Dit.quote:Op maandag 19 december 2011 19:33 schreef CindieY het volgende:
DWDD komt pas weer in het nieuwe jaar.
quote:
Hij doet toch altijd zo'n top 2000 programmaquote:Op maandag 19 december 2011 19:34 schreef Evertjan het volgende:
Mathijs wil geloof ik 3 weken vrij met kerst
Is al eerder opgenomen.quote:Op maandag 19 december 2011 19:45 schreef arucard het volgende:
[..]
Hij doet toch altijd zo'n top 2000 programma
Wanneer wordt dat uitgezonden?quote:
Sweetquote:
En hoe was het, dat missen?quote:Op maandag 19 december 2011 19:40 schreef Meike26 het volgende:
DWDD missen ? Hoe kan je ?
Het is een leuk programma voor de zinloze doordeweekse avond, dat wel, maar door dat Cruijff/Ajax geneuzel heb ik geen moeite meer om op andere zender te zetten. De TV draait door is nog enige onderdeel wat ik wel wil kijken, rond 19:55.
Dat ga ik straks dus missen
Kijk je 3 weken op dumpert dan ben je ook bij.quote:Op maandag 19 december 2011 19:40 schreef Meike26 het volgende:
Het is een leuk programma voor de zinloze doordeweekse avond, dat wel, maar door dat Cruijff/Ajax geneuzel heb ik geen moeite meer om op andere zender te zetten. De TV draait door is nog enige onderdeel wat ik wel wil kijken, rond 19:55.
Kan zijn maar het is beter dan kijken naar 3 alternative personen van een zender die er geil op gaat om zoveel mogelijk onbekende muziek te draaien.quote:Op maandag 19 december 2011 19:40 schreef Meike26 het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2011 20:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan zijn maar het is beter dan kijken naar 3 alternative personen van een zender die er geil op gaat om zoveel mogelijk onbekende muziek te draaien.
Heel onbekend ja. Poeh poehquote:20:04| Amy Winehouse - Rehab
19:55| Graffiti 6 - Stare Into The Sun
19:49| Britney Spears - Circus
19:46| George Michael - Faith
19:37| Diggy Dex Ft Eva De Roovere - Slaap Lekker (Fantastig Toch)
19:32| Killers - Mr Brightside
19:23| Coldplay - 2000 Miles
19:20| Blur - Song 2
19:13| Creedence Clearwater Revival - Hey Tonight
19:05| Gotye - Somebody That I Used To Know
18:49| Darkness - Christmas Time (Don't Let The Bells End)
18:42| Beatles - Twist And Shout
18:35| Anouk - Michel
18:31| Studio Killers - Ode To The Bouncer
18:20| Lmfao Ft. Lauren Bennett & Goon - Party Rock Anthem
18:17| Jonathan Jeremiah - Happiness
18:08| Guns 'n Roses - Sweet Child Of Mine
ja nu niet omdat je nummers kan aanvragen voor geld maar vraag buiten serieus request maar eens een nummer aan dan lachen ze je uit.quote:
Wat heeft dar er mee te maken? Snap je dit topic?quote:Op maandag 19 december 2011 20:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja nu niet omdat je nummers kan aanvragen voor geld maar vraag buiten serieus request maar eens een nummer aan dan lachen ze je uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |