abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105825302
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 16:46 schreef Son-Goku het volgende:
Gewoon oppakken en in de cel gooien, hoe moeilijk kan het zijn :?
Wanneer ze eindeljk opgesloten zitten zullen de dorpelingen ook wel gepord zijn om ze daar te houden lijkt mij
Alsof ze niet na een paar dagen gewoon weer op straat lopen. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_105825593
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 16:53 schreef Hathor het volgende:

[..]

Alsof ze niet na een paar dagen gewoon weer op straat lopen. :')
Precies.
Je laat het overigens wel uit je hoofd om aangifte te doen. Kom je thuis na een dagje werken staat je woonkamer in de brand.
  dinsdag 20 december 2011 @ 17:01:56 #53
3542 Gia
User under construction
pi_105825664
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 december 2011 16:22 schreef Re het volgende:
we leven niet meer in de jaren 60, natuurlijk zou het tof zijn als heropvoedingskampen nu zouden werken maar daar zijn die gasten zelfs al te ver voor heen ... die gaan echt niet braaf luisteren naar de meester
Tja, dan merken ze het wel aan hun privileges. Geen sigaretten, gaan zakgeld, geen recreatie, enz.... Het moet ook geen vakantiekamp worden waar je mág leren en mág werken. Nee, je moet. Geen keuze. Mogelijkheden genoeg om die gasten te straffen.
pi_105828632
Vreemde reacties. Ondanks dat een bende criminele jeugd er steeds mee weg komt omdat er iets gruwelijk faalt in Nederland, ik wil toch ook niet meteen denken aan doodseskaders op jacht jeugdbendes neer te knallen etc. Geeft me juist het gevoel dat je eigenlijk net zo bent als die jeugdbendes.

quote:
we leven niet meer in de jaren 60, natuurlijk zou het tof zijn als heropvoedingskampen nu zouden werken maar daar zijn die gasten zelfs al te ver voor heen ... die gaan echt niet braaf luisteren naar de meester
Mja, blijkbaar werken de huidige maatregelingen ook niet.

Ik snap ook dat een groep enorm sterk staat en bijna altijd onschuldig is omdat ze getuige voor elkaar zijn, maar hoe lossen we dit op? Voordat we overal camera's hebben staan. Het is net of de bendes daar op uit zijn.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  dinsdag 20 december 2011 @ 18:20:22 #55
262 Re
Kiss & Swallow
pi_105828977
misschie nals slecht voorbeeld maar in de VS als je met een groep crimineel bent wordt iedereen in die groep voor het delict op dezelfde manier gestraft dacht ik, of je nou de directe dader bent of er alleen bijstond... dat lijkt me onder bepaalde omstandigheden misschien best invoerbaar, bijvoorbeeld met plaatselijke verordeningen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_105830036
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:46 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Als je ze ook heen laat lopen zal het nog goedkoper uitvallen.
Iedereen heeft natuurlijk een keuze, in het kamp blijven en dwangarbeid verrichten of een lekkere wandeling door de vrije Siberische natuur.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_105830329
quote:
Glenn Mills werkte

http://www.youngmindz.nl/(...)heropvoedingskampen/
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_105830468
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 02:02 schreef vincerusso het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
tuig dat tuig bestrijdt
http://en.wikipedia.org/wiki/Vigilante ;)
Burgers die het zat zijn en zelf (hard) ingrijpen, zonder goedkeuring van de overheid.

Ik heb er een beetje gemengde gevoelens over, aan de ene kant wel goed als er burgers zijn die doen wat de staat niet doet, maar aan de andere kant kunnen ze te ver doorslaan, waarbij er ook onschuldige slachtoffers kunnen vallen, zoals buren van een pedofiel die ook schade oplopen aan hun huis omdat het huis van een pedofiel in brand gestoken wordt.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  dinsdag 20 december 2011 @ 18:56:27 #59
358127 Blitzkrieger
Haters gonna hate
pi_105830554
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 02:02 schreef vincerusso het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
tuig dat tuig bestrijdt
Toen wisten ze tenminste nog wat aanpakken betekende :X
Niet echt politiek correct deze post, het is echter wel de waarheid.
R.I.P. Pim Fortuyn
pi_105830797
En daarom pleit ik voor de dienstplicht, dan elimineer je gelijk dit soort wanstaltige praktijken en word het probleem op een goede manier opgelost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')