quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een brandende poppenwagen dat kutwerk in rijden!
Nu las ik zojuist dit in de Wakkerste Krant van Nederland:quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Sowieso doet primair apengedrag het prima bij de vrouwtjes. Ook bij de hoger opgeleiden. De natuur verloochend zich immer niet.
Kijk, stel dat het proces van ontladen nu wél goed gelukt was, en er had geen kogel meer in dat pistool gezeten. Dan was die vrouw daar binnengekomen, zat die SEALs-man daar achter de keukentafel, grijpt zijn pistool, zet het tegen zijn voorhoofd aan, haalt de trekker over, --KLIK--. Niks aan de hand.quote:Navy Seal schiet zichzelf per ongeluk in hoofd
AMSTERDAM - Een lid van het Amerikaanse elitekorps Navy SEAL's heeft zichzelf per ongeluk in het hoofd geschoten. De man probeerde indruk te maken bij een vrouw die hij eerder ontmoette in een bar.
Hij dacht dat zijn pistool ongeladen was, zette het tegen zijn hoofd en haalde de trekker over. Volgens de politie van San Diego ligt de man in kritieke toestand in het ziekenhuis
Wenen is mooi, heel klassiek zoals je verwacht misschien, met veel grote paleizen etc. Ben er pas geweest en helaas niet toegekomen aan het Belvedere (waar veel van Schiele en Klimt hangt als ik het goed begrepen heb). Achteraf had dat eigenlijk makkelijk gekund, maar goed. Ik heb wel een originele doorn uit de doornenkrans van Christus gezien, en de hoorn van een eenhoorn.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:53 schreef Ringo het volgende:
Parijs,. Louvre, nooit binnen geweest.
.
Over twee weken ga ik naar Wenen. Mijn lief wil per se naar het Sissimuseum. Ik wil alles van Egon Schiele zien. En dit. En meer.
Ja, daar ga je al.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:44 schreef Weissman het volgende:
Ik wil wel vaker posten in dit topic maar ben bang dat ik een typ of spelfout maak. Of dat mijn interpunctie niet correct is.
Geenszins.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is dat een hint dat ik maar beter weg kan blijven ?
Beweerde ik iets dat daarmee in tegenspraak is?quote:Op maandag 9 januari 2012 15:32 schreef Gellius het volgende:
Het gaat er natuurlijk om wat er ìn het Belvedère te zien valt. Het ding zelf is een vrij generiek barokdingetje.
Omdat ze kuis en houterig zijn, een kleine piemel hebben en veel te hard werken?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:26 schreef Ringo het volgende:
De mensen hebben er ook een heel oorspronkelijke hekel aan negers.
Is dat dan weer om te zeggen dat negers onkuis en soepel zijn, een grote piemel hebben en lui zijn?quote:Op maandag 9 januari 2012 17:50 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Omdat ze kuis en houterig zijn, een kleine piemel hebben en veel te hard werken?
Dat is de doorsneereden. Toegegeven: een omkering is nog niet oorspronkelijk.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:54 schreef JAM het volgende:
[..]
Is dat dan weer om te zeggen dat negers onkuis en soepel zijn, een grote piemel hebben en lui zijn?
En niemand meer die me op de kast jaagt. Of ik laat me gewoon niet meer op de kast jagen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:16 schreef Gellius het volgende:
Die topic heeft geen oomph meer, Liene. Dat is het gewoon.
Het is beslist het laatste Lienekien. Wat zou ik jou graag nog eens boven op die kast jagen! Maar je reageert tegenwoordig heel rustig en genuanceerd wanneer er een plaagstoot wordt uitgedeeld. Op die manier is er natuurlijk niks aan om reactionaire en vrouwonvriendelijke stellingen te poneren. Misschien ben je wel gelukkig, daar kan ik dan verder ook niks aan doen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En niemand meer die me op de kast jaagt. Of ik laat me gewoon niet meer op de kast jagen.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 03:41 schreef Mainport het volgende:
[..]
Toch weer geregeld. Ik ben echt een baas
Een dag later heb je homo's geregeld?quote:
Nu ontvang ik vandaag een e-mail terug die alsvolgt begon:quote:Ik heb een vraag over (Maak je keuze)::
Staking Ajax - AZ (KNVB Beker)
Uw vraag/opmerking:: L.S.,
Via de teletekst vernam ik dat u een plan heeft ingediend bij de KNVB om bij de aankomende bekerwedstrijd tegen AZ vrouwen en kinderen in het stadion toe te laten. Nu ben ik zelf vrouw noch kind, maar wel homoseksueel alsook boeddhist. U kunt zich wel voorstellen, de vredigheid zelve! Ik zou u dan ook willen verzoeken bij de KNVB na te gaan of buiten de vrouwen en kinderen wellicht ook homoseksuelen en/of boeddhisten toegelaten kunnen worden. Ik kom namelijk graag kijken!
Met vriendelijke groet,
JAM
quote:Beste Ajacied,
...
Humor van de bovenste plank. Homofiel/bhoeddist dus Ajaxied.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:04 schreef JAM het volgende:
Werkelijk, mijn bloed kookte zowaar. Een tijdje terug had ik naar aanleiding van het plan van Ajax om bij de wedstrijd Ajax - AZ alleen vrouwen en kinderen toe te laten hen een e-mail gestuurd;
[..]
Nu ontvang ik vandaag een e-mail terug die alsvolgt begon:
[..],
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, !!!
Malariajoden!
[ afbeelding ]
Dat kan toch niet?
Iedereen die 'L.S.' als aanhef gebruikt mag wat mij betreft als Ajacied worden aangesproken.quote:
Dat doe ik ook wel eens. Zo erg is dat toch niet? Het is toch niet enkel fout omdat het ouderwets is?quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Iedereen die 'L.S.' als aanhef gebruikt mag wat mij betreft als Ajacied worden aangesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |