Nee.quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ging "I was, I am, I shall be" niet over jouw maagdelijkheid?
Wat voor metal is het, biecht op!quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee.
Youtube search het maar eens
Metalcore, Heaven Shall Burnquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat voor metal is het, biecht op!
Dat moet hij toch mooi zelf weten? Niks mis mee, als hem dat gelukkig maakt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij is van de verkeerde kantttttttt
Ken je toch wel? Is ook niks mis mee maar is een geniaal filmpjequote:Op dinsdag 20 december 2011 03:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat moet hij toch mooi zelf weten? Niks mis mee, als hem dat gelukkig maakt.
eeeuw gadver homosquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, daar doe ik niet aanquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Metalcore, Heaven Shall Burn
Het is kàààààààààntquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij is van de verkeerde kantttttttt
Nee, ken ik nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ken je toch wel? Is ook niks mis mee maar is een geniaal filmpje
quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
eeeuw gadver homosBaas, dat je er zo voor uit durft te komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
eeeuw gadver homosJa, die vallen op mannen... GekkenhuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Whehehehequote:Op dinsdag 20 december 2011 03:16 schreef Drommeldaris het volgende:
Kan je via hotmail ook een gepland bericht versturen? Het komt vast niet goed over als ik mijn CV en motivatiebrief om kwart over 3 's nachts verstuur
Dat is mijn probleem niet hequote:
Ik zou ook op vrouwen vallen als ik een vrouw was.quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, die vallen op mannen... Gekkenhuis
Dat kan toch nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, die vallen op mannen... Gekkenhuis
Dit is de waarheid.quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zou ook op vrouwen vallen als ik een vrouw was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |