BROEK UIT TETTEN BLOOT HOLLANDSE HOEREN!quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:16 schreef Yurithemaster het volgende:
jezus mens zeur niet gewoon broek uit tetten bloot
Ja, maar die zeiken nog erger dan mannen...quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zou ook op vrouwen vallen als ik een vrouw was.
Crap, ik wist dat ik nog iets nuttigs met mn avond moest doen...quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:16 schreef Drommeldaris het volgende:
Kan je via hotmail ook een gepland bericht versturen? Het komt vast niet goed over als ik mijn CV en motivatiebrief om kwart over 3 's nachts verstuur
Mwa sowieso een sollicitatie via Hotmail versturenquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:16 schreef Drommeldaris het volgende:
Kan je via hotmail ook een gepland bericht versturen? Het komt vast niet goed over als ik mijn CV en motivatiebrief om kwart over 3 's nachts verstuur
Inderdaad, wat is dat toch? Waarom moeten vrouwen 15 keer per dag naar de WC?quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar die zeiken nog erger dan mannen...
Mooier zou trouwens zijn als je na een half uurtje antwoord kreegquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:16 schreef Drommeldaris het volgende:
NU je het zegt, heb in me andere browser nog 5 vacatures opstaan waar ik nog op moest reagerenquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Crap, ik wist dat ik nog iets nuttigs met mn avond moest doen...
Goede vraagquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Inderdaad, wat is dat toch? Waarom moeten vrouwen 15 keer per dag naar de WC?En dan ook nog met z'n allen...
Is tegenwoordig heel normaal hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:17 schreef Krambo het volgende:
[..]
Mwa sowieso een sollicitatie via Hotmail versturen
een briljante is datquote:
Naat, poepje, ik bedoelde zeiken als in zanikenquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Inderdaad, wat is dat toch? Waarom moeten vrouwen 15 keer per dag naar de WC?En dan ook nog met z'n allen...
als het niet via MoOIIibOy_88@hotmail.com is dan is er verder weinig aan de hand denk ik.quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:17 schreef Krambo het volgende:
[..]
Mwa sowieso een sollicitatie via Hotmail versturen
Je moet er ook niet mee heen gaan.. je moet er mee naar huis gaanquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goede vraag
Ga je uit met een groep vrouwen, sta je de helft van de avond alleen
Dan ga ik er later ook werken, dat zou echt te baas zijnquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mooier zou trouwens zijn als je na een half uurtje antwoord kreeg
En dan niet zo'n automatisch antwoord
Als je dan slim bent, ga je natuurlijk meequote:Op dinsdag 20 december 2011 03:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goede vraag
Ga je uit met een groep vrouwen, sta je de helft van de avond alleen
Aiquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
als het niet via MoOIIibOy_88@hotmail.com is dan is er verder weinig aan de hand denk ik.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan ga ik er later ook werken, dat zou echt te baas zijn
Zit wat inquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je moet er ook niet mee heen gaan.. je moet er mee naar huis gaan
Oké, jij dan niet, maar je kan je misschien wel beter verplaatsen in andere vrouwen...quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Naat, poepje, ik bedoelde zeiken als in zaniken![]()
En ik ga amper naar de wc, gewoon een bazenblaas van 18 liter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |