jawel goede muziekquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:41 schreef djkoelkast het volgende:
Alweer een uur niks leuks gebeurd?
donderdag, studentenuitgaansavond, pas denk ikquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:36 schreef Buitendam het volgende:
Brabanders gaan gewoon eerder en sneller los. Geef die Leidenaren even de tijd, komt wel los.
Geeft dien link nog eens..quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:41 schreef djkoelkast het volgende:
Alweer een uur niks leuks gebeurd?
Denk je echt dat hij stiekem ergens rookt?quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
On camera ja.
Off camera vast niet.. pulling a do-tje
hij moet wel...quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:40 schreef Krambo het volgende:
[..]
Oh ja, Timur rookt toch, is hij nu gestopt ?
Dacht ik al.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:39 schreef mr-green het volgende:
[..]
Fleet Foxes (nummer weet ik ff niet)
Ken ik niet, waar zit die?quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ligt aan de kroegen. Santiago is de danskroeg bij uitstek.
Ja, da's juist sexy. Heb je ook mooie kuiten? Zorg dan dat je er eentje koopt die tot halverwege je kuiten loopt, worden ze extra benadrukt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zou dat mij staan? heb voor een jongeman vrij lange benen....
Als hun nou met de party animals komen, maak ik een notitiequote:Op dinsdag 20 december 2011 00:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is niet leuk om op youtube te zetten.
rokenquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:42 schreef JaneDoe het volgende:
ik denk dat timur a la do alleen achter rookt
zondagavond zei hij iig dan hij niet echt van plan was om te stoppen
Niet als Coen draait.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als hun nou met de party animals komen, maak ik een notitienadat ik uitgestuitert ben that is.
Wie houdt dat bij?quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/eventlog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |