Prachtig ja, net zoals op de basisschool zitten zonder zorgen en alles prachtig vinden, en er dan veel geld voor krijgen. Prachtigquote:Op maandag 19 december 2011 15:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Idd, ik zou ook wel geld willen verdienen met de naieve lul uithangen.
Het is maar waar je trots op moet zijn.quote:Op maandag 19 december 2011 15:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Prachtig ja, net zoals op de basisschool zitten zonder zorgen en alles prachtig vinden, en er dan veel geld voor krijgen. Prachtig
Ik vind het wel geniaal, net als die Adje.. bij Paul de Leeuwquote:Op maandag 19 december 2011 15:42 schreef Bronson het volgende:
[..]
Het is maar waar je trots op moet zijn.
quote:Hee ik twitter best veel prive dingen enzo dus heb me twitter toch maar liever dicht, ik wist niet dat het zo snel ging! Thnx voor je steun!
18m
Bedank de mensen daar ook maar!
Camerageil. Schuilt in vele meidenquote:Op maandag 19 december 2011 15:42 schreef Ooku het volgende:
Al die snolletjes ook he, he kijk mij ik ben op de camera
quote:Op maandag 19 december 2011 15:43 schreef Paul het volgende:
Kreeg dit priveberichtje van Guy met leukemie:
[..]
quote:Op maandag 19 december 2011 15:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het wel geniaal, net als die Adje.. bij Paul de Leeuw
Maar met zo'n Britt zijn wij de domme hoor.. wij de kijker die maar blijven kijken naar der domme vertoning, der playboy foto's alles.. daardoor blijft ze populair en uitgenodigd worden.. zij lacht ons hard(er) uit
Soms wordt het even gestopt omdat er een leuk verhaal achter zit.quote:Op maandag 19 december 2011 15:46 schreef Rainesz het volgende:
Heb het idee dat er minder die brievenbus ingaat?
Koelkastquote:Op maandag 19 december 2011 15:47 schreef djkoelkast het volgende:
Deze is veel leuker van Rollergirl!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |