Zoveel bijzonders is er nog niet gebeurd......quote:Op maandag 19 december 2011 22:53 schreef djkoelkast het volgende:
http://www.3fmfan.nl/page/eventlog
Hoe kan ik nou leuke momenten online zetten als jullie ze niet loggen
Ja sorry, geen tijd voor. Anders had ik 't zelf wel lopen vullen.quote:Op maandag 19 december 2011 22:53 schreef djkoelkast het volgende:
http://www.3fmfan.nl/page/eventlog
Hoe kan ik nou leuke momenten online zetten als jullie ze niet loggen
Hij is inderdaad kansloos bezig, ga dan bij het geefluik hangen.quote:Op maandag 19 december 2011 22:53 schreef Ambrosius het volgende:
Raymann is ook lekker actief bezig.
niks mis met Kus en Chipz en Djumbo ja!quote:Op maandag 19 december 2011 22:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan zo'n kindermuziek-groepje.
quote:Op maandag 19 december 2011 22:54 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Zoveel bijzonders is er nog niet gebeurd......
quote:Op maandag 19 december 2011 22:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij is inderdaad kansloos bezig, ga dan bij het geefluik hangen naar huis en kom nooit meer op tv.
Heeft hij überhaupt al wat gedaan/gezegd? heb vanaf zijn binnenkomst niet meer gekekenquote:Op maandag 19 december 2011 22:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij is inderdaad kansloos bezig, ga dan bij het geefluik hangen.
Zeg ik ook niet... maar dit is wel wat anders.quote:Op maandag 19 december 2011 22:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niks mis met Kus en Chipz en Djumbo ja!
Lucille van Lingo is nog altijd de beste gast ooitquote:Op maandag 19 december 2011 22:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij is inderdaad kansloos bezig, ga dan bij het geefluik hangen.
Djumbo zie ik regelmatig op mijn werk, is ook een product van de Jumbo.quote:Op maandag 19 december 2011 22:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niks mis met Kus en Chipz en Djumbo ja!
Hm het lijkt dan toch wel een tegenvaller te worden dit jaar.quote:Op maandag 19 december 2011 22:54 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Zoveel bijzonders is er nog niet gebeurd......
tis een beetje Kus meets Lange Frans...quote:Op maandag 19 december 2011 22:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet... maar dit is wel wat anders.
Alhoewel... vind het toch nog wat een beetje als KUS klinken...
Die was erg goed, Youp was ook wel leuk.quote:Op maandag 19 december 2011 22:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Lucille van Lingo is nog altijd de beste gast ooit
i know, en ik zou alledrie doen.quote:Op maandag 19 december 2011 22:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Djumbo zie ik regelmatig op mijn werk, is ook een product van de Jumbo.
Onverwachts een toppertje.quote:Op maandag 19 december 2011 22:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja, dat was echt een supertoffe nachtquote:Op maandag 19 december 2011 22:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Meestal zijn de gasten van wie je het niet verwacht het leukste.quote:Op maandag 19 december 2011 22:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Onverwachts een toppertje.
lucillequote:Op maandag 19 december 2011 22:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ilsequote:Op maandag 19 december 2011 22:55 schreef themole het volgende:
[..]
Die was erg goed, Youp was ook wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |