uiteindelijk wel, zag je met hello e.d. toch ookquote:Op maandag 19 december 2011 18:34 schreef Swomp het volgende:
[..]
Dan was hij natuurlijk ook nooit het meest aangevraagd/gedraaid....
Hello was daarvoor ook al redelijk bekendquote:Op maandag 19 december 2011 18:34 schreef franklop het volgende:
[..]
uiteindelijk wel, zag je met hello e.d. toch ook
kende, zeg maarquote:Op maandag 19 december 2011 18:33 schreef franklop het volgende:
jammer dat dit nummer niet twee maanden later uitkwam, zodat niemand hem nog kon zeg maar
Ik ben deze zomer al naar Apenheul geweestquote:Op maandag 19 december 2011 18:34 schreef themole het volgende:
[..]
Daarvoor kan je ook naar de dierentuin.
Hello was volgens mij ook al een tijdje uit hoor; misschien nog niet extreem bekend, maar goed.quote:Op maandag 19 december 2011 18:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Die was eind november als eerst gedraaid..quote:Op maandag 19 december 2011 18:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij heeft wel een vriendin.quote:Op maandag 19 december 2011 18:35 schreef LovelyLady het volgende:
timur is echt homo alleen weet ie het nog niet
bij sommige mensen duurt dat gewoon wat langer. Die wonen in een kast terwijl voor iedereen die kast allang onzichtbaar is gewordenquote:Op maandag 19 december 2011 18:35 schreef LovelyLady het volgende:
Dat is minder dan ik verwacht hadquote:Op maandag 19 december 2011 18:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
295.382
Inderdaad.quote:Op maandag 19 december 2011 18:36 schreef D. het volgende:
Ik vind dat anthems spontaan moeten ontstaan, niet zo geforceerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |