Daar vraagt hij ook niet in. Het nummer doet hem wat, dus vraagt hij of mensen het aanvragen. Van een anthem is toch geen sprake.quote:Op maandag 19 december 2011 14:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een anthem moet opzwepend zijn, dat is dit niet bepaald.
Wat heb je in je portemonnee?quote:Op maandag 19 december 2011 14:57 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Wat kost dat aanvragen dan?
Minimaal 10 euro.quote:Op maandag 19 december 2011 14:57 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Wat kost dat aanvragen dan?
Niet veelquote:
Someone that I used to know, Low, All my Life en Everlong van FOo Fighters, en Pink Floyd - Wish You Were Herequote:Op maandag 19 december 2011 14:55 schreef Ooku het volgende:
Hebben er al mensen liedjes aangevraagd?
Ik heb ook 1tje aangevraagd. maar denk niet dat ze die draaien.quote:Op maandag 19 december 2011 14:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Cee, en is gedraaid en zelfs op de radio geweest( >>> nog niet geweest )en spaghettivreter heeft prodigy - omen, smegmanus heeft rickroll
Ik ook nietquote:Op maandag 19 december 2011 14:58 schreef Paul het volgende:
Ik heb Timur nog helemaal niet horen draaien
Dan sliep je vanmorgen.quote:Op maandag 19 december 2011 14:58 schreef Paul het volgende:
Ik heb Timur nog helemaal niet horen draaien
twitter:rudymackay twitterde op maandag 19-12-2011 om 14:58:11Filmpje: Hoe in Kenia een Glazen Huis opgebouwd wordt :-) http://t.co/DFrZmnIp #3fm #sr11 #ngoma reageer retweet
Je moeder is een heldin.quote:Op maandag 19 december 2011 14:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Someone that I used to know, Low, All my Life en Everlong van FOo Fighters, en Pink Floyd - Wish You Were Here
M'n moeder Simon and Garfunkle - The Boxer en Mrs Robinson
M'n broer wat Coldplaynummers
En m'n vader iets van Tim Knol.
We zijn allemaal vaste kijkers
wie wie wie?quote:Op maandag 19 december 2011 14:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik heb ook 1tje aangevraagd. maar denk niet dat ze die draaien.
quote:Op maandag 19 december 2011 14:53 schreef TheFamousMan het volgende:
Corton is en blijft een ongelooflijke held.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |