SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus de realdoll is geweldig je krijgt 3 setjes kleding erbij en natuurlijk bijzondere kenmerken :
Lengte: 165cm
taille: 65cm
heupen: 105cm
Gewicht: 45kg met een mogelijke afwijking van plus/min 2kg
Cupmaat: 95D cup - Borstvergroting mogelijk naar 95 D Cup en 100 DD Cup (plus euro 300)
Ogen: blauw of groen
Haar: zwart of blond
Maten van de openingen:
oraal - 12 - 14 cm
anaal - 10 - 14 cm
vaginaal - 16 - 18 cm
Er zit ook nog garantie op voor 12 maanden.
Site om te bestellen : http://www.erotik-sjop.co(...)eal%20doll&catID=851
Mening van iphonefreak : De realdoll is geweldig het voelt net echt het heeft 3 openingen oraal , anaal en vaginaal dus je kan met meerdere mensen tegelijk het is van siliconen gemaakt je kan kiezen wat je wilt dus kort samengevat de realdoll is een groot plezier voor het hele gezin!
dan vraag je aan de fabrikant voor wat grotere openingen.quote:Op maandag 19 december 2011 16:46 schreef Pindakaaspot het volgende:
ik heb de pop ook gekocht. Het viel tegen. De openingen waren veel te klein
Hahaha raap me opquote:dus kort samengevat de realdoll is een groot plezier voor het hele gezin!
Tanden zijn van rubber (dus je voelt bijna niks) er passen ook meerdere dingen in haar mond dus je kan ook nog met meer mensen in 1 mond totaal kan je ongeveer 7 tot 9 mensen in haar doen. en het leuke is je hoeft je sperma niet meer op te ruimen ze slikt het door!quote:Op maandag 19 december 2011 16:50 schreef BB-King het volgende:
Heeft zo'n pop nu wel tanden?
Zit nog te twijfelen... wil immers geen striemen op mijn geslachtsdeel.
quote:Op maandag 19 december 2011 16:52 schreef IphoneFreak het volgende:
[..]
Tanden zijn van rubber (dus je voelt bijna niks) er passen ook meerdere dingen in haar mond dus je kan ook nog met meer mensen in 1 mond totaal kan je ongeveer 7 tot 9 mensen in haar doen. en het leuke is je hoeft je sperma niet meer op te ruimen ze slikt het door!
Wat een onzin. Kun je gewoon met een boormachine een beetje uitfrezen.quote:Op maandag 19 december 2011 16:46 schreef Pindakaaspot het volgende:
ik heb de pop ook gekocht. Het viel tegen. De openingen waren veel te klein
het is wel een 5000 euro popquote:Op maandag 19 december 2011 22:00 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Kun je gewoon met een boormachine een beetje uitfrezen.
quote:Op maandag 19 december 2011 22:00 schreef IphoneFreak het volgende:
[..]
het is wel een 5000 euro pop, waardevoller dan je vrouw
, kan je beter bij je vrouw/vriendin dat doen
Je had er al 14 ochtenden eerder van kunnen genieten.quote:
Ik kijk hier normaal niet zo vaak , en aangezien ik vanmorgen niet meer kon slapenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:21 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Je had er al 14 ochtenden eerder van kunnen genieten.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:53 schreef ukga het volgende:
TS is echt een keizer voor het plaatsen van zo een review
Ik had alleen wel iets meer diepgang verwacht van de review
Het gewicht kan na herhaaldelijk gebruik inderdaad toenemen en er kunnen soms nare luchtjes ontstaan maar dat gebeurt tijdens een relatie met een echte vrouw ook dus het voegt alleen maar toe aan het realisme.quote:Gewicht: 45kg met een mogelijke afwijking van plus/min 2kg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |