SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
De vaste kliek met hun tofste char, lvl en "class" ?quote:Op maandag 19 december 2011 18:16 schreef kdrietjeh het volgende:
Het zou leuk zijn om in de OP een lijst met namen en lvl's te zetten.
Levels veranderen vrij snel toch?quote:Op maandag 19 december 2011 18:16 schreef kdrietjeh het volgende:
Het zou leuk zijn om in de OP een lijst met namen en lvl's te zetten.
Preset 1 gebruik ik hierquote:Op maandag 19 december 2011 18:05 schreef vosss het volgende:
Ik gebruik een oude versie van de FXAA PPI met setting lower saturation en die bevalt prima
Klopt wel, dan maar gewoon:quote:Op maandag 19 december 2011 18:23 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Levels veranderen vrij snel toch?
Tenminste, als je net als ik een noob op lvl 14 ben wel
True, truequote:Op maandag 19 december 2011 18:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klopt wel, dan maar gewoon:
Username: <character name> <race> <class> ?
Leuk idee.quote:Op maandag 19 december 2011 18:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klopt wel, dan maar gewoon:
Username: <character name> <race> <class> ?
Doe je wel even al je karakters? Anders moet je die lijst om het half uur weer bijwerken.quote:Op maandag 19 december 2011 18:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, dan begin ik maar. Copy/paste de lijst van je voorganger en voeg jezelf toe
Drizzt_DoUrden: Teyrn Loghain, Breton, Warrior
Jij was toch een dark elfquote:Op maandag 19 december 2011 18:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, dan begin ik maar. Copy/paste de lijst van je voorganger en voeg jezelf toe
Drizzt_DoUrden: Teyrn Loghain, Breton, Warrior
quote:Op maandag 19 december 2011 18:30 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Doe je wel even al je karakters? Anders moet je die lijst om het half uur weer bijwerken.
quote:Op maandag 19 december 2011 18:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Moet wel zeggen dat ik enorm vaak van char verwissel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |