewend bent, maar ik moest het van mezelf even een tijd zo doen omdat ik niet voorzichtig met mijn spullen ben.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:52 schreef Crientj het volgende:
Hahaha. Ja, serieus; het callcenter van 3FM. Welk callcenter anders?
KPN, ziggo, ING, Essent...quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:52 schreef Crientj het volgende:
Hahaha. Ja, serieus; het callcenter van 3FM. Welk callcenter anders?
Geen idee, heb pas twee bellers gehad.quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]bazin
Is The Clash - Bankrobber gerequest? Ja.. doe even pushen aub, zo niet doe even submitten![]()
Waarom nou een neger? Wij worden weer in een hokje geduwd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:51 schreef Geo4kant het volgende:
Zit ik in de kroeg.. komt er een neger van 2 bij 2 naar me toe, grijpt me bij me schouder en zeg "Als je nu niet 2 nederlandse band op noemt sla ik je in elkaar" .. Dus ik zeg "Blof, Doe maar"
Tuurlijk, al valt het me een beetje tegen...quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, sorry ik onthoud niet alles
Kun je met dit ooit vergeven?
Omdat black DNA.quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom nou een neger? Wij worden weer in een hokje geduwd.
/jankbal mode
Het is zo mooi, ik moet er gewoon de hele tijd aan zitten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Je went er zo aan, tof speelgoed![]()
Zit er de hele dag mee te prutsen
Vuige leugens!quote:
Kloptquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is zo mooi, ik moet er gewoon de hele tijd aan zitten.
Hosselaarquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kun jij geen DM's ontvangen?
Ja, wel. Maar volgens mij vind internet explorer dat niet zo lief.quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kun jij geen DM's ontvangen?
Wij hebben dezelfde woonplaatsquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:55 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ja, wel. Maar volgens mij vind internet explorer dat niet zo lief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |