abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106783255
2 mooie jassen maar ik wacht nog even tot ik kan zien wat de komende collectie brengt. ( want ik heb toch voorkeur aan een ongedragen)
maar jij zegt dus tegen mij dat als je ene SI L hebt je ook ene CP L hebt? ( dat ook klein uitvalt?) het personeel in de VIC in groningen verteld me altijd dat de je moet zien of de maat goed is en dat dat verschilt per item maar dat zou vast niet zo heel veel uitmaken. ( en ik vergeet altijd welk nummertje ik aan heb )
Trouwens heeft iemand op dit forum ook wat van Ma.Strum ? dit is ook een zeer mooi merk met de stijl van SI/CP omdat het gebasseerd is op de maker van een praar pronkstukken van die merken (linkje _O_ )
pi_106786383
Ma.strum heb ik 1 jas van ..Een Micro Fill Parka.

Ben erg te spreken over de kwaliteit en de details. Voor mij zeker een merk waarvan ik meerdere dingen wil hebben.

En over de maat, ik koop zelden meer iets van de winkel. Ik zit op een ander forum waar het een en ander te koop word aangeboden (soms nieuw of minimaal gedragen). Ik koop op basis van pit to pit ipv maat XL/XXL/52 enz.
We are all undesirables
pi_106792859
hee die had ik ook bijna besteld! deze toch?
supermooie jas man _O_
ik heb ma.strum alleen nog nooit in de winkel zien hangen, heb jij daar enig idee van?
ik wil eigenlijks wat minder si en wat meer fjallraven/cp/ma.strum dat zijn 3 merken die mij erg aanspreken en die je wat minder ziet omdat er niet zoveel namaak/goedkoop is :D .
En SI draag ik de laatste tijd veel vaker zonder embleem omdat ik de jassen en de knits supervet vind maar je ziet te veel kleine kinderen green street nadoen en denken dat ze boos moeten kijken _O- :r
pi_106793104
Dat is die inderdaad..beest van een jas. Heb deze in den bosch kunnen kopen (winkel westside) tijdens de sale. 270 ipv 579!. Maar ze bestellen geen ma.strum meer omdat ze schijnbaar erg slecht leveren.. ik weet wel dat er een winkel in Den Haag zit die het verkoopt, de winkel heet White.

En ik snap wel wat je bedoeld over het dragen van si. Daarom draag ik liever jassen ervan die minder vaak voorkomen...zoals mijn shimmer uit 1997. Een ekte green edge piece, geweldig ding.

Kijk anders ook naar barbour en 12th man. Vooral het laatste merk is redelijk uniek. Van elk kledingstuk worden er maar 99 per kleur gemaakt. Nog echt made in italy.
We are all undesirables
pi_106805564
12th man heeft niet meer zoveel zie ik, en barbour heeft veel mooie dingen maar ook dingen die ik echt echt echt heel lelijk vind :P

weet jij ook wanneer de nieuwe cp company collectie/lookbook komt? ik heb nog een boekje van vorig jaar en het lijkt me leuk om ook een van de opkomende zomercollectie te bezitten :) .
pi_106806542
Van cp? Geen idee. Waar kom je vandaan? Bij boston trader in den haag geven ze wel eens lookbooks mee aan klanten.

En 12th man is eigenlijk net begonnen, dus ze hebben inderdaad niet zoveel. Maar er komen een paar gave jassen in de collectie.
We are all undesirables
pi_106832720
ik woon in groningen. Toen ik op vakantie was hadden ze daar een hele mooie winkel met o.a. SI en CP, Was een glazen ''winkel'' in de echte winkel zelf met alleen maar si/cp *O*
ik ben er 2x geweest en heb toen 2x SI lookbook en 2x CP lookbook meegenomen en een CP krant die helaas is gesneuveld :(
pi_106851933
Keertje weer de VIC binnenlopen voor lookbooks.

Hoop eind januari een SI Iperwool te kopen en een SI Schadow Ventile. Zijn mijn 2 most wanted items nu. Voor de rest heb ik het een beetje gehad met trainers (12 Adidas alleen al). Ga nu meer focussen op knitwear en shirts.

Wat is jullie most prized item?
Bij mij toch mijn Adidas Nastase (zoals die in de OP staat, 2e schoen van links)

[ Bericht 2% gewijzigd door Modjopower op 15-01-2012 23:25:49 ]
We are all undesirables
pi_106873084
ik heb nog nooit lookbooks gezien in de VIC, misschien in roberts/emilio fashion ( ook 2 winkels in de provincie) ik heb verder niet zoveel echt bijzondere items ik draag gewoon wat ik mooi vind, ik heb 2 jassen van SI en 5truien.
kwa schoenen heb ik lacoste, adidas en zelfs een paar vans :')

wat heb jij allemaal dan? discussie is niet erg gaande hier omdat er niemand actief is.. :'(
pi_106876745
Er zijn trouwens wel erg weinig webshops hier in nederland casual gerelateerd zeg.

Kan zo 1 2 3 alleen casualfc.nl bedenken maar die verkoopt hun producten voor 40 euro meer dan de buitenlandse webshops.
pi_106881589
Haha inderdaad, de Nederlandse webshops zijn zwaar overpriced. Vroegáh had je Mckinleys Casuals in Den Bosch, verkocht o.a. Aquascutum. Helaas is die nu dicht.

En mijn collectie:

Ma.Strum Microfill Parka
Stone Island Shimmer (summer 1997) Eigen foto:http://i39.tinypic.com/9asgtf.jpg
Barbour Active Kagoule http://www.johnnorris.co.(...)goule_1263481062.jpg
Hackett Fieldjacket
Victorinox 3 layer parka
Ralph Lauren 1/2 zip jacket http://images.onlinegolf.(...)P/all/WPRL002_1P.jpg
En nog een Fred Perry regenjasje en Fila bodywarmer.

Als ik een nieuwe jas wil, dan probeer ik er dus 1tje te verkopen zodat ik niet teveel jassen in mijn bezit heb.

Verder heb ik 4 truien van SI, veel Ralph en Barbour. Jeans altijd van Levi en Lee.

Adidas:
Gazelle (2x)
Samba (2x)
Beckenbauer
Nastase
Stan Smith
Spezial
Greenstar
Dragon

Verder nog 2 paar Clarks Desert Boots.

Dat waren de stukken die mij zo even te binnen schoot :)
We are all undesirables
pi_106888894
Heb het eens even vergelijken :

NL : 135 Euro
ENG : 83 Euro

NL : 120
Denenmarken : 84

Reken daar nog 10 euro verzendkosten bij op en dan kom je op een verschil van :

1 : 42 euro
2 : 36 euro

De pest is alleen wanneer het niet past je weer 10 euro aan verzendkosten kwijt bent,daarom zit zo te piekeren of ik het nou zou kopen of niet.

Beide knits zijn trouwens zeer nice.
pi_106889576
Gaaf idd, al is de 1e te druk voor mij. En onderste té wit aangezien ik te onhandig ben haha.
We are all undesirables
pi_106892699
Niet echt een casual merk maar kwam onderstaande tegen op themenswearsite. Koopje 36 euro en doordat ik een beetje moet gaan sparen koop ik hem morgen denk ik :)

pi_106895103
Voi toch?

Vind het model wel tof! En ik heb ook niet allemaal casualkleding, wat "normale" kleding is ook altijd goed
We are all undesirables
pi_106918308
@ killgeak: niemand actief hier? volgens mij zijn er toch een aantal overduidelijk actief hier, misschien niet veel maar ze zijn er...

@ Sneeuwvlok: Mooie trui man (voi) zou hem voor die prijs lekker meenemen! Misschien geen standaard casual merk maar de trui zelf is het wel degelijk...

@ Modjo: Vooral je barbour regen jas spreekt me zeer aan, Victorinox lijkt mij ook wel wat heb ik helaas nog niks van maar wel op zoek...

ff een korte opsomming van mijn kant:

Jackets: 3 HL, 1 OTS, 1 Fjallraven, 1 SI
Knits: 7 SI, 6 HL, 1 CP, 2 OTS
Polo's: 4 Hackett, 5 HL, 3 P&S, 2 CP en verder wat lacoste enzo
Blouses: 2 P&S, 5 HL, 1 CP, 1 SI
trainers: Adidas (london) en gewoon nike tennis schoentjes of Air max af en toe

zal vast wel wat vergeten zijn maar ongeveer is dit em wel... was tot voor kort op zoek naar 2 merken OTS en Vicorinox maar OTS heb ik nu wel wat van sinds kort en ben nu dus nog vooral op zoek naar victorinox... Verder trek ik me al jaren af op een mooie dure jas van CP maar voor die prijs heb ik zoveel anders mooi spul dat het voorlopig nog wel ff aftrekken zal blijven....

cheers bois
Stand Out From The Crowd !!
  dinsdag 17 januari 2012 @ 17:53:56 #47
181274 mr-puta
This is a modern world.....
pi_106919137
Wat ik zoal heb:
Trainers:
Adidas Dublin
Adidas Spezial argy
Adidas Spezial lightblue/yellow ('03 deadstock cw)
Adidas Spezial applegreen
Adidas Kegler super 2002
Adidas 1609er
Adidas London (bern cw)
Adidas Samba bordeaux leather
Adidas Samba
Adidas Gazelle og maroon
Puma bluebirds blauw/geel

Kleren ga ik niet allemaal opsommen;)
in het kort:
Jassen: CP,Fjall raven
Knits: Fred Perry, penfield, ben sherman,stone island
polo's: fred perry, lyle & scott
pi_106920615
nice one mr puta

ik merk dat er een paar aardige trainer lovers aanwezig zijn hier hehe...

@ sneeuwvlok: Casualpoint is ook een nederlandse webshop maar ook hier de standaard te dure prijzen...
Stand Out From The Crowd !!
  dinsdag 17 januari 2012 @ 18:41:39 #49
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106920896

Maar dan in lichtgrijs met knopen ipv rits, waarbij je de boord aan 1 kant kunt "omslaan" als het ware, ipv twee kanten uit.

Mocht je zoiets gezien hebben, meld hier :P

Merk niet relevant.
'Cos boys don't cry.
pi_106921655
FineYoungCasual,

Als je een keer tijd hebt, ga dan naar de Outlet in Roermond. Daar hebben ze nu ook een Victorinox shop met meer dan genoeg kleding. Vooral jassen zijn erg goed vertegenwoordigd daar.
We are all undesirables
pi_106922835
Wil ik die knit van Voi afrekenen is die net uitverkocht :(
pi_106957721
Wow das lelijk. Heb je al een ander kunnen vinden?
Heb een paartje Adidas Gazelle Indoor gescoord!

Net ingespoten met waterafstotende spray. Fantastische schoenen.
We are all undesirables
pi_106958400
Heb al wat gevonden op officiele site maar het wil niet lukken met paypal.
Je moet perse een creditcard hebben wat ik niet heb. Met andere aankopen kon ik vaak gewoon overmaken naar een mail adres of het ging automatisch. Iemand die het misschien voor mij kan bestellen ?
pi_106974472
paypal verbinden aan een creditcard? dat heb ik nooit moeten doen met mijn paypal.. ik wil het wel voor je doen als je me geld stuurt en dat ik het dan naar mn paypal stuur en dan voor je koop maar dat kan wel een tijdje duren!

een groot deel van de nieuwe zomer collectie is nu trouwens op de engelse stone island site
maar zoals ik al zei vind ik het allemaal een beetje op de vorige jaren lijken,
vb, ik heb deze van '11 collectie:
mijn jas
en als je dan kijkt bij de nieuwe collectie lijkt het verdacht veel op elkaar!, verschil is dat nieuwe collectie een soort petachtig ding in de capuchon heeft en zwarte i.p.v. witte strepen

en een goede webshop die meestal een stuk goedkoper is is :
roger lindenberg webshop
het lijkt een beetje marktplaats-achtig maar het is allemaal nieuw en echt.
ik heb goede ervaringen met deze man en hij is altijd heel erg behulpzaam. zeker de moeite waard om even te kijken!
pi_106974738
Ja moet zeggen dat het tamelijk op mekaar lijkt. Maar om die reden kijk ik dus alleen naar de white badge jassen. Heb bijv. Gehoord dat er een rode reflective fieldjacket bijkomt. De s/s reflective van '11 vond ik ook een ontzettend gaaf stuk
We are all undesirables
pi_106975239
opzich vind ik die reflectives wel mooi maar het glinstert zoooooooo erg :p
en ik wou die thermal jacket ook wel komen ( zag de s/s '12 ook al ( groen )) maar dan ben ik bang dat je kleurverschil krijgt onder de oksels.
en ik als supermarktmedewerker moet toch weer 1.5/2 maand werken voor zon jasje :')
pi_106986552
Haha ja die heat/ice jackets zijn echt apart. Paar mensen die ik ken hebben die dus en wat je zegt; de oksels zijn altijd een andere kleur. Zou het zelf nooit dragen maar vind de techniek erachter erg leuk gedaan.

En over het glinsteren, alleen de A/W vind ik erg opvallen. De S/S vallen in mijn optiek wel mee.

De A/W '11

De S/S '10
We are all undesirables
pi_106986719
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 23:59 schreef killgeak het volgende:
paypal verbinden aan een creditcard? dat heb ik nooit moeten doen met mijn paypal.. ik wil het wel voor je doen als je me geld stuurt en dat ik het dan naar mn paypal stuur en dan voor je koop maar dat kan wel een tijdje duren!

Wanneer je wilt betalen komt er een scherm te staan met creditcard nummer etc. Rechts boven staat nog een klein knopje met iets in de trend zonder creditcard betalen, dit heb ik over het hoofd gezien. Nu moet het goed komen, al duurt het vaak wel paar dagen voor het op paypal staat.
pi_106988316
@sneeuwvlok_2 ok mooi ik vond het al apart :p paypal verifieren duurt 3 dagen oid en geld erop storten 2.

@modjopower

is dat deze jas?

linkje
pi_106988992
Jazeker!!

Lekker aan de prijs die dingen hé haha. Maar vind dat de beste technische jassen van SI.
Ook de shadowrange is erg interessant. Alleen voor sommige mensen "te saai", vooral als je naar de prijs kijkt
We are all undesirables
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')