quote:bij veel juweliers kan je echter kiezen welk knopje je erin wilt laten schieten (voor enkele euro's extra kan je een bescheiden zilver knopje krijgen) en wordt de schiethoogte van te voren vast gesteld.
Op zaterdag 13 juli 2002 23:42 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Oh ja, ga nooit naar een juwelier voor n neuspiercing: die mensen hebben dus echt geen kaas gegeten van de juiste positie van een neuspiercing. Die van mij zat dus veel te hoog. Bovendien moet je, als je hem laat schieten bij een juwelier, eerst 6 weken rondlopen met zo'n achterlijk zweerknopje en zie je eruit als een soort achterbuurt-figuur
The choice is all yours
quote:ja duh dat lijkt me eigenlijk nogal logich dat je dus niet naar een juwelier moet gaan voor een neuspiercing.
Op zaterdag 13 juli 2002 23:42 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Oh ja, ga nooit naar een juwelier voor n neuspiercing: die mensen hebben dus echt geen kaas gegeten van de juiste positie van een neuspiercing. Die van mij zat dus veel te hoog. Bovendien moet je, als je hem laat schieten bij een juwelier, eerst 6 weken rondlopen met zo'n achterlijk zweerknopje en zie je eruit als een soort achterbuurt-figuur
Ik haal me brood toch ook niet bij de slager.
quote:le-zen. Het kan dus degelijk wel, mits je naar een beetje behoorlijke juwelier gaat. Waar de piercing wordt geprikt in je neus is puur en alleen kraakbeen, idd, precies hetzelfde spul waarvan de bovenkant van je oor is gemaakt.
Op zaterdag 13 juli 2002 23:47 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
ja duh dat lijkt me eigenlijk nogal logich dat je dus niet naar een juwelier moet gaan voor een neuspiercing.
Ik haal me brood toch ook niet bij de slager.
quote:ja dat snap ik wel maar als je verstandig bent ga je naar een ervaren piercer
Op zaterdag 13 juli 2002 23:49 schreef sefer het volgende:[..]
le-zen. Het kan dus degelijk wel, mits je naar een beetje behoorlijke juwelier gaat. Waar de piercing wordt geprikt in je neus is puur en alleen kraakbeen, idd, precies hetzelfde spul waarvan de bovenkant van je oor is gemaakt.
quote:Ja ik hoor echt uiteenlopende reacties...me vriend zegt nee (maar hij heeft zelf ook 1) zijn zusje zegt weer jaaaaaa, maar die heeft er zelf ook een. staat heel gaaf kijk maar:
Op zaterdag 13 juli 2002 23:34 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
Moet ik eerlijk zijn?
Ik denk dat ik het niet zou doen als ik jou was.
Waarom niet?
ja goeie vraag. Euhm euhm. Ik weet eigenlijk niet want ik wil er zelf eigenlijk ook 1
Neem dan een tongpiercing ofzo. Is minder zichtbaar dan een wenkbrauwpiercing. Maar goed je moet het natuurlijk helemaal zelf weten. Het is jouw lichaam
-edit-
ik denk dat ik als ik em laat zetten ik wel het huis uit getrapt word
[Dit bericht is gewijzigd door Lovely-Lili op 14-07-2002 00:14]
quote:Precies, de meeste juweliers hebben er iig geen kaas van gegeten.
Op zaterdag 13 juli 2002 23:52 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
ja dat snap ik wel maar als je verstandig bent ga je naar een ervaren piercer
quote:hoeft niet, het is onnodig om met een naald door je neus te gaan als het met een schietpistool kan.
Op zaterdag 13 juli 2002 23:52 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
ja dat snap ik wel maar als je verstandig bent ga je naar een ervaren piercer
quote:Dit is een topic over piercings, niet over amateuristisch gezette gaatjes 'die er wel op lijken' door juweliers.
Op zondag 14 juli 2002 00:22 schreef sefer het volgende:[..]
hoeft niet, het is onnodig om met een naald door je neus te gaan als het met een schietpistool kan.
quote:whahaha je vader roelt!!
Op zondag 14 juli 2002 00:00 schreef Lovely-Lili het volgende:[..]
-edit-
ik denk dat ik als ik em laat zetten ik wel het huis uit getrapt word
quote:en het mooie is dat een gaatje in je neus geen piercing is. Tenzij u een gaatje in de bovenkant van uw oor ook een piercing vindt
Op zondag 14 juli 2002 01:12 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Dit is een topic over piercings, niet over amateuristisch gezette gaatjes 'die er wel op lijken' door juweliers.
quote:wedden dat een gaatje in je neus ook best een piercing kan zijn?
Op zondag 14 juli 2002 11:26 schreef sefer het volgende:[..]
en het mooie is dat een gaatje in je neus geen piercing is. Tenzij u een gaatje in de bovenkant van uw oor ook een piercing vindt
quote:dus als ik vakkundig een piercer met zijn naald een gaatje in het bovenste deel van mijn oor laat zetten, mag ik het een piercing noemen? Juwelier is goedkoper en het is geen open wond (dus geen omkijken meer naar)
Op zondag 14 juli 2002 11:52 schreef coolbabe het volgende:[..]
wedden dat een gaatje in je neus ook best een piercing kan zijn?
Mijn neusbel is door een piercer vakkundig gepierced met een piercing, dus niet ff bij een juwelier tsjak en klaar...
quote:inderdaad
Op zondag 14 juli 2002 11:54 schreef sefer het volgende:[..]
dus als ik vakkundig een piercer met zijn naald een gaatje in het bovenste deel van mijn oor laat zetten, mag ik het een piercing noemen?
quote:Lieverd, mensen die een profi piercing willen die er goed uitziet, gaan naar een piercer, niet naar een juwelier. Een juwelier is er voor het oorbelletje voor je 6jarige buurmeisje, niet voor een professionele piercing.
Op zondag 14 juli 2002 11:54 schreef sefer het volgende:[..]
dus als ik vakkundig een piercer met zijn naald een gaatje in het bovenste deel van mijn oor laat zetten, mag ik het een piercing noemen? Juwelier is goedkoper en het is geen open wond (dus geen omkijken meer naar)
quote:
Op zondag 14 juli 2002 13:15 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Lieverd, mensen die een profi piercing willen die er goed uitziet, gaan naar een piercer, niet naar een juwelier. Een juwelier is er voor het oorbelletje voor je 6jarige buurmeisje, niet voor een professionele piercing.
quote:(in je oren?) ze zetten met een marker (ofzo) een stipje op de gewenste plaats, het schietpistool ziet er eigenlijk gewoon uit als een nietjesmachine. Bij mij zou ze aftellen en ik dacht tot drie maar bij twee zat hij er al in. Je voelt het wel door je oor gaan maar (mijn pijngrens is vrij laag) het was niet echt een heel onaangenaam gevoel
Op zondag 14 juli 2002 13:21 schreef BlaatschaaP het volgende:
Nou, ik zou nu eigenlijk wel eens willen weten hoe dat 'schieten' nou verloopt, want van de een hoor je dat ie een prikje heeft gehad (daar ben ik als de dood voor), de andere had enorm veel pijn, de andere weer helemaal niet. Wat gebeurt er daar nou ?Ik heb gewoon nooit een écht antwoord gekregen...kan iemand me helpen?
Geen vragen verder
quote:Ik heb dus een tongpiercing. Het deed me niet echt pijn en de methode lijkt op die van de navel zoals eerder beschreven. Alleen je tong is een paar dagen 2 keer zo dik. En goed spoelen.
Op zondag 14 juli 2002 13:25 schreef BlaatschaaP het volgende:
en bijvoorbeeld door je neus/navel/tong? (ik weet niet of daar verschil in zit)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |