Thx! Heb al n paar jackets van Ma.Strum, erg tevreden mee, mooie kwaliteit. Dit is mn eerste knit, hopelijk net zo tevreden meequote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:20 schreef FineYoungCasual het volgende:
@ Curta: Nice knit, zowiezo mooie spulletjes ma.strum
Heb jij je jas al binnen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:09 schreef StefannPSV het volgende:
Net ook de Mountain Parka besteld, bedankt voor de tip Teis!
SS of AW? Paar jacks vd AW-collectie al mogen aanschouwen, werd ik niet blij van. Butt- en butt-ugly IMO...quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:16 schreef killgeak het volgende:
heb het ONE True Saxon jasje moeten verkopen voor 70eu inc![]()
ik wacht nog steeds op de nieuwe CP collectie iemand al informatie?
SS ik vind de AW ook altijd mooier maarja je moet wat in de zomer! ben gisteren bij de VIC in groningen geweest en zat te twijfelen of ik toch een ''standaard'' CP jasje zou kopen maar ben uiteindelijk voor deze SI whitebadge gegaan:quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:21 schreef curtazimo het volgende:
[..]
SS of AW? Paar jacks vd AW-collectie al mogen aanschouwen, werd ik niet blij van. Butt- en butt-ugly IMO...
Ma.Strum AW (op 1 jack na) vind ik er wel vet uitzien, knits, jacks en er komen jeans aan, maar die moet ik nog zien.
SI AW zitten potentiele wannahaves tussen! Dat wordt n dure winter...
Over het algemeen vind ik sowieso SS-collecties minder dan AW...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |