Hoe valt die.wat zijn de verzendkosten en dikte is als een normale longsleeve ?quote:Op woensdag 25 april 2012 23:59 schreef AFCA0123 het volgende:
Mijn laatste aankoop! :
https://www.mastrum.com/p/MA4036-05
Ben ik met je eens, maar neem aan dat je Modjopower begrijpt.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:29 schreef ChesterPerry het volgende:
Mooi ding goede prijs ook;) vind zoiets juist vaak mooier dan vesten met rits
Iets te classic persoonlijk, maar kan het wel waarderen. Zou het alleen zelf nooit kopen.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:48 schreef Modjopower het volgende:
Dat is minder...mijn Hackett longsleeve is ook laatst verkeerd gewassen, helemaal verkleurd.
Maargoed, heb ook een nieuwe aankoop gedaan. Ben érg verrast door de kwaliteit en detailing. Barbour stond bij mij al bekend om de kwaliteit maar deze jas is echt "stunning".
Barbour Dickens jacket
[ afbeelding ]
De jas bestaat is van Waxed Cotton, de kleur is in het echt wat tinten donkerder.
Geen idee of het nog up to date isquote:Op donderdag 26 april 2012 16:05 schreef ChesterPerry het volgende:
Maastricht schijnt PL line leuk te zijn weet iemand nog meer winkels in Maastricht?
Een witte longsleeve, classic met de grote "1" op de rug en mouw. Er was inderdaad een rood kledingstuk tussen de witte was gekomen. Zat een roze gloed op nu, draag het nu thuis nog.quote:
Gewoon lekker de tijd nemenquote:Op donderdag 26 april 2012 15:48 schreef AFCA0123 het volgende:
Nee, ben ik pas nog geweest.
Ik ga zaterdag naar outlet roermond!
Misschien iemand tips, dacht zelf al aan :
- Victorinox
- Strellson
- Ben Sherman
Etc. etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |